2006-06-28, 16:51
Medlem
embras avatar
Lite fånig tråd egentligen, ändå kan jag inte låta bli att vara med o namedroppa. Bortsett från såna man sett som liten o sagt "hej, bra spelning" till så räknar jag bland annat in följande:

Pernilla Wahlgren,Moneybrother,Nina Persson,Silverbullit,Soundtrack of our lives,Johnossi,Amir från Infinite Mass,Papa Dee,Håkan Hellström,Benny Andersson,MC Solaar,The Raveonettes,Lena PH,Nicke Borg,Janne Kask,Bobby Bare jr,Shout out louds,Michael Stipe,New Kids on The Block,Sahara Hotnights
Melody Club,Jan Malmsjö,Mickey Dee,mfl
Citera
2006-06-30, 02:23
Medlem
ardel_murzighizs avatar
Mark Farner frontman i Grand funk railroad.
Citera
2006-06-30, 12:23
Medlem
Har inte haft ngt. utförligt samtal med nån kändis jag har träffat men har träffat följande:
Steve Harris
Nicko Mcbrain
Adrian Smith
Blaze bayley

Konversationen har la mest bestått utav att säga tack för att man har fått sina grejer signerade och skakat hand.
Citera
2006-06-30, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironmaiden_666_
Har inte haft ngt. utförligt samtal med nån kändis jag har träffat men har träffat följande:
Steve Harris
Nicko Mcbrain
Adrian Smith
Blaze bayley

Konversationen har la mest bestått utav att säga tack för att man har fått sina grejer signerade och skakat hand.

Blaze bayley: Bra eller Anus? Vilket läger tillhör du?
Citera
2006-06-30, 15:42
Medlem
Emperor Caligula (Dark Funeral, God among insects osv)
Sitter för övrigt på hans gamla dator nu och ligger i sängen han hjälpt till att flytta hit..
Citera
2006-06-30, 15:50
Medlem
Påkkers avatar
Stig Vig
Ulf Dageby
Citera
2006-06-30, 20:02
Medlem
glenn-bennys avatar
Jesus från Nazareth....han var deras originalsångare...men sen dog han en bizarr död....om jag säger att han fick nåt vasst ivenen så förstår ni ju själva..."its my wife, its my life"
Citera
2006-06-30, 22:18
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glenn-benny
Jesus från Nazareth....han var deras originalsångare...men sen dog han en bizarr död....om jag säger att han fick nåt vasst ivenen så förstår ni ju själva..."its my wife, its my life"
Jesus från Nasaret dog av en spik i venerna, eller en blodpropp, beroende på vem man frågar.

Sorry
Öppet mål.
Citera
2006-06-30, 22:47
Medlem
arlaharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Hoho. Ronan har jag supit med ett par gånger...han raggade på dig gissar jag?

Har nästan alla mina smutsiga fingrar nergrävda i någon del av synthscenen så har pratat (läs: partat) med många många.
Fast synth är ju inte direkt någon välkänd genre så är kanske rätt onödigt att lista dom.

Argh! Avund!
Han verkar som den perfekte dryckespartnern. Skön och humoristisk. Dessutom tillräckligt vettig för att inte komma med "höhö... bruden?".
Namedroppa, du... för all del! Jag tror att fler Flashbackare än du anar lyssnar på synt/EBM/industri/etc.
Citera
2006-06-30, 23:27
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
Argh! Avund!
Han verkar som den perfekte dryckespartnern. Skön och humoristisk. Dessutom tillräckligt vettig för att inte komma med "höhö... bruden?".
Han är helt galet vettig, intelligent och charmig.
Kommer nog inte många "höhö...bruden" ur honom men vad jag vet är han rätt singel och är inte den som bangar på lite groupiehångel...om du ursäktar rättframheten.

Citat:
Ursprungligen postat av arlaharen
Namedroppa, du... för all del! Jag tror att fler Flashbackare än du anar lyssnar på synt/EBM/industri/etc.
Urgh. Vet inte var man ska börja...på A kanske? Jag hoppar över tillfällen när det bara varit typ "good gig" eller "hey you're that guy in [band]".
Absurd Minds, Accessory, Agonoize, And One, Angst Pop, And One, Anstalt, Aslan Faction, Apoptygma Berzerk, Architect, Armageddon Dildos, Arzt+Pfusch, Assemblage 23, Asseptic Room, Blutengel, CAP, Cat Rapes Dog, Cleen/Cleaner/Clear Vision, Colony 5, Combichrist, Covenant, Crüxshadows, Dance or Die, Das Ich, Der Prager Handgriff, Destroid, Dive, Dupont, Enemy Alliance, Evils Toy, Fleischklump, Girls Under Glass, Haujobb, Hocico, Icon of Coil, Inertia, Industrial Heads, In Strict Confidence, Interlace, Killing Ophelia, KIFOTH, Laibach, Lights of Euphoria, Melotron, Mesh, Morlocks, Morticians, Necro Facility, Neotek, Noisex, Nuklear Dawn, NVMPH, Painbastard, Panzer AG, Pouppée Fabrikk, Proceed, Project-X, Restricted Area, Rotersand, Run Level Zero, Seelenkrank, Seven Trees, Severe Illusion, Skoyz, Spetsnaz, Stromkern, Suicide Commando, Tactical Sekt, Terminal Choice, Tumor, VNV Nation, Welle:Erdball, XPQ-21.

Ja, jag hade en lista med massa band som jag klippte och klistrade från...så mycket fritid har jag inte.
En del dubletter där människor har flera band som t.ex. Andy LaPlegua, Daniel Meyer, Chris Pohl och Anthony Mather.
Vet att det ser galet mycket ut men jag är 28 nu och har "varit med" sen jag var 16 typ.

Dummaste jag gjort i sammanhanget var nog när jag, helt oprovocerat, klämde Annelie Bengtsson i CRD på rumpan på SAMA för tio år sen - hon vände sig om , klämde till i mitt skrev och sa "Vad skulle du tycka om jag gjorde så här va?".
Otroligt dumt av mig, har aldrig gjort något liknande varken förr eller senare - full eller ej.
Citera
2006-06-30, 23:45
Medlem
Froodriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Killarna i Nifelheim a.k.a "Bröderna hårdrock"

Jag och polaren hade dom som musiklärare när vi va yngre.
Vuxenskolan-projekt, dom lärde oss enbart Maiden låtar.
Citera
2006-06-30, 23:51
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froodrik
Jag och polaren hade dom som musiklärare när vi va yngre.
Vuxenskolan-projekt, dom lärde oss enbart Maiden låtar.
Åh vad underbart det hade varit
Riktigt sköna killar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in