2017-03-04, 20:23
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nhetik
https://www.youtube.com/watch?v=GDwoCYOiZdQ
Alltså för helvete, det här är ju vidrigt som fan
2017-03-04, 20:25
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Alltså för helvete, det här är ju vidrigt som fan

Det är ingen snack om saken att vi måste exponera och stoppa allt snuskeri. Givetvis på lagliga sätt.
2017-03-04, 20:29
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Det är ingen snack om saken att vi måste exponera och stoppa allt snuskeri. Givetvis på lagliga sätt.
Att folk får stänga pågrund av att man inte uppfyller renlighetskrav och annat, visst det händer överallt och är säkert inget ovanligt.
Men att medvetet göra såhär som något pizzabud som lägger en loska i pizzan för att jävlas, nej fy fan
2017-03-04, 20:31
Medlem
Livesändningen från igår. Han använde sin tång för att plocka upp saker, så som papper. Sedan verkade han använda samma tång.

Någon som noterade detta?
2017-03-04, 20:36
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Livesändningen från igår. Han använde sin tång för att plocka upp saker, så som papper. Sedan verkade han använda samma tång.

Någon som noterade detta?

Inget jag tänkte på. EDIT: Tänker du på när han tar servetterna på bänken med tången?

Däremot tänkte jag på när folk vill köpa harikirikorven och det ska hållas ett samtal som kan likna ett förhör och även ibland en kuggfråga. Man ska väldigt gärna visa upp sin legitimation oavsett ålder. Man kan även behöva ta av sig sin huvudbonad om man blir beordrad så. Man kan också behöva snurra 360 grader så att man kan säkerställa att det är personen ifråga. Riktigt cuck beteende imo att låta sig förnedras på det sättet. Det blir mer och mer tydligt, att makt är viktigt för han.
Senast redigerad av cattivo 2017-03-04 kl. 20:47.
2017-03-04, 20:43
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Inget jag tänkte på.

Däremot tänkte jag på när folk vill köpa harikirikorven och det ska hållas ett samtal som kan likna ett förhör och även ibland en kuggfråga. Man ska väldigt gärna visa upp sin legitimation oavsett ålder. Man kan även behöva ta av sig sin huvudbonad om man blir beordrad så. Man kan också behöva snurra 360 grader så att man kan säkerställa att det är personen ifråga. Riktigt cuck beteende imo.
Så som Jesper beter sig när folk visar leg för att testa harakirin är så jävla patetiskt.
Det ska ställas irrelevanta frågor om tex något nummer i sitt personnummer och annat skit som man faktiskt nödvändigtvis inte måste kunna utantill.
Ställer dom sådana frågor på systembolaget? Nej dom kollar på ditt leg, ser att det är äkta och låter dig handla.
Sorglig människa den där Jesper.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2017-03-04 kl. 20:47.
2017-03-04, 20:51
Medlem
Citat:
Inget jag tänkte på. EDIT: Tänker du på när han tar servetterna på bänken med tången?

Däremot tänkte jag på när folk vill köpa harikirikorven och det ska hållas ett samtal som kan likna ett förhör och även ibland en kuggfråga. Man ska väldigt gärna visa upp sin legitimation oavsett ålder. Man kan även behöva ta av sig sin huvudbonad om man blir beordrad så. Man kan också behöva snurra 360 grader så att man kan säkerställa att det är personen ifråga. Riktigt cuck beteende imo.
Jesper har inte särskilt stor makt som han egentligen vill ha.

Han känner nog sig maktlös hela tiden. Harikirikorv köpet är hans stora hjälp till att känna en smula makt, och känna sig speciell. För det är där han kan "bestämma" över kunden ännu mer.

Det verkligen är helt uppenbart att han verkligen vill uppnå den där känsla där han är någon.

Jag tycker dessutom att han uttnjyttar mer och mer sin makt. Det där med "förhöret" verkar han börjat med helt nyligen. Han har gjort det ett par gånger nu, och det kommer nog fler gånger.

Nja..Nu vart jag osäker. Jag tror inte det vara var servetter. Det var nog papper, ett sådant papper som man skriver på.

Men nu vart jag osäker.

"Cuck"-beteende, vad är det för någonting?

Noterat att många användare använt det ordet flera gånger i denna tråd. Vad betyder det?
2017-03-04, 20:54
Medlem
Citat:
Så som Jesper beter sig när folk visar leg för att testa harakirin är så jävla patetiskt.
Det ska ställas irrelevanta frågor om tex något nummer i sitt personnummer och annat skit som man faktiskt nödvändigtvis inte måste kunna utantill.
Ställer dom sådana frågor på systembolaget? Nej dom kollar på ditt leg, ser att det är äkta och låter dig handla.
Sorglig människa den där Jesper.

Ja men det är show han vill skapa uppmärksamhet vilket han uppenbarligen lyckas med galant.

Om ett random Sibyllahak sätter upp en stream kommer folk att kolla max 3 minuter, men förmodligen hittar ingen dit ändå.
2017-03-04, 21:00
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Ja men det är show han vill skapa uppmärksamhet vilket han uppenbarligen lyckas med galant.

Om ett random Sibyllahak sätter upp en stream kommer folk att kolla max 3 minuter, men förmodligen hittar ingen dit ändå.
Show han lyckas med galant? Vad jag har sett så är det endast snorungar under 15 och en och annan byfåne (som sitter och kollar på en korvgubbe som livestreamar en lördagskväll) som följer honom.
Folk kollar på hans videos när det har hänt något specifikt, om han tror att han kan bli någon slags Pewdiepie av att sälja korv i gamlastan och samtidigt bete sig som ett as så har han fel.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2017-03-04 kl. 21:03.
2017-03-04, 21:03
Medlem
Citat:
Show han lyckas med galant? Vad jag har sett så är det endast snorungar under 15 och en och annan byfåne (som sitter och kollar på en korvgubbe som livestreamar en lördagskväll) som följer honom.
Folk kollar på hans videos när det har hänt något specifikt.

Klart han lyckas.
99 sidor här och ett par tusen som kollar på YT.

Hur många har din korvkiosk runt knuten?
2017-03-04, 21:07
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Klart han lyckas.
99 sidor här och ett par tusen som kollar på YT.

Hur många har din korvkiosk runt knuten?
Får han pengar eller kunder av att det finns en tråd på flashback som för mestadels debatterar att han beter sig som ett svin och inte sköter sitt jobb?
Vad säger du själv om länken där han kletar skit på en hamburgare?
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2017-03-04 kl. 21:15.
2017-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
Får han pengar eller kunder av att det finns en tråd på flashback som för mestadels debatterar att han beter sig som ett svin och inte sköter sitt jobb?
Vad säger du själv om länken där han kletar skit på en hamburgare?

Klart det är äckligt när han smetade äckelpäckel på hamburgaren,
och han verkar inte vara bästa vän med tvål och vatten.

Men ändå, han skapar PR för sitt företag, och den dagen han äntligen lyckas med körkortet och
kör ut med nya vagnen kommer garanterat folk komma dit han är.
All PR är bra PR var det någon som sa.

Inte många som skulle veta vem Gordon Ramsay är om det inte varit för hans beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in