Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-07, 19:25
  #1
Medlem
hejsan allihopa!
ska snart "kanske" operera bort min BT, har några frågor till dom som har genomgått liknande operation, eller dom som har kunskap om sånt.

1. om man operar sig, ere enbart bröst man inte kan köra ? eller ere hela kroppen ?
2. hur länge måste man vänta tills man kan träna bröst igen, eller hela kroppen om det är nu så ?
tacksam för alla svar.
Citera
2005-12-07, 19:42
  #2
Avstängd
Orkies avatar
hör inte hemma här, hör hemma i medicin och hälsa, men fråga kirurgen...
Citera
2005-12-07, 20:53
  #3
Medlem
Det jag vet är "länge". Enda jag hört. Tyvärr är det svårt att definera ordet länge. Tror det inte är många som opererat sig här i forumet...då hade det varit mer omtalat
Citera
2005-12-08, 09:39
  #4
Medlem
har genomgått en sådan operation, du kan inte köra bröst och så ska man inte anstränga kroppen , det påverkar läkningen av ärren och så¨tar det mycket längre tid att läka allmänt!
Citera
2005-12-08, 16:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutan
har genomgått en sådan operation, du kan inte köra bröst och så ska man inte anstränga kroppen , det påverkar läkningen av ärren och så¨tar det mycket längre tid att läka allmänt!
okey, hur långt tid tog det ungefär för dig att träna igen ?? tacksam för svar
Citera
2005-12-08, 20:41
  #6
Medlem
Jag har också gjort en operation och jag tränade inget på 1-2 månader efter operationen. Man känner nog det bäst själv men 1 månad måste man nog vila iallafall...
Citera
2005-12-09, 11:50
  #7
Medlem
Har du fått gyno naturligt? eller via aas?
Citera
2005-12-09, 12:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonda
hejsan allihopa!
ska snart "kanske" operera bort min BT, har några frågor till dom som har genomgått liknande operation, eller dom som har kunskap om sånt.

1. om man operar sig, ere enbart bröst man inte kan köra ? eller ere hela kroppen ?
2. hur länge måste man vänta tills man kan träna bröst igen, eller hela kroppen om det är nu så ?
tacksam för alla svar.

4-5 veckor
Citera
2005-12-09, 12:45
  #9
Avstängd
Depraverads avatar
Kan du inte posta bilder på dina BT? Vore superintressant att få se.
Citera
2005-12-10, 00:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugitive
Har du fått gyno naturligt? eller via aas?
aas
deprarverad: tänder du på sånt el ?
Citera
2005-12-10, 10:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonda
aas
deprarverad: tänder du på sånt el ?

Kommer du fortsätta med aas efter din operation?
Om så tycker jag du skall ställa in operationen eller sluta med högandrogena preparat.
Citera
2005-12-10, 14:47
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugitive
Kommer du fortsätta med aas efter din operation?
Om så tycker jag du skall ställa in operationen eller sluta med högandrogena preparat.
nopp har lagt av.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback