2016-09-21, 16:14
Medlem
edelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travelix
"Svara"-knappen r borttagen nr jag loggar in och ska teckna mig.

Du r inte inloggad p ISK d? Testa att byta konto.
2016-09-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edelman
Du r inte inloggad p ISK d? Testa att byta konto.

Jo
2016-09-21, 16:28
Medlem
Ser inte heller erbjudandet p Avanza. Mrkligt.
2016-09-21, 16:29
Medlem
edelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ser inte heller erbjudandet p Avanza. Mrkligt.

Finns inte p Avanza.
2016-09-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edelman
Finns inte p Avanza.

Men d s. Vill dom inte ha mina pengar skall jag istllet gna tiden t att snacka ner kursen. Inte fr att det behvs, Engelska skolan r ju ett fuskbygge av rang, med kriminella i ledningen och en bokfring som inte gr att lita p. Vet brsen om att ledningen r ohederlig?
2016-09-21, 17:01
Medlem
Citat:
Men d s. Vill dom inte ha mina pengar skall jag istllet gna tiden t att snacka ner kursen. Inte fr att det behvs, Engelska skolan r ju ett fuskbygge av rang, med kriminella i ledningen och en bokfring som inte gr att lita p. Vet brsen om att ledningen r ohederlig?
P vilket stt menar du att bokfringen inte gr att lita p? Och varfr har inte revisorerna isfall hittat dessa felaktigheter?
2016-09-21, 17:06
Medlem
edelmans avatar
Citat:

ppna konto p fyra sekunder p Nordnet med bankid och tjna pengar istllet fr att klaga hr.
2016-09-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
P vilket stt menar du att bokfringen inte gr att lita p? Och varfr har inte revisorerna isfall hittat dessa felaktigheter?

Senaste revisionsberttelsen klarade sig undan frn att bli oren precis p marginalen. Ibland r det bra att ha riskkapitalgare som kan utva ptryckningar.
2016-09-21, 17:11
Medlem
Citat:
Senaste revisionsberttelsen klarade sig undan frn att bli oren precis p marginalen. Ibland r det bra att ha riskkapitalgare som kan utva ptryckningar.
Du har fortfarande inte svarat p vilket stt bokfringen inte gr att lita p. Vilka siffror r det som inte stmmer? Och vad r isfall de korrekta siffrorna?
2016-09-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Du har fortfarande inte svarat p vilket stt bokfringen inte gr att lita p. Vilka siffror r det som inte stmmer? Och vad r isfall de korrekta siffrorna?

Om jag har uppfattat saken korrekt r hela Engelska skolan ett stort fuskbygge. Det r drfr garna vljer att casha in snabbt nu. Smsparare skall pdyvlas risken nr hela bygget rmnar samtidigt som tidigare gare och ledning cashar in.
2016-09-21, 17:35
Medlem
Citat:
Om jag har uppfattat saken korrekt r hela Engelska skolan ett stort fuskbygge. Det r drfr garna vljer att casha in snabbt nu. Smsparare skall pdyvlas risken nr hela bygget rmnar samtidigt som tidigare gare och ledning cashar in.
Varfr undviker du att svara p frgan? Du pratar bara i abstrakta uttryck om att det r ett fuskbygge utan att kunna peka p en enda specifik punkt som styrker ditt pstende. Vad r det som r ett fuskbygge?

Du kanske ska ha lite mer p benen nsta gng du beskyller ett bolag fr att fuska med bokfringen.
2016-09-21, 21:00
Medlem
pernil90s avatar
Jag tecknade igr men r inte s haj p nyintroduktioner som sannolikt kommer bli vertecknade flera gnger om. Vad r det man baserar vem som fr aktier och hur mnga? r det frst till kvarn i anmlningen eller kan man dansa in i sista stund och nd f samma antal som ngon som tecknade sig frsta dagen?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in