Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-01-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Bettan Höglund tarrygg i Haag debatten http://www.expressen.se/sport/langdskidor/hoglund-ar-sa-javla-trott--de-ar-veklingar/

Magiskt raljerat.
2017-01-20, 16:53
Medlem
Ostrobothnias avatar
Brasklappen var tydligen inte Mäkäräinen utan Roponen som sägs göra VC-comeback redan nu i helgen.
2017-01-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrobothnia
Brasklappen var tydligen inte Mäkäräinen utan Roponen som sägs göra VC-comeback redan nu i helgen.

Edit: Gillar inte Mäkäräinens säsongsplanering. Nu med magsjukan hon drog på sig i Italien ser hon ut att missa kampen om totala VC i skidskyttet i alla fall. Hade hon rest hem direkt efter Rupohlding och ställt sig till Ulricehamn kanske hon hade sluppit magsjukan, fixat stafettplats till VM och inte fått ett hack i formbyggningen mot skidskytte VM .
Senast redigerad av rcs 2017-01-20 kl. 17:15.
2017-01-20, 17:29
Medlem
Hellner hoppar över Falun nästa helg vill hem och träna..några SM lopp är tanken sedan.. och nu inför helgen har har haft rätt mkt problem med sjukdom efter tds och känner sig inte i form hade de inte varit bättre göra tvärtom ? nja kanske inte förstår att han nog är extra sugen på den här helgen
2017-01-20, 17:42
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Sundby går tidigt alltså. Ovanligt
2017-01-20, 18:11
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Haag Söderlund och mohlin ut
Hagström, modig och Hallqvist in

Svensson ut
Nordström in
2017-01-20, 18:52
Medlem
rainbowias avatar
Imorgon så tror jag starkt på Calle. Ser att han startar utanför seedade fältet av någon anledning. Han har 11:30 på första varvet till sällskap av Kreuger. 12:30 till Manificat.
2017-01-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Imorgon så tror jag starkt på Calle. Ser att han startar utanför seedade fältet av någon anledning. Han har 11:30 på första varvet till sällskap av Kreuger. 12:30 till Manificat.

Är han bra imorgon blir man lugn. Calle känns inte som typen som smyger sig igång.

Själv tror jag Kalla kommer med något riktigt bra imorgon. Sen vill ja ha minst ytterligare en svenska topp10.
2017-01-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Men de intressanta är väl vad som händer om Hanna F får att hon har ju redan ett sedan förra helgen...

Jo, jag vet. Svarade bara på den andra frågan. Om inte reglerna har ändrats gällande det så blir hela laget diskat om hon skulle dra på sig ett till.
2017-01-20, 19:45
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Citat:
Han har knappt tävlat och är inte topp 15 i distanscupen
2017-01-20, 20:04
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Är han bra imorgon blir man lugn. Calle känns inte som typen som smyger sig igång.

Själv tror jag Kalla kommer med något riktigt bra imorgon. Sen vill ja ha minst ytterligare en svenska topp10.

Hoppas med på bra resultat såklart.
Vem ser du mer än Kalla på damsidan? Svår fråga vem som blir nästbästa svenska fast drar till med Ida.

Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Han har knappt tävlat och är inte topp 15 i distanscupen

Just det. Blev lite förvirrad ett tag. Så Calle har halkat så långt ner. Skärpning Calle
2017-01-20, 20:12
Medlem
Citat:
Hoppas med på bra resultat såklart.
Vem ser du mer än Kalla på damsidan? Svår fråga vem som blir nästbästa svenska fast drar till med Ida.

Säger också Ida. Men underlaget på Falk och Sundling känns inte så stort, tror att banan kan passa båda om dom har dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in