2006-06-24, 16:24
Medlem
karpens avatar
Träffade "Puff Daddy" i Sant Tropez för tre år sedan. Fick hänga med ut och festa på hans Yacht. FETT... Kan kort och gott säga att han är "good people"... Även killarna i Non Phixion på Hultsfred.
Citera
2006-06-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Var Yngwie lika social som en taggbuske som det sägs?

Själv har jag träffat Tommy Körberg på liseberg,
jag fick intrycket att han var en trelig människa på den lilla studen vi träffades.!

Han var full som ett ägg och svamlade något om att Pucko är gott (Samtidigt som han viftade med en flaska när han ragglade förbi). Fast han skakade tass och svarade pliktskyldigt på en skakande fans frågor. (Han var ju trots allt gud i mina unga ögon )
Citera
2006-06-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
haha... hur ond var Glen Benton på en skala?

Om man säger så här. Efter spelningen sågs han smyga runt i jeans och en vit stickad tröja med polokrage

Eller om jag uttrycker mig såhär:
Glen Benton
Carola

Citera
2006-06-24, 20:21
Medlem
oricons avatar
Jag har snackat med Lasse Berghagen i en hiss..sa att han va skön i "Bert den siste oskulden". Snackat lite med Kungers också..annars ingen bra celebrity watcher
Citera
2006-06-25, 08:33
Medlem
Skumsvampens avatar
Följde med en tjej hem från krogen för massa år sedan och knullade som besatta, medan jag var där visade det sig att hon var gift med en av sveriges just då mest framstående boxare som för tillfället var utomlands på träningsläger... Undel lång tid främöver var det ett ligg jag ångrade hårt, med rädsla för att bli busted... Nu känns det bara coolt, han skulle bara veta när han ser så hård ut att jag gökat hans fru i arslet...
Citera
2006-06-25, 11:02
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumsvampen
Följde med en tjej hem från krogen för massa år sedan och knullade som besatta, medan jag var där visade det sig att hon var gift med en av sveriges just då mest framstående boxare som för tillfället var utomlands på träningsläger... Undel lång tid främöver var det ett ligg jag ångrade hårt, med rädsla för att bli busted... Nu känns det bara coolt, han skulle bara veta när han ser så hård ut att jag gökat hans fru i arslet...

Nu får du nog se till att länka till en bild eller så av boxaren så vi vet vem du pratar om
Citera
2006-06-25, 14:24
Medlem
Citat:

Är det Paulo Roberto? Hoppas inte det för din skull
Citera
2006-06-25, 21:04
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oktav
Är det Paulo Roberto? Hoppas inte det för din skull

Fast jag hoppas för Paolos skull att det var han för han kan behöva bli bedragen
Citera
2006-06-25, 22:11
Medlem
Känner Mikkey Dee (trummis i motörhead)
Känner hela Galenskaparna/Aftershave-gänget
Pratat med Yngwie Malmsteen (hemsk person)
Pratat med Steve Vai (hur trevlig som helst)
Träffat Lasse Berghagen några gånger (respekt som fan)
Citera
2006-06-25, 22:57
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Inom vilken underhållningsgenre var hon artist då?
Eller var det själva knullandet som antog artistiska former?
Oavsett vilket bör man kanske ta en kort titt på trådens titel innan man börjar spåna.
Citera
2006-06-26, 00:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
räknas snack efter konserter och korta "tack för bra spelning...hej då" samtal?

Isf

Whyte seeds (två av medlemmarna + jonas från doll följde med hem till mig på efter fest
håkan hellström + flera medlemmar i bandet
Timo Räsiänen
Måns Jälevik
Her Majesty
Moneybrother, hans trummis, keyboardkillen och Viktor Brobacke
Suburban kids whit...
Kevin Rowland
Paris
Melody Club
The Ark
bad cash quartet
philip ekström (spelade gitarr med broder dnaiel under cruel town turnen och har egan bandet the mary onettes)
Ett norsk band som heter Johndoe (trevliga killar, ficke n skiva av dem)
Johnossi

Sen har man som sagt sagt "Hej, tack för bra spelning." till en del och sen gått.

Alla har varit väldigt trevliga människor.
Citera
2006-06-28, 03:27
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
Ronan Harris!
Hoho. Ronan har jag supit med ett par gånger...han raggade på dig gissar jag?

Har nästan alla mina smutsiga fingrar nergrävda i någon del av synthscenen så har pratat (läs: partat) med många många.
Fast synth är ju inte direkt någon välkänd genre så är kanske rätt onödigt att lista dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in