Träffar Anders i Dark Tranquillity typ varje dag eftersom han jobbar i samma Coop-butik som jag. Oooh...
Hahhhahahah! Skulle kunna tänka mig en video på "Cathode ray sunshine" och sen klippa in bilder på han när han sitter där i kassan och bråkar med en kärring om 1 krona över ett paket mjölk.
För några år sedan serverade min kompis Eagle-Eye Cherry, min kompis visste vem han var men inte att han var svensk, så han sa lite halvnervöst ”Here you go Mr.Cherry. I hope you will enjoy it” och fick en sne blick och ett ”Tack så mycket”. Han skämdes lite efteråt.
Har länge planerat att dra ihop en lista på allt folk man träffat och snackat med genom åren, tyckte det var ett ypperligt tillfälle att göra det i denna tråd... inte så värst många "kändisar" dock, men det var artister som efterfrågades.
Listan: (Kör en spoiler så slipper den ta så mycket plats)
Amon Amarth - Johan Hegg, Ollie, Ted, Fredrik Anvil - Lips, Glen, Ivan & Robb At The Gates - Tompa Lindberg Blind Guardian - Hansi & André Blitzkrieg - Brian Ross Borknagar - Øystein G Brun, Asgeir Candlemass - Messiah, Leif, Mappe, Lasse & Jan Cannibal Corpse - George Fischer & Alex Webster Centinex - Martin, Johan, Kenneth, Jonas Cephalic Carnage - Lenzig, John & Zac Cradle of Filth - Short stuff Crown, the - Marco, Johan, Janne Dark Funeral - Ahriman, Masse Bromberg & Matte Modin Dark Tranquillity - Mikael Stanne, Sundin, Jivarp Defiled - Kenji Sato Dimmu Borgir - Simen Hestnæs, Shagrath & Nick Barker Dismember - Fred Dissection - Jon, Tomas, Sethlans Teitan Edge of Sanity - Dan Swanö Elixir - Phil Denton, Paul Taylor, the Dobbs & Norrman Emperor/Zyklon - Samoth Entombed - LG & alex Hellid Evergrey - Tom S. Englund m.fl. F.K.Ü. - Sporrong, Larry & Ted Funeral Mist - Arioch Gamma Ray - Dan Zimmermann Gehenna - Dolgar Gåte - Sveinung, Haunted, the - Björlers, Patrik & Marco Helltrain - Pierre, Patrik & Oskar Hypnosia - Cab Hypocrisy - Peter Tägtgren & Lars Szöke In Flames - Anders Fridén, Jesper Strömblad, Peter Iwers, Björn Gelotte & Daniel Svensson Isole - Daniel, Henka, Christer & Jonas Lacuna Coil - Cristina Scabbia & Andrea Ferro Lord Belial - Thomas & Micke Lumsk - Siv Lena, Øyvind R, Vibeke.. Macabre - Hela bunten Marduk - Morgan & Emil Mnemic - Michael Bögballe Moonspell - Fernando Ribeiro Mortiis - Haavard Motörhead - Lemmy Mörk Gryning - Jonas Berndt Naglfar - Adde, Jens Nasum - Anders & Mieszko Necrophobic - Joakim Sterner, David Parland Nevermore - Jeff Loomis Nifelheim - Bröderna Nocturnal Rites - Fredrik Mannberg, Nils Norberg etc Nunslaughter - Don & Jim Old Man's Child - Galder Project Hate, the - Skägget, Jörgen, Jonna & Mia Rhapsody - Daniele Carbonera Rotting Christ - Sakis Tolis Satariel - Pär Johansson Satyricon - Frost Sinergy - Kimberly Goss Stratovarius - Timo Tolkki Testmant - Chuck, Erik & Steve DiGiorgio Thyrfing - Tomas & Patrik Triumphator - Tena Unleashed - Johnny Vader - Peter Vintersorg - Andreas Hedlund Vomitory - Tobbe & Urban Withering Surface - Michael Andersen Yngwie Malmsteen - Putte
Har nog glömt en hel del, men detta får räcka för stunden.
Kul att se någon med min gamla avatar (fast jag hade utsidan till boken In Cold Blood tror jag, med grå bakgrund)
Jag har f ö växlat mail med Micke Thimren som spelade med Thunders, var nära vän med en tjej som var groupie till bandet och har pussat Thunders (tror hon var med ngn annan än honom) och jag har på en konsert snott en karbinhake från hans brallor när jag stod längst fram
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!