2017-03-20, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Du vet att man inte sköter redovisningen samtidigt som man står i vagnen och säljer, va? Redovisningen gör man i efterhand.
Jo men det blir ju ändå ett mörker tal.
2017-03-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Hur då?
2017-03-20, 00:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Varför skulle det bli det? Allt han gör registreras ju i det kassasystem han använder. Sedan är det ju bara att printa ut och bokföra.

Köpet registreras ju även om kunden får ett kvitto eller ej.
Sen får du ju tänka på att allt livestreamas och Jesper har en del "troll" efter sig, så du kan ju räkna med anmälningar och revisioner om han skulle fuska.
2017-03-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklie

Men det mest skeva är att han har en kategori med namn "Babe of the evening" där han laddar upp klipp på tjejer som köper korv av honom.
Tror knappast att de som är med på de här klippen är medvetna om att de blir filmade och sen hamnar på Youtube.

Vad tycker ni om detta? Tror ni han har tillstånd att filma på sättet han gör?

https://www.youtube.com/channel/UCX28UslXD2JzHFXhWRieE2A
Tror definitivt på att han har nån sjuk fetisch, då att han ens filmar sina kunder är ju helt sjukt men att sen välja ut specifika moment på snygga brudar som köper hans korv, och sen lägga ut det på youtube. Vidrig äckel gubbe om du frågar mig och det är definitivt nåt obehagligt med han
2017-03-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Märks att de flesta här aldrig jobbat med fyllskallar som kunder. Gubben verkar vara något av en skitstövel men i vissa fall förstår jag hans attityd. Man blir mörk i själen av att jobba med fyllskallar.

Dom här filmerna han spelar in verkar inte direkt vara några pervo-rullar eller så. Förstår inte problemet riktigt. Inte helt otippat iofs att många känner sig kränkta. Vi är ju trots allt i Sverige.

Mvh
Jag tycker väl att om man väljer att sälja sin skit korv i gamla stan så får man väl förvänta sig att det kommer vara fulla idioter där? Som vad förväntade han sig? Sen så håller jag med dig om att vissa av dom här fulla människorna går övergränsen som t.ex den här killen som spottade på hans vagn men efter det så går ju gubbjäveln också över gränsen med att slå han rakt i pannan. Enligt mig så ska man definitivt inte jobba på ett ställe som kommer att krylla med massa fulla idioter om man har ett ilske problem som han har.
2017-03-20, 14:41
Medlem
Kravallens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Kjf0RaoGXtU

Hade ni anmält honom för markeringen i pannan?

2017-03-20, 16:47
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
https://www.youtube.com/watch?v=Kjf0RaoGXtU

Hade ni anmält honom för markeringen i pannan?

Nej, varför det? Står man och spottar ut mat och äcklar sig som ett jävla drägg på nåns arbetsplats så förtjänar man en fet smäll! Jag tycker bara det är rätt åt han 🙂
2017-03-20, 20:46
Medlem
Jag berättar en trevlig nyhet ikväll 22:30 om mytomanen Jesper gör en live eller när han gör en live så kommer en trevlig nyhet en halvtimma efter han börjat och postas här på Flashback. Verkar som dom flesta missat detta. Hoppas på en trevlig live ikväll eller när han behagar sända.

Här bryter vi inte mot lagen utan är helt laglydiga men nyttjar öppen information så att hans kunder vet vad som händer.

La loca

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-03-20 kl. 21:45.
2017-03-20, 22:07
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag berättar en trevlig nyhet ikväll 22:30 om mytomanen Jesper gör en live eller när han gör en live så kommer en trevlig nyhet en halvtimma efter han börjat och postas här på Flashback. Verkar som dom flesta missat detta. Hoppas på en trevlig live ikväll eller när han behagar sända..

Sändningen är igång. Han klagar på att vi diskuterar om vad han gör med de insamlade medlen. Ringde en och ifrågasatte varför han aldrig hade något event och Jesper blev väldigt arg och gick i försvarsställning. Samlar man in pengar så har man ett ansvar att göra vad man utlovat.

Stör honom att vi avslöjar alla hans lögner.
Senast redigerad av cromo 2017-03-20 kl. 22:12.
2017-03-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Sändningen är igång. Han klagar på att vi diskuterar om vad han gör med de insamlade medlen.

20 minuter kvar. Han avslutar liven innan. För han får myror i brallorna och måste ta tag i saker.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-03-20 kl. 22:13.
2017-03-20, 22:34
Medlem
Nu vet vi vart vagnen finns.

Kolla på klippet på youtube : Lets Feast Harakiri x2 så ser man att han rullade ut vagnen ur sitt garage och serverade korv just där. Vet du hur området ser ut och kan lokalisera? Bor du nära så..

När han bytte lysrör i vagnen så är det samma garage med förskola/gruppboende nära.

Vi bryter inga lagar utan följer öppna videos och arkiv.

Att en sån mytoman får sprida sin skit är bedrövligt.

Videon är sparad och hoppas på tips från er som kan tipsa om anonyma kanaler som jag kan sprida anonymt via pm.

El loca.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-03-20 kl. 22:54.
2017-03-20, 22:58
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt

Kolla på klippet på youtube : Lets Feast Harakiri x2 så ser man att han rullade ut vagnen ur sitt garage och serverade korv just där. Vet du hur området ser ut och kan lokalisera? Bor du nära så..
.

Förstår inte varför du vill veta var vagnen finns och om du tror den står där det filmas i den videon är det inte svårare än att begära ägaruppgift på någon av de bilar man ser i videon och sedan gå in på google maps/street view för att verifiera man är i rätt område.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in