Citat:
Ursprungligen postat av
sjukan
Hej!
Det är väl både och skulle jag säga. Den största vinsten kommer från FING B. När Apple köpte upp Authentec så förstod jag att fingerprintsensorer skulle bli nästa hit. Därav investeringen i Fingerprint Cards. Sedan har jag en del andra också.
Läser dagligen på nätet och diverse forum. Läst tre böcker som jag lånat på biblan om aktier och investeringar.
Med andra ord helt självlärd. Bästa tipsen jag kan ge är att sätta dig in i ett bolag ordentligt. Bättre att investera i 2-3 bolag som du kan innan och utan än att köpa 12 olika för att sprida risker och sen har du ingen aning om vad de gör

Stort Grattis min Broder! Du skulle inte ens visat bilden till hatarna ... Fing var min första aktie och gjorde mig till miljonär men folk blir ju lacka när man säger att Fingerprint fixade biffen haha. 5 mille du är ju redan klar.... Fing har minst lågt räknat 50% kvar att ge , belåna portföljen och lev.
Jag tror också på iden att gå hårdare på 1-3 bolag och lär dig allt om bolaget , googla osv där många andra har 10-15 bolag men har svårt att se man blir rik på det. Var all in i TMG nyss och har rekat här sen 1,2 euro toppade 9.40. Det gillade inte folket heller haha när det går för snabbt!!
Må bäst