Citat:
Ursprungligen postat av
The13
Du klarar ju fortfarande inte av att förstå vad tjejen menar trots att jag har pekat ut med små korta enkla citat, och detsamma har jag gjort för att försöka få dig att se hur jävla fel du har när du citerar mig, men det fungerar inte.
Om DU inte förstår så måste DU antingen läsa om tills det blir rätt i din korkade rasse-skalle eller ge fan i att skriva.
Sluta nu att återigen gömma dig bakom "du förstår inte"-tramset och svara på de resterande delarna av inlägget? För du försöker väl inte undvika att behöva svara på det, blev det lite svårt att svara kanske?
Har du någon liten ryggrad och stolthet i kroppen så gör du ditt bästa för att försöka bemöta samtliga citeringar i det här inlägget:
(FB) Vi löser inte problemet genom att utvisa män, debattartikel i Expressen
Jag förstår vad hon menar, vilket tydligt framgår av tidigare inlägg men att jag förstår vad hon menar betyder ju inte att jag köper det hon menar. Mina inlägg handlar om att smula sönder hennes (och dina...) tankar, lösningar och åsikter. Ni har inga argument för er sak, ni har inte ens ett enda konkret förslag på en bättre lösning än den lösning som ni förkastar med argumentet att det inte löser hela problemet.
"Rasse-skalle" säger du, vad i mina inlägg till dig är rasistiskt?