Min vän körde anavar från detta märke efter att jag rekommenderade det. Med tanke på oxandrolones påverkan på kolesterolet så verkar det absolut vara äkta varor. Minimal påverkan på lever, HDL har blivit kraftigt försämrat. Bifogar en bild nedan på testat. En del icke relevanta saker har suddats ut på min väns begäran:
https://unsee.cc/2f3c59cb//
Han har blivit hård, ådrig samt stark. Ingen smärta i armbågar eller så. Han ligger på samma dos som jag låg på, dvs 50mg ED. Vågar såklart inte uttala mig om potensen då varken jag eller min vän har testat det tidigare, men verkar absolut vara oxandrolone i tabletterna och inget annat. Tror polaren legat på det runt 4 veckor, men det kan skilja någon vecka hit eller dit möjligtvis.
Citat:
In the previously cited study in HIV+ males, 20 mg of oxandrolone daily for 12 weeks caused a mean serum HDL reduction of 30%. HDL values were suppressed 33% in the 40 mg group, and 50% in the 80 mg group.
Citerat från Anabolics av William Llewellyn’s, vilket verkar stämma väldigt bra med blodprovet. Kan bifoga ett blodprov från före han slängde in oxandrolone om någon är intresserad. Visserligen på HIV-patienter, men oxandrolone är ju känt för att sänka HDL rejält vid högre doser under längre tid.