2017-03-15, 21:32
Medlem
Weezos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Denice B eller hur?

Nope
2017-03-15, 21:35
Medlem
Weezos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azadora
Jesper var utanför korvvagnen då ställde dom frågan-öhhh jobbar du eller?

Det räckte för att tända till och kalla bögen,fittan och horan. Liksom även om han skulle stå i vagnen och dom frågar väldigt oskönt att tilltala folk på det sättet.

Givetvis inte. Men man får ta det hela som lite skådespel också, Helldog - Helveteshunden, Harakirigubben. När han är hemma är han Jesper Levin.
2017-03-15, 21:53
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezo
Givetvis inte. Men man får ta det hela som lite skådespel också, Helldog - Helveteshunden, Harakirigubben. När han är hemma är han Jesper Levin.

Jag köper inte det riktigt. Har du kollat på hans streams öht? Han tänder till minst lika ofta när han är hemma och streamar.

Hur vet folk att det är skådespeleri? Omöjligt att veta. Jag antar att det inte står skyltat på hans vagn att det är skådespeleri. Vissa som bara vill handla en korv av honom blir behandlad som skit och förnedrade, tycker du det är okej?

En snubbe skulle handla av honom som stammade. Han TOTALT förnedrade killen, är detta okej att göra? Man såg klart och tydligt att killen som handlade blev chockad över hans beteende och en aning ledsen.
2017-03-15, 23:00
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Jag köper inte det riktigt. Har du kollat på hans streams öht? Han tänder till minst lika ofta när han är hemma och streamar.

Hur vet folk att det är skådespeleri? Omöjligt att veta. Jag antar att det inte står skyltat på hans vagn att det är skådespeleri. Vissa som bara vill handla en korv av honom blir behandlad som skit och förnedrade, tycker du det är okej?

En snubbe skulle handla av honom som stammade. Han TOTALT förnedrade killen, är detta okej att göra? Man såg klart och tydligt att killen som handlade blev chockad över hans beteende och en aning ledsen.

fast det är nog en "grej". fenomenet finns i USA, cafeer och restauranger som hittat en nisch genom att slänga käft eller vara spelat otrevliga. jag tror tv-serien seinfeld var trendsättande där faktiskt, med "soup nazi". och med tanke på att den här tomten jesper verkar vara USA-fascinerad i övrigt så är det nog därifrån han hämtar inspiration. problemet är att han är dålig på det. han framstår mest som vulgär, repetetiv och utan finess.
2017-03-16, 00:21
Medlem
RickRozays avatar
Nu är jag riktigt nära på att hamna utanför ämnet fyfan va ni är mesiga som blir så jävla sårade av korvgubben som vrålar litegann. Man tar seden dit man kommer. Min uppväxt låter istort sett som den farbrorn.

Handla inte där om ni inte gillar stället.
2017-03-16, 01:13
Medlem
Underhållande men uppenbart att han har någon slags psykisk sjukdom.
2017-03-16, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo

Kan du länka till videoklippet där han förnedrade en killen som stammade?
2017-03-16, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Nu är jag riktigt nära på att hamna utanför ämnet fyfan va ni är mesiga som blir så jävla sårade av korvgubben som vrålar litegann. Man tar seden dit man kommer. Min uppväxt låter istort sett som den farbrorn.

Handla inte där om ni inte gillar stället.
De flesta användare i denna tråd handlar nog inte av honom, nej.

Det handlar inte ens i närheten av att det här är en snyfttråd för alla som handlat av honom.

Det handlar helt enkelt om att vi stör oss på honom för att han är otrevlig mot oskyldiga människor.

En kille som stammade, totalt förnedrade han tydligen.

En annan person som hade problem med sin kort, förnedrade han också.

En annan person som frågade honom vad Texas var, och antagligen ville veta innehållet. Jesper svarar då att det är irrelevant om att säga innehållet. Och det är ju klart att man skall berätta vad det innehåller, utifall att man är allergisk eller något.

En annan person som troligtvis var tonår, frågade Jesper per telefon om han gillade pizza. Jesper blev arg för det.

Det allt ifrån simpla frågor, till simpla "misstag" som kunder och telefonringaren hävdar ut sig. Det är det som är absurt, och folk stör sig på det. Så enkelt är det.

Dessutom är han ohygeniskt av sig. Smetar kladd på en burgare och ger till en kund, för att sedan totalt förnekade det.

Dessa saker är bara en av få saker som Jesper gjort och som folk stör sig på.
2017-03-16, 07:16
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Kan du länka till videoklippet där han förnedrade en killen som stammade?

Det var för två veckor sedan om jag inte minns fel. Den finns nog inte på tuben, utan du får kolla på hans stream. Tror jag ska ha den streamen nedladdad, ska kika på det när jag får tid.
2017-03-16, 11:41
Medlem
RiktigBloggs avatar
Tycker det skulle behövas en uppdatering i tråden kring vad denna "korvgubbe" gjort sig skyldig till och var bevisen finns till hans övertramp, nån/några med koll som har lust att komma med en sammanfattning av vad som skett hittills?
2017-03-16, 12:55
Medlem
RickRozays avatar
Excentriska kioskare-restauratörer har funnits i alla tider, ni har sett "the soup-nazi" i Seinfeld.

Det är ganska enkelt, gå fram och säg vilket korv du vill ha, betala, ta senap/ketchup om du vill och gå vidare, varenda lirare jag ser som misslyckas är nån som inte går vidare när dom fått sin korv.
Vissa kiosker/matställen vill bara att du fixar snabbt, går vidare, och trevlig kväll, men alla verkar göra tvärtom.
När folk vill ha bekräftelse ger han det aldrig till dom.

Jag tänker inte handla eller ens vistas där för jag tycker han sänkt stämningen på platsen och jag har lätt för att tappa tålamodet själv. Har inte lust att slava för nån jag gör utbyteshandel med bara för att dom är deprimerade.

Men om jag är svältande och det inte finns andra korvställen inom fem km och tunnelbanan är paj (av whatever) så kan han väl få 50 spänn för sin jävla korv.
Senast redigerad av RickRozay 2017-03-16 kl. 13:03.
2017-03-16, 20:05
Medlem
jag har anmält flera gånger jesper till polisen då han oftast provocerar fram bråken , så han kan slå dem enligt mitt tycke ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in