Flashback bygger pepparkakshus!
2016-09-22, 18:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
LAPD confirm Brad Pitt not being investigated for child abuse

https://www.theguardian.com/film/201...use?CMP=twt_gu

Snabba puckar. Jolie tog ungarna och lämnade han dag efter, och kom in med skilsmässopapper dagen efter det. Men förmodligen är det väl något som byggts upp en viss tid. Men det var åtminstone då inte hon som polisanmälde han.
Citera
2016-09-22, 18:25
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Snabba puckar. Jolie tog ungarna och lämnade han dag efter, och kom in med skilsmässopapper dagen efter det. Men förmodligen är det väl något som byggts upp en viss tid. Men det var åtminstone då inte hon som polisanmälde han.
Äckliga svin hon är. Jag tyckte hon såg snygg ut och var reko. Nu visar sig cancertantens egentliga ansikte, tulla ungarna från självaste Brad Pitt.
Citera
2016-09-22, 18:30
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Äckliga svin hon är. Jag tyckte hon såg snygg ut och var reko. Nu visar sig cancertantens egentliga ansikte, tulla ungarna från självaste Brad Pitt.

Barnen är ju inte ens biologiska till någon av dem. Jag tycker att det är konstigt att adoptera så många barn som de har gjort. Nu kan väl Brad Pitt ska sig barn på riktig.
Citera
2016-09-22, 18:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan

Jo i många fall kommer ju anklagelser som detta som ett brev på posten vid en skilsmässa. Just då i syfte att mamman ska få ensam vårdnad. Så kan det givet var här också en okynnesanmälan. Svårt att se hur nu Brad Pitt ska vara en sådan farsa.
Citera
2016-09-22, 18:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Barnen är ju inte ens biologiska till någon av dem. Jag tycker att det är konstigt att adoptera så många barn som de har gjort. Nu kan väl Brad Pitt ska sig barn på riktig.

En dotter och tvillingarna är deras riktiga barn. Övriga tre är adoptivbarn.
Citera
2016-09-22, 18:34
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Sant men det öppnar också upp för att hon ska söka allimony på ett par miljoner per unge per år.

Sedan tror jag man kan älska ett adopterat barn ändå. Men jag tycker som du bästa han kan göra är att skaffa ett par egna barn med en ung blond söt tjej. Men trots hans kändisstatus är det lättare sagt än gjort. Han riskerar hitta en ny horsvin.
Citera
2016-09-22, 18:35
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En dotter och tvillingarna är deras riktiga barn. Övriga tre är adoptivbarn.

Det visste jag inte. Vilka är det?
Citera
2016-09-22, 18:39
Det är väl standard vid skilsmässa att mannen är psykopat, alkis, knarkis, mytoman och pedofil.
Kanske Herr Pitt började slakna bara, Angelina vill ju ha sig minst tre ligg om dagen hörde jag i en intervju.
Stackars Brad som får börja ragga på krogen nu eller hamna i internetdatingträsket.
Vem vill ha en avdankad skådis som blivit dumpad liksom?
Citera
2016-09-22, 18:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det visste jag inte. Vilka är det?

Shiloh Nouvel född 2006 och tvillingarna Knox Léon och Vivienne Marcheline födda 2008. Sedan då adoptivbarnen Zahara Marley och Pax som de adopterade när de var ett par. Maddox adopterade Jolie redan 2002 så den ungen får hon väl troligen automatiskt ensam vårdnad om.
https://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Pitt#Children
Citera
2016-09-22, 18:50
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Något som är värt att nämna är att Angelina tydligen ska ha blivit diagnostiserad med Borderline på 90-talet http://www.newhealthguide.org/Famous...-Disorder.html

Vi alla vet hur kvinnor med borderline funkar. Otroligt manipulativa när de känner sig hotade. Allt är andras fel och de har ofta en "perfekt" yta som de visar för främlingar. Jag har en i släkten som har Borderline och självinsikten ligger i perioder på NOLL.

Nu är det rätt fjantigt att bry sig om detta Hollywood par som att det vore världens viktigaste grej men jag tror alla som växer upp med vissa människor på filmduken även utvecklar en undermedveten relation till dem. Precis som vi blir lite ledsna när någon av våra idoler sedan barn dör. Jag känner medlidande för Brad i detta fall, man till man. Hur löjligt det än låter. Självklart ska det dock inte ta över nyheterna på det sätt det gjort. Finns viktigare saker att diskutera.

90-talet ja? Borderline, eller emotionell personlighetsstörning som är den korrekta benämningen är en diagnos som många växer ifrån med åldern, terapi och generell livsmognad. Spontant tror jag inte Angelina längre skulle lida av det.
Citera
2016-09-22, 19:04
Medlem
Vill ni få en direkt insyn i hur deras äktenskap förmodligen såg ut, tiden strax innan uppbrottet, rekommenderas trailern till den (urusla) filmen By The Sea (skriven av Angelina, regisseard av Angelina, och där Angelina... spelar huvudrollen):
http://www.imdb.com/title/tt3707106/
(klicka på fotot av angelina som suger på cigaretten)
Citera
2016-09-22, 19:25
Medlem
godhetsapostelns avatar
Barnen är förmodligen mer fucked up än vi kan föreställa oss. Problem med sexualitet? Återigen visar sig kvinnan ha noll omdöme och konsekvenstänkande, medans mannen vill skydda barnen. Ok, hon är säkert sur för otroheten (och ev. barn)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in