2016-09-20, 18:13
Medlem
Studsbolls avatar
Kärringen är skogstokig. Han borde aldrig närmat sig henne från första början.
Citera
2016-09-20, 18:14
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Hon har väl knarkat på rätt hårt den senaste tiden med?

Hon har varit allvarlig sjuk på senare tid?
Citera
2016-09-20, 18:18
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Synd, de var "a match made in heaven."

Urusla skådisar med sina enda miner i form av insugna kinder och kisande på en mycket liten font, mycket långt bort.

Hur ska de nu kunna få roller?
Om du blandar in Brad Pitt i det med taskiga skådisar, så håller jag då rakt inte med. Du är nog en sån som skall hålla dej till Sound of music i så fall. Annars så får du faktiskt vara lite tydligare.

Men att kändisar skiljer sej är ju inte direkt ovanligt, men de har ju faktiskt varit tillsammans i över 10 år. Det är väl ändå bra.
Citera
2016-09-20, 18:21
Bannlyst
Känns skumt att Angelina får vårdnaden om ALLA barn? Varför blev de så? Vad har Brad gjort?
Citera
2016-09-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
Känns skumt att Angelina får vårdnaden om ALLA barn? Varför blev de så? Vad har Brad gjort?
Hon vill det. Det är långt ifrån klart. Hon gillar tydligen inte hans sätt att uppfostra barnen på.
Citera
2016-09-20, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Ja Brad har väl insett att han gjorde ett dålig val då han dumpade jennifer aniston för angelina
Jag tror inte han dumpade Aniston för henne. De skilde sig av andra anledningar och han och Jolie blev ett par senare.
Citera
2016-09-20, 18:40
Medlem
FysikElskarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Du skriver så patetiskt dåligt att jag var tvungen att titta på tidigare inlägg.
Är detta med att sätta punkt helt fel något nytt du lärt dig?
Skriver man från telefonen kan det ofta bli punkt istället för mellanslag.

Jag tycker Pitt är mer sympatisk än Jolie så hoppas inte hon får vårdnaden även om jag inte bryr mig så mycket.
Citera
2016-09-20, 18:45
Medlem
nedboys avatar
Jag tror dock att Mr Pitt har haft gyllene år i sängen med Jolie? Jag får en känsla av att hon är galet rolig att ha sex med? Så där kan han förlora mycket. Hon är faktiskt fortfarande ganska snygg också. Som snyggast var hon dock några år innan Tomb Raider.
Citera
2016-09-20, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Hon har varit allvarlig sjuk på senare tid?
Bröstcancer?
Citera
2016-09-20, 18:57
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Jag tror inte han dumpade Aniston för henne. De skilde sig av andra anledningar och han och Jolie blev ett par senare.

Han dumpade jennifer för angelina
Citera
2016-09-20, 18:59
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag tror dock att Mr Pitt har haft gyllene år i sängen med Jolie? Jag får en känsla av att hon är galet rolig att ha sex med? Så där kan han förlora mycket. Hon är faktiskt fortfarande ganska snygg också. Som snyggast var hon dock några år innan Tomb Raider.

Hon är inte fin idag, idag ser hon så jävla sliten ut och smal.
Citera
2016-09-20, 19:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Äntligen slipper han den knäppkängan! Förstår aldrig hur han kunde gå från Jennifer Aniston till det psykfallet Jolie som köper barn som om det vore mjölk hon handlade på ICA!
Ah samma här!!

Det här sa Aniston på en fest ett tag efter att Brad och Angelina hade visat upp sig som par.

https://www.youtube.com/watch?v=LrqZ4gaKOhQ

There seemed to be this strange parallell between movies I was doing and my--my life off screen...

Going back, it started with "The Good Girl".
And then you know, that evolved into "Rumor has it".
Then, wai-- that was followed by "Derailed"...
You know... Then there was "The Breakup"...

And on the lighter side, there was "Friends with Money"...
...which I felt was a bit on the nose...

Uh, so... if any of you have a project titled "Everlasting Love with an Adult, Stable Male", just...
...go to my table...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in