2017-05-03, 22:51
Medlem
Unizeros avatar
Har TS bränt sitt kapital eller ökat?
Citera
2017-05-03, 23:23
Medlem
TS bluffar, när man passerar 3 milj i kapital hos avanza blir man private banking kund, att ha 5 milj plus och fortfarande vara platinum verkar skumt. Eller har det framkommit ngn förklaring på detta i tråden? Inte läst hela..
Citera
2017-05-03, 23:45
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogganhoggan
TS bluffar, när man passerar 3 milj i kapital hos avanza blir man private banking kund, att ha 5 milj plus och fortfarande vara platinum verkar skumt. Eller har det framkommit ngn förklaring på detta i tråden? Inte läst hela..

Inlägg 68 behandlar detta bland annat.
Citera
2017-05-03, 23:49
Medlem
Om du vill leva på 20k i månaden och har 5mille så räcker pengarna i 20 år ungefär, så då är det väl bättre att satsa på något som inte är så riskabelt. Du kan inte räkna kallt med att avkastningen alltid ska se likadan ut under en så lång tid.
Citera
2017-05-04, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
När ovanstånende guldtips gavs stod fingerprint i 84 kronor och idag står fingerprint i 33 kronor det vill säga väsentligt mycket mindre än när skittipset att belåna portföljen gavs!

Fingerprint har utan tvekan de mest fanatiska beundrarna av alla bolag!

Haha för jag var så seriös när killen har 5 millar på kontot. Skaffa dig ett liv
Citera
2017-05-04, 18:20
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Haha för jag var så seriös när killen har 5 millar på kontot. Skaffa dig ett liv

Har ett liv och 25 miljoner!

Vad det TMG din andra superaktie hette!
Citera
2017-05-04, 18:26
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Svälj stoltheten och erkänn att du levererade en skitanalys baserat enbart på trend. Lätt att träffa på hype, lika lätt att bränna sig. belåna portföljen...
Senast redigerad av Herr Larsson 2017-05-04 kl. 18:29.
Citera
2017-05-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Har ett liv och 25 miljoner!

Vad det TMG din andra superaktie hette!

Haha ditt jävla offer, jag har prickat det mesta så stfu 🤣
Citera
2017-05-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Svälj stoltheten och erkänn att du levererade en skitanalys baserat enbart på trend. Lätt att träffa på hype, lika lätt att bränna sig. belåna portföljen...

Jaja....
Citera
2017-05-05, 09:18
Medlem
aptangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogganhoggan

Man blir inte på något sätt private banking-kund automatiskt. De har inte heller ens kontaktat mig för att fråga om jag ville bli det. För mig finns inga speciella fördelar med att vara det, känns som att avanzas erbjudande är lite tamt på den fronten.

TS låter trovärdig, kul att se nån lyckas! Hade gärna fått en uppdatering.
Citera
2017-05-05, 15:37
Medlem
Nå, hur blev det TS?

Få höra.
Citera
2017-07-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxjohan1983
Nå, hur blev det TS?

Få höra.

Fingerprint har som bekant gått ned med sisådär 60-70% sedan tråden startades.

Av tidigare inlägg att döma hade TS en stark önskan att sitta kvar med en stor del av portföljen i FING, så utifrån dennes tystnad kan vi gissa att han är på kneget och inte hinner FB:a längre.

Lätt fånget, lätt förgånget.
Senast redigerad av Max Seaman 2017-07-24 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in