Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
Argh! Avund!
Han verkar som den perfekte dryckespartnern. Skön och humoristisk. Dessutom tillräckligt vettig för att
inte komma med "höhö... bruden?".

Han är helt galet vettig, intelligent och charmig.
Kommer nog inte många "höhö...bruden" ur honom men vad jag vet är han rätt singel och är inte den som bangar på lite groupiehångel...om du ursäktar rättframheten.
Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
Namedroppa, du... för all del! Jag tror att fler Flashbackare än du anar lyssnar på synt/EBM/industri/etc.
Urgh. Vet inte var man ska börja...på A kanske? Jag hoppar över tillfällen när det bara varit typ "good gig" eller "hey you're that guy in [band]".
Absurd Minds, Accessory, Agonoize, And One, Angst Pop, And One, Anstalt, Aslan Faction, Apoptygma Berzerk, Architect, Armageddon Dildos, Arzt+Pfusch, Assemblage 23, Asseptic Room, Blutengel, CAP, Cat Rapes Dog, Cleen/Cleaner/Clear Vision, Colony 5, Combichrist, Covenant, Crüxshadows, Dance or Die, Das Ich, Der Prager Handgriff, Destroid, Dive, Dupont, Enemy Alliance, Evils Toy, Fleischklump, Girls Under Glass, Haujobb, Hocico, Icon of Coil, Inertia, Industrial Heads, In Strict Confidence, Interlace, Killing Ophelia, KIFOTH, Laibach, Lights of Euphoria, Melotron, Mesh, Morlocks, Morticians, Necro Facility, Neotek, Noisex, Nuklear Dawn, NVMPH, Painbastard, Panzer AG, Pouppée Fabrikk, Proceed, Project-X, Restricted Area, Rotersand, Run Level Zero, Seelenkrank, Seven Trees, Severe Illusion, Skoyz, Spetsnaz, Stromkern, Suicide Commando, Tactical Sekt, Terminal Choice, Tumor, VNV Nation, Welle:Erdball, XPQ-21.
Ja, jag hade en lista med massa band som jag klippte och klistrade från...så mycket fritid har jag inte.
En del dubletter där människor har flera band som t.ex. Andy LaPlegua, Daniel Meyer, Chris Pohl och Anthony Mather.
Vet att det ser galet mycket ut men jag är 28 nu och har "varit med" sen jag var 16 typ.
Dummaste jag gjort i sammanhanget var nog när jag, helt oprovocerat, klämde Annelie Bengtsson i CRD på rumpan på SAMA för tio år sen - hon vände sig om , klämde till i mitt skrev och sa "Vad skulle du tycka om jag gjorde så här va?".
Otroligt dumt av mig, har aldrig gjort något liknande varken förr eller senare - full eller ej.