Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-09, 06:50
  #1
Avstängd
TMM_Ws avatar
Hmm, sitter har i usa, och funderar pa lite DXM, och da host-medecinen blir javla dyr att trippa pa och illamaende-framkallande, letade jag upp en internet-site som saljer tabs.

hitta http://www.legalhighs.org

Fragan ar helt enkelt den om nagon har ngn erfarenhet av denna sida (inte sa varst troligt iofs, men vart att testa).
Annars, kanner ni till nagra andra hyggliga web-shops i usa?

Och, aven om jag igentligen inte vill ta syntetiska droger alls (tanker bryta regeln och dexa enda), sa undrar jag om 4-HO-DiPT som verkar va fullt legalt i detta land.
Denna site marknadsfor skiten som Legal Shrooms, sa undrar hur lik trippen pa detta amne gamnfort med shrooms. Har letat som en dare efter svampar i en manad nu, och verkar va javligt segt att fa tag pa.
Sa tanke om trippen ar likt pa 4-HO-DiPT, och ni inte har haft nagra nasty biverkningar att man kanske skulle kopa lite sant ocksa?
Hur likt e 4-HO-DiPT rent kemiskt gamnfort med psilocybin forresten?


Hah, blev visst OT pa mitt eget inlagg har.
Tackar for ev. svar iaf.

Edit:

Kollar runt pa erowid, och har just nu, shit va forvirrande RC's va..
Iaf, skiten e tydligen kant som Iprocin ocksa? Om det hjalper mig att fa svar :P
Citera
2005-12-09, 07:04
  #2
Avstängd
Criticals avatar
4-ho-dipt är fina grejjer, Susar på bra i koppen av de
Citera
2005-12-09, 10:38
  #3
Medlem
Ado0s avatar
Speed-Demon är samma som CA's DMAB, och på LH är det piller om 40mg
På CA är det pulver, där en rekomenderad dos är 200-500mg

Det får mig att fundera på om inte CA egentligen säljer ngt annat än "2,5-dimethoxyallylbenzene"
eller åtminstone om de inte är kraftigt utspett...
På Legalhigh kostar det ju trots allt 400-500:-(50$) för 1,2g medans CA tar 200:- för 2g

Ngn som har löjligt fet plånbok och som är villig att testa LH's produkt?

Dessutom tycker jag att de låter spännande på LH's sedativer:
"This is a legal recipe of Melatonin, Theanine, Valerenic acid,
Passiflora Incarnata, Valerian root extract (Valerian officinalis) and one secret
ingredient disclosed when ordered
."
Citera
2005-12-09, 13:23
  #4
Medlem
n3mos avatar
är inte 4-ACO-DET det som såldes som BM3?
Citera
2005-12-09, 22:09
  #5
Medlem
porrpumpans avatar
Jag har ingen erfarenhet själv av legalhighs men vad jag vet utifrån vänner från andra länder (bland annat USA) så ska legalhighs vara "dåliga" på att över huvud taget skicka iväg beställningarna dom får. Min rekomendation är att du inte köper därifrån utan istället satsar på några av de japanska och kinesiska leverantörerna.

GL.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback