2016-09-22, 19:49
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
90-talet ja? Borderline, eller emotionell personlighetsstörning som är den korrekta benämningen är en diagnos som många växer ifrån med åldern, terapi och generell livsmognad. Spontant tror jag inte Angelina längre skulle lida av det.
Nej vi kan ju bara spekulera. Men det är nog inte helt osannolikt att en människa under hård stress och press upprepar gamla destruktiva beteendemönster.
Citera
2016-09-22, 19:52
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Barnen är förmodligen mer fucked up än vi kan föreställa oss. Problem med sexualitet? Återigen visar sig kvinnan ha noll omdöme och konsekvenstänkande, medans mannen vill skydda barnen. Ok, hon är säkert sur för otroheten (och ev. barn)
Nu var han ju inte otrogen. Var väl ett rykte som skvallernarkomaner valde att sprida för att få saken att låta ännu mer dramatisk. Folk i allmänhet älskar dramatik. Media målar alltid upp en överdrivet dramatisk bild utav allting.

Så som vi ser folk prata om Brad och Angelina på nätet är hur människor beter sig i verkliga livet. Jag har bidragit i denna tråd också men känner mig nästan äcklig och smutsig.
Citera
2016-09-22, 20:20
Medlem
Abalams avatar
Bradán kommer bli betydligt lyckligare nu när han slipper Lara.
Det kan inte ha varit lätt att leva med henne i så många år, även om hon var en underbar babe när dom träffades.
Hon evolvade till en ragata...

Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Stackars Brad som får börja ragga på krogen nu eller hamna i internetdatingträsket.
Vem vill ha en avdankad skådis som blivit dumpad liksom?

Exakt! Han kommer få tuff konkurrens på Tinder...
Citera
2016-09-22, 20:46
Medlem
snubbinnas avatar
De har iaf lyckats skapa 3 dödssöta ungar.
Nu har Shiloh iof en fas där hon tror att hon är en pojke men denna lilla tös kan väl inte bli annat än modell senare i livet? http://media.gettyimages.com/photos/...1700?s=594x594
Citera
2016-09-22, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Det är väl standard vid skilsmässa att mannen är psykopat, alkis, knarkis, mytoman och pedofil.
Kanske Herr Pitt började slakna bara, Angelina vill ju ha sig minst tre ligg om dagen hörde jag i en intervju.
Stackars Brad som får börja ragga på krogen nu eller hamna i internetdatingträsket.
Vem vill ha en avdankad skådis som blivit dumpad liksom?

Angelina blev väl intervjuad i sin ungdom då erkände hon att hon knullar på alla möjliga sätt.

Men sörjer för Brad.

Hoppas detta slutar bra för alla inblandade. Världen behöver inte detta
Citera
2016-09-22, 21:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Jolie är fan så mycket snyggare än Aniston, men någonstans mitt i allt, så känner jag att jag inte bryr mig ett jota, folk verkar gå isär för minsta lilla idag, och några rykten om huruvida han har svårt att hantera både alkohol och droger, som verkade sätta spiken i kistan, kan jag inte uttala mig om..
De var dock ett fint par!
Citera
2016-09-22, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jolie är fan så mycket snyggare än Aniston, men någonstans mitt i allt, så känner jag att jag inte bryr mig ett jota, folk verkar gå isär för minsta lilla idag, och några rykten om huruvida han har svårt att hantera både alkohol och droger, som verkade sätta spiken i kistan, kan jag inte uttala mig om..
De var dock ett fint par!

Sant!

Världen kommer bli en så mycket fulare plats nu

Någon får lov att åka ner och offra några barn i Afrika så de blir tillsammans igen!
Citera
2016-09-22, 21:51
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgaGubben
Sant!

Världen kommer bli en så mycket fulare plats nu

Någon får lov att åka ner och offra några barn i Afrika så de blir tillsammans igen!

Haha, världen är redan en ful plats

Det var en märklig lösning på ett äktenskapsproblem, men alla sätt är väl bra utom de dåliga
Citera
2016-09-22, 21:59
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:

Det var en märklig lösning på ett äktenskapsproblem, men alla sätt är väl bra utom de dåliga
Vad han menar är att de gjort det tidigare. Separerat och blivit ihop och adopterat fler negerungar.
Citera
2016-09-22, 22:00
Bannlyst
Citat:

Vad jag försöker ha sagt är att jag redan nu reserverar mig mot godhetsapostlar som hellre tänker på barnen i Afrika, hur ofta ser ni två barn i Afrika förgylla tillvaron?

Brad och Angelina har gett mer estetisk njutning för mig än vad hela Afrika som kontinent någonsin kommer att göra. Därför, föreslår jag en gemensam satsning för att vi får dem att bli ihop igen!
Citera
2016-09-22, 22:01
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgaGubben
Vad jag försöker ha sagt är att jag redan nu reserverar mig mot godhetsapostlar som hellre tänker på barnen i Afrika, hur ofta ser ni två barn i Afrika förgylla tillvaron?

Brad och Angelina har gett mer estetisk njutning för mig än vad hela Afrika som kontinent någonsin kommer att göra. Därför, föreslår jag en gemensam satsning för att vi får dem att bli ihop igen!

Haha, jag brukar ofta dra paralellen mellan svältande barn i Afrika, och otacksamma barn här i Sverige som inte äter upp..
Hur ofta man ser det? För det första har jag aldrig besökt stället, dessutom tror jag det händer föga ofta

Tyvärr tror jag att det verkar ha spruckit ordentligt nu, men vem vet
Citera
2016-09-22, 22:09
Bannlyst
Låt mig illustrera det jag säger.

Pitten och Linan.
Estetiska prestationer:

http://i135.photobucket.com/albums/q...ad_pitt_10.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...c6554791b5.jpg

http://media.vogue.com/r/w_480/2014/...n-vogue-18.jpg

När Afrikanerna slog sina stora magar ihop:
http://nml.ru.ac.za/files/carterimage.jpg

(där ett djur står för halva bidraget btw)

Bilden som förresten orsakade självmord hos fotografen några månader efter det att bilden blev tagen.

Så case fucking closed
Senast redigerad av ArgaGubben 2016-09-22 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in