2016-09-11, 20:50
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Där har du absolut en poäng.

Och mitt andra inlägg; det om konsekvenserna? Har du inget att säga om det?

Jorå men är lite upptagen av livet just nu
Citera
2016-09-11, 21:07
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Fast. Makt i min värld är ju något jag har nytta av. Jag har ingen nytta av att män jag inte vill ha sexuellt ger mig inviter. Ja jag har makten att säga nej, men det har ju män också.
Är inte särskilt intresserad av smycken eller vad nu du menar är fördelar.

Så du har inte nytta utav pengar och skydd? Du inser väl att om du ger tydliga signaler att du kommer låta en man ha sex med dig så får du drinkar, middagar, bio m.m.

Likadant kan du applicera det genom att hålla dig nära en fysiskt stark man som kommer agera som en sorts livvakt och se till att t.ex dräggen håller sig borta från dig.
Citera
2016-09-11, 21:15
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Så du har inte nytta utav pengar och skydd? Du inser väl att om du ger tydliga signaler att du kommer låta en man ha sex med dig så får du drinkar, middagar, bio m.m.

Likadant kan du applicera det genom att hålla dig nära en fysiskt stark man som kommer agera som en sorts livvakt och se till att t.ex dräggen håller sig borta från dig.

Tänk om man inte gillar att sälja sex då?
Citera
2016-09-11, 21:18
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

Jag försörjer mig själv och drinkar är det mest jag som bjuder på.

Jag betraktar inte män som någon slags beskyddare, utan förhoppningsvis en partner.
Citera
2016-09-11, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Tänk om man inte gillar att sälja sex då?

Du påstår att du inte skulle tackat ja till 1 miljon om någon ville se på om du och hallongubben eller vad du nu drar dig med skulle haft sex?

Alla är vi en piece on the market

#vadärdittvärde
Citera
2016-09-11, 21:50
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Du påstår att du inte skulle tackat ja till 1 miljon om någon ville se på om du och hallongubben eller vad du nu drar dig med skulle haft sex?

Alla är vi en piece on the market

#vadärdittvärde

Att låta någon se på känns inte direkt som samma sak som att sälja sex? Jag är inte så pryd så det skulle jag säkert gått med på så länge personen höll sig i sitt hörn. Däremot skulle jag inte ligga med någon för en miljon, eller drinkar. Ligga med någon för beskydd skulle jag väl göra i en desperat situation som gällde mitt liv, en sån situation befinner jag mig lyckligtvis inte i.
Citera
2016-09-11, 21:55
Bannlyst
Citat:
Att låta någon se på känns inte direkt som samma sak som att sälja sex? Jag är inte så pryd så det skulle jag säkert gått med på så länge personen höll sig i sitt hörn. Däremot skulle jag inte ligga med någon för en miljon, eller drinkar. Ligga med någon för beskydd skulle jag väl göra i en desperat situation som gällde mitt liv, en sån situation befinner jag mig lyckligtvis inte i.

bullcrap. De flesta skulle legat med det mesta för 1 miljon.

Människor suger 24 könsorgan för en imaginär resa som i realiteten är en drink. http://www.sickchirpse.com/spain-mamada-british-girl/

Sedan kan man göra ett case av att de flesta relationer är något slags "beskydd"
Citera
2016-09-11, 22:00
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
bullcrap. De flesta skulle legat med det mesta för 1 miljon.

Människor suger 24 könsorgan för en imaginär resa som i realiteten är en drink. http://www.sickchirpse.com/spain-mamada-british-girl/

Sedan kan man göra ett case av att de flesta relationer är något slags "beskydd"

Tja, inte jag. Har privilegiet att vara nöjd med min ekonomi och kan inte se något jag skulle kunna köpa för en miljon, som vore mer värt än att slippa ett äckligt minne av att ha sålt sig. Sen är ju faktiskt inte en miljon vad det varit heller, det är inte som att man får vad som helst för en miljon direkt.

Hade mina barn svultit hade jag sålt mig för en limpa, men mina barn svälter inte, de har det bra.

Det ingår massor av fascinerande aspekter i relationer. Det betyder inte att jag har sex mot betalning.
Citera
2016-09-11, 22:03
Bannlyst
Citat:
Tja, inte jag. Har privilegiet att vara nöjd med min ekonomi och kan inte se något jag skulle kunna köpa för en miljon, som vore mer värt än att slippa ett äckligt minne av att ha sålt sig. Sen är ju faktiskt inte en miljon vad det varit heller, det är inte som att man får vad som helst för en miljon direkt.

Hade mina barn svultit hade jag sålt mig för en limpa, men mina barn svälter inte, de har det bra.

Det ingår massor av fascinerande aspekter i relationer. Det betyder inte att jag har sex mot betalning.

Samtidigt som du inte har ett pris så har du ett pris.
Blir mycket svårt det där.
Citera
2016-09-11, 22:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Samtidigt som du inte har ett pris så har du ett pris.
Blir mycket svårt det där.

Hur menar du då?

Jag hade haft ett pris om omständigheterna vore annorlunda. Men som landet ligger är jag inte till salu. Vad är det som är svårt att begripa med det?
Citera
2016-09-11, 22:14
Bannlyst
Citat:
Hur menar du då?

Jag hade haft ett pris om omständigheterna vore annorlunda. Men som landet ligger är jag inte till salu. Vad är det som är svårt att begripa med det?

Så om landet låg i tropiskt klimat och det var kameler och flodhästar runt lerhyddorna skulle du haft ett pris.
Nog med relativiserande.

Rocco Siffredi, Riley Reid, Alexander Bard och även du har ett pris.

Du hade fel från början. Du menade att det är att sälja sex att utnyttja sitt sexuella kapital. Det var faktiskt du som började prata om att suga kuk och piska röv för några ynka riksdaler.

Man kan bara använda sitt sexuella kapital för att få makt. Sådant sker varje dag, gå i kortkort på stan för att få status.
Citera
2016-09-11, 22:16
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Så om landet låg i tropiskt klimat och det var kameler och flodhästar runt lerhyddorna skulle du haft ett pris.
Nog med relativiserande.

Rocco Siffredi, Riley Reid, Alexander Bard och även du har ett pris.

Du hade fel från början. Du menade att det är att sälja sex att utnyttja sitt sexuella kapital. Det var faktiskt du som började prata om att suga kuk och piska röv för några ynka riksdaler.

Man kan bara använda sitt sexuella kapital för att få makt. Sådant sker varje dag, gå i kortkort på stan för att få status.

Vad menar du med det fetade?

Nej, i nuläget är jag inte till salu, oavsett om du tycker att jag borde vara det. En av många fördelar med en god ekonomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in