Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-20, 00:11
  #1
Medlem
Besökte idag för första gången på länge Medborgarplatsen i Sthlm. Har kanske levt under en sten men måste säga att jag fick en chock!
Unga män stryker runt i gäng (afganer, troligen ensamkommande 15 åringar, men ser ut som 25+). Skräniga och har jävligt mycket attityd. Även gäng av nordafrikanska dito cirkulerar runt. När man ser sig omkring är uppskattningsvis 90% invandrare. Dessutom hjorder av zigenartiggare, "musiker" och allmänna skumma typer. Som kvinna fick jag inom 10 minuter uppleva fem (!!) närmanden av invandrarmän, två av dessa med ganska grova inviter.
Hela Medis var totalt nedlusad av diverse "icke-svenska" element och präglades av stora mått av misär. Medis har väl aldrig varit någon idyll men detta var fanimej ändå chockerande hur lågt det har sjunkit på så kort tid!
__________________
Senast redigerad av NormaTorn 2016-09-20 kl. 00:18.
Citera
2016-09-20, 00:16
  #2
Medlem
Nebos avatar
Så är det, "triangeln" från Slussen - Medis - Skanstull ut mot Södra Station är riktigt vidriga områden. En försmak om hur övriga Stockholm kommer se ut om några år.
Citera
2016-09-20, 00:18
  #3
Avstängd
xIcaRdixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebo
Så är det, "triangeln" från Slussen - Medis - Skanstull ut mot Södra Station är riktigt vidriga områden. En försmak om hur övriga Stockholm kommer se ut om några år.
Och ändå fortsätter bostadsbristen och priserna i Stockholm öka.
Citera
2016-09-20, 00:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Och ändå fortsätter bostadsbristen och priserna i Stockholm öka.

Är knappast så att dessa personer bor i nån fancy lägenhet i dessa krokar. Men att de hänger runt och stökar måste ju i slutändan skrämma bort folk. Vem vill betala x antal miljoner för en lägenhet i dessa krokar och mötas av detta utanför dörren?
Citera
2016-09-20, 00:30
  #5
Medlem
Saccards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
Och ändå fortsätter bostadsbristen och priserna i Stockholm öka.
Du ser inget samband där? Bostadsbristen är stor eftersom blattarna genom Socialtjänsten och Migrationsverket får gräddfil till hyresrätter. Bostadspriserna ökar eftersom skötsamma svenskar inte vill bo granne med blattarna i hyresrätterna utan beväpnar sig med banklån och istället slåss med andra white fligthande svenskar om bostadsrätterna i mindre förstörda områden. Det gör att priserna på i stort sett vilket orenoverat dödsbo som helst säljer för flera gånger sitt egentliga värde.

Det är dock inte utan att man känner en viss skadeglädje. Det är stockholmarna själva som har varit drivande i godhetsknarkandet och röstandet på marxistpartier, så att de nu tvingas utstå kaoset inom tullarna är precis vad de förtjänar. Så går det när man röstar på förrädare.
Citera
2016-09-20, 00:34
  #6
Avstängd
xIcaRdixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Du ser inget samband där? Bostadsbristen är stor eftersom blattarna genom Socialtjänsten och Migrationsverket får gräddfil till hyresrätter. Bostadspriserna ökar eftersom skötsamma svenskar inte vill bo granne med blattarna i hyresrätterna utan beväpnar sig med banklån och istället slåss med andra white fligthande svenskar om bostadsrätterna i mindre förstörda områden. Det gör att priserna på i stort sett vilket orenoverat dödsbo som helst säljer för flera gånger sitt egentliga värde.

Det är dock inte utan att man känner en viss skadeglädje. Det är stockholmarna själva som har varit drivande i godhetsknarkandet och röstandet på marxistpartier, så att de nu tvingas utstå kaoset inom tullarna är precis vad de förtjänar. Så går det när man röstar på förrädare.
Exakt detta jag mena därav smileysen. Dom gör allt för att segreras från de folk dom tagit hit med öppna armar men samtidigt hänger detta folk i deras fina områden.
Citera
2016-09-20, 01:20
  #7
Medlem
VarMansPosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaTorn
Besökte idag för första gången på länge Medborgarplatsen i Sthlm. Har kanske levt under en sten men måste säga att jag fick en chock!
Unga män stryker runt i gäng (afganer, troligen ensamkommande 15 åringar, men ser ut som 25+). Skräniga och har jävligt mycket attityd. Även gäng av nordafrikanska dito cirkulerar runt. När man ser sig omkring är uppskattningsvis 90% invandrare. Dessutom hjorder av zigenartiggare, "musiker" och allmänna skumma typer. Som kvinna fick jag inom 10 minuter uppleva fem (!!) närmanden av invandrarmän, två av dessa med ganska grova inviter.
Hela Medis var totalt nedlusad av diverse "icke-svenska" element och präglades av stora mått av misär. Medis har väl aldrig varit någon idyll men detta var fanimej ändå chockerande hur lågt det har sjunkit på så kort tid!
Jo du kvinnan. Så sant som du skriver, en del tror kanske att du överdriver, men detta stämmer och kan egentligen vara värre än så under vissa tider på dygnet.

Medis-Björns trädgård-området har förfallit under många år. Området är i stort sett skit för närvarande, endast beroende på allt babbeskräp som stryker omkring, oftast två personer eller fler. Detta slödder har samma intelligens, attityd och avsikt med sin vistelse i Sverige som blattedräggen som eldar bilar i Malmö. Idioter som inte hör hemma i Sverige alls. Att de ändå är här beror som alla vet på Reinfeldts och Löfvens landsförräderi och beslut om befolkningsutbyte.

Babbefolk man måste se upp med av olika skäl på dagtid vid Medborgarplatsen:
Nordafrikanska (mest marockanska) yngre män, sådana som uppger sig vara 13-16 år när snuten plockar in dessa av något kriminellt skäl, men som regel är 18-20 år minst. Svin som rånar och stjäl av svenskar, samt våldtar svenska kvinnor. As som någon borde samla ihop och frakta tillbaka i någon båt till nordafrika omedelbart.
Zigenare som agerar lösdrivare, tigger blandat med att de spanar efter lätta brottsoffer som handikappade och äldre (riktigt gamla) personer. Dessa romer är avskum som inte ska vara i Sverige.
Babbar under nattetid kan vara lite mer blandat klientel. Marockansk dynga frekventerar Björns trädgård via Medis bort mot Södra station en hel del. Afghanska grupperingar ökar i antal. Zigenarna, som är mer lata och svaga, är lite mer osynliga på natten.
Livsfarligt för: unga svenska tjejer (våldtäktsrisk) och ensamma svenska berusade män i alla åldrar (påtaglig risk att bli rånade och nedslagna).
__________________
Senast redigerad av VarMansPost 2016-09-20 kl. 01:28.
Citera
2016-09-20, 02:04
  #8
Medlem
På dagtid hänger slöddret i björns trädgård. Sitter på bänkarna, apar sig osv.
På kvällarna driver de runt i horder, antastar kvinnor och funderar på nästa rånoffer.

Det nya Sverige.
Citera
2016-09-20, 04:35
  #9
Medlem
Sunimods avatar
Får känslan av läget blir som i filmen World War Z
Citera
2016-09-20, 05:24
  #10
Medlem
GreenYoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Välkommen till verkligheten. Försökte vara invandringskritisk igår och slängde på fakta för mina vänner. Dom sa upp vänskapen med mig faktiskt (folk jag känt sedan jag var väldigt liten). Flyttar ändå nästa år ifrån detta skitsamhället..så det kan kvitta. Folk lär aldrig ändra sin åsikt tackvare hjärntvättsmedia. Det är över, Sverige är kört. Muslimerna, Judarna och andra kriminella invandrare är hotet mot Sverige. Tack NWO, politiker, banksamhället mm..

Det är inte riktiga vänner och dessa får för eller senare ett uppvaknande. Riktiga vänner kan man vara oense med men ändå diskutera. Respektera andras åsikter.

Det är ett fenomen för småstäder också. Vad ska ekonomiska migranter, zigenare, marockanska gatubarn och ensamkommande annars göra på dagarna. Ibland undrar jag om pk-eliten isolerar sig helt. Handlar mat, inredning och kläder online för att totalt isolera sig från omvärlden. Det jag inte ser finns inte. Glo på Netflix och tugga i sig en quattro stagione beställt från onlinepizza.
Citera
2016-09-20, 05:38
  #11
Medlem
newmills avatar
Finns bara två saker som kan ordna detta problem;

1, se till att inte ta in fler idioter som förstör detta land.

2, polis och myndigheter som uppenbarligen inte kan ta hand om skräpet måste se mellan fingrarna den dagen det bildas ett ordentligt och stort medborgargarde som antingen skrämmer tillbaka asen dit dom kom ifrån eller slår in så pass mycket vett i skallen på dom att tanken på att ens försöka begå ett personrån eller våldtäkt aldrig passerar deras hjärna.
Citera
2016-09-20, 05:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormaTorn
Som kvinna fick jag inom 10 minuter uppleva fem (!!) närmanden av invandrarmän, två av dessa med ganska grova inviter!

Vad var det för inviter du fick, kan du berätta mer utförligt om detta ? Vilken tid på dygnet hände detta ? Intressant är också hur gammal du är på ett ungefär ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback