2017-03-04, 21:16
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Klart det är äckligt när han smetade äckelpäckel på hamburgaren,
och han verkar inte vara bästa vän med tvål och vatten.

Men ändå, han skapar PR för sitt företag, och den dagen han äntligen lyckas med körkortet och
kör ut med nya vagnen kommer garanterat folk komma dit han är.
All PR är bra PR var det någon som sa.

Inte många som skulle veta vem Gordon Ramsay är om det inte varit för hans beteende.
Jämförde du precis Gordon Ramsay med Jesper Levin?
2017-03-04, 21:16
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Klart det är äckligt när han smetade äckelpäckel på hamburgaren,
och han verkar inte vara bästa vän med tvål och vatten.

Men ändå, han skapar PR för sitt företag, och den dagen han äntligen lyckas med körkortet och
kör ut med nya vagnen kommer garanterat folk komma dit han är.
All PR är bra PR var det någon som sa.

Inte många som skulle veta vem Gordon Ramsay är om det inte varit för hans beteende.

Snuskeriet får inte sprida sig vidare i vårt samhälle. Skaplig skillnad på en korvgubbe och Gordon Ramsay...

Vi vill Jesper inget ont, vi vill bara att han ska bete sig när han arbetar och sluta med att snuska.

EDIT: Jag har för mig att han har sagt att hans "show" med ett stort arsenal med svordomar och allmänt dåligt beteende kommer fram när han har känt av stämningen med kunden. Intressant. Jag har kollat, flertal gånger där kunden har uttryckt en extrem obekvämhet men trots det fortsätter det.

Gårdagens livestream, där en kund anländer och stammar när han lägger sin order varpå han TOTALT förnedrar killen. Jag fick känslan av att killen inte alls tyckte det var roligt, utan han blev förvånad och såg till och med ledsen ut. Jätte roligt, det här är en komiker av högsta rang.
Senast redigerad av cattivo 2017-03-04 kl. 21:30.
2017-03-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Snuskeriet får inte sprida sig vidare i vårt samhälle. Skaplig skillnad på en korvgubbe och Gordon Ramsay...

Vi vill Jesper inget ont, vi vill bara att han ska bete sig när han arbetar och sluta med att snuska.

Ja precis, men jag menar att han köra lite av samma race som GR genom att gapa, skrika, och kalla folk saker.

Det värsta med honom imo är pengarna som samlats in för att ge mat till hemlösa.
Inte en enda gång i vinter har han gjort det han lovat utan skyller hela tiden på att det skall ske när nya vagnen kommer.

Däremot har det gått jäkligt bra att servera ett par hundra kunder åt Swedol, och fler gånger dessutom.
2017-03-04, 22:14
Medlem
Fan vad äckligt och skitigt det är runt grillen.
Inte städat sen igår utan kör bara vidare.
2017-03-04, 22:18
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=GDwoCYOiZdQ , Där har du den
Det är så jävla tydligt att han ljuger också, nu vet vi ju att han självklart ljuger då vi inte är dumma i huvudet. Hade han varit helt ovetande hade han blånekat och sagt att han aldrig gjort det, vi känner ju fetknoppen väl dit det här laget, han är inte den som är sympatisk och erkänner eventuella misstag.
2017-03-04, 22:20
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:

Ja idag var jag med från början vilket jag inte tidigare varit. Reagerade också på hur smutsigt det var från början. Han hade glömt diska stekverktygen så de skickade han in på disk i restaurangen intill. Ifall han inte hade streamat så tvivlar jag på att han brytt sig om att skicka in på disk.
2017-03-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ja, fettet som är runt själva grillytan rengör han inte. Igår när kameran välte fick man se ett berg av skräp också som han definitivt haft där längre än samma dag, fullt med tomma dressingflaskor, såsburkar, korvpaket, köttpaket osv. Öknamnet korvsnusk/snuskhummer har han förtjänat.

Själva gallret vill jag inte ens tänka på, det är nog fullkomligt indränkt i fett, såser och hans snor från när han snyter sig.
2017-03-04, 22:47
Medlem
cattivos avatar
Korvfarbrorn fortsätter att förvåna, han är en otroligt fascinerande människa.
2017-03-04, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Ja, fettet som är runt själva grillytan rengör han inte. Igår när kameran välte fick man se ett berg av skräp också som han definitivt haft där längre än samma dag, fullt med tomma dressingflaskor, såsburkar, korvpaket, köttpaket osv. Öknamnet korvsnusk/snuskhummer har han förtjänat.

Själva gallret vill jag inte ens tänka på, det är nog fullkomligt indränkt i fett, såser och hans snor från när han snyter sig.
Eh tagga ner har sätt betydligt värre saker än lite smuts._._._. Är ni avundsjuka eller var beror allt detta hat på? Om ni hatar han sluta följ honom. Fortsätt med era liv. Era hat kommer inte att bringa han ner tvärt om så är det reklam
2017-03-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Eh tagga ner har sätt betydligt värre saker än lite smuts._._._. Är ni avundsjuka eller var beror allt detta hat på? Om ni hatar han sluta följ honom. Fortsätt med era liv. Era hat kommer inte att bringa han ner tvärt om så är det reklam
Blir du mer sugen på att äta en burgare marinerade i spott? Vad skulle vi vara avundsjuka över? Hans häftiga sätt där han kränker kvinnor, hans intelligenta politiska utlägg eller hans allmänt dryga beteende?

Vad är det som gör att du tycker han är så trevlig? Jag ser att du inte kan stava ordentligt, ser du dig själv i snuskhummern? Ni har uppenbarligen problem att förstå logiska samband också.
2017-03-04, 23:06
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Blir du mer sugen på att äta en burgare marinerade i spott? Vad skulle vi vara avundsjuka över? Hans häftiga sätt där han kränker kvinnor, hans intelligenta politiska utlägg eller hans allmänt dryga beteende?

Vad är det som gör att du tycker han är så trevlig? Jag ser att du inte kan stava ordentligt, ser du dig själv i snuskhummern? Ni har uppenbarligen problem att förstå logiska samband också.

Det ska allt bara vara en show tydligen, har jag hört. Jag måste säga att det är en rolig show, speciellt när han drar fram sitt super förråd med fula ord kombinerat med ett överlag dåligt beteende. Komedi i dess högsta klass.
Senast redigerad av cattivo 2017-03-04 kl. 23:20.
2017-03-04, 23:10
Medlem
Citat:
Det ska allt bara vara en show tydligen, har jag hört. Jag måste säga att det är en rolig show, speciellt när han drar fram sitt super förråd med fula ord kombinerat med ett överlag dåligt beteende. Komedi i dess högsta klass.
Ja, visst är det sjukt kul när han kallar kvinnor för horor och ber folk dra åt helvete! Särskilt kul är det när han ska berätta om att folk som kommer utanför Sverige är "illegal". Han är så jävla skön när han ber kvinnor suga och svälja och sedan önskar han dem en trevlig helg. När han säger det håller jag på att spotta ut ölen över hela datorskärmen pga att jag skrattar så mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in