2017-02-25, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Ja, spriten dunstar ganska fort med alla andra kemikalier blir kvar. Värst är att han torkar av rostfria disken precis innan han tvingar folk att slicka upp harakirisåsen ifrån den. Dessutom biter inte sprit på t ex vinterkräksjukan, tvål + vatten är effektivare.

Bra observerat min fule vän.
Fan vad du är ful.

Det tjocka fetknoppen gör när han torkar av är ju ett skämt. Att man slickar där självmant får de idioterna som gör det svara för, i mina ögon får de gärna skjutas av pga av undermålig intelligens. Det är inte korvgubbens fel att hans kunder består av äckliga wts.

När det gäller korvgubben ska vi tacka gudarna för att det förmodligen inte är hans egentillverkade korvar, jag vill inte ens tänka på hur han svinar off camera. Jag tror han är kriminell på flera plan. Finns trådar på forumet om att han direkt scammar kunder.
Han har på cam visat att han går till en service där personalen inte kan ett ord svenska.
Hur stor är chansen att han sköter ekonomin och alla sktterna?

Känns som att en person som tog sig lite tid kunde fått denna tjocka grisen och hans barn att få leva på bidrag resten av livet väldigt enkelt.
Allt som krävs är en maniskt bestämt stalker.

Är själv engelsktalande och har sett hur personer på youtube har fått sina liv förstörda av diverse forum och stalkers. Bara för att de har retat upp sin fanbase. Med helt lagliga medel!

Ingen ska döda eller slå tjockisen, bara tvinga honom att följa samma regler som normalbegävade företagare måste följa så kommer han snart bli tvingad att kunna slå fula tjocka wts på helger på arbetstid
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-25 kl. 23:05.
2017-02-25, 23:11
Medlem
cerns avatar
Jag gillar denna mannen skarpt.. Klart som fan att man inte jobbar 100% vitt när man har en låda på magen. Han driver en bra affär så ska staten ta alla hans korvören liksom.
2017-02-25, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jag gillar denna mannen skarpt.. Klart som fan att man inte jobbar 100% vitt när man har en låda på magen. Han driver en bra affär så ska staten ta alla hans korvören liksom.

I ett civiliserat samhälle finns det inte plats för kaosmänniskor som dig
2017-02-25, 23:26
Bannlyst
Feminister hatar honom hipsters är cucks.

Inom 5 minuter har jagvhört honom säga sexistiska saker till minst 2 tjejer.

En annan sak jag märkt med denna tjocka snuskgubbe är att han smörar för invällare. Ingen som helst tillstymmelse till en sund verklighetsuppfattning. Förmodligen för att han själv vet att han är en kaosmänniska

Kollat nu tio minuter och han vill verkligen ge ett renare intryck, myndigheterna har utan tvekan varit i kontakt med honom.
Det är bra.
Han har shapat upp.

Personligen vill jag dock se kånkan
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-25 kl. 23:30.
2017-02-25, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Hitta han precis streama live på tuben... VILKEN människa säger jag.

Är det någon sjukdom? Trauma? Han kan ju inte säga att hans attityd är bra när han konstant förolämpar folk, men det är väl på "skoj".. Helt sjukt

Han är nog helt enkelt bara en äcklig människa. Är det diagnos kan det vara antisocial, men tveksamt.

I tidningen expressen säger han själv att han levde upp i fosterhem.
Nu ska man generellt inte tro på något denna snuskhummer säger
2017-02-25, 23:46
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Han är nog helt enkelt bara en äcklig människa. Är det diagnos kan det vara antisocial, men tveksamt.

I tidningen expressen säger han själv att han levde upp i fosterhem.
Nu ska man generellt inte tro på något denna snuskhummer säger

Jag hade haft mer sympati för gubben om han vore sjuk.. Men det här är ju extremt?? Undra hur han beter sig när camen är avstängd
2017-02-25, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Jag hade haft mer sympati för gubben om han vore sjuk.. Men det här är ju extremt?? Undra hur han beter sig när camen är avstängd

Ja han är mycket sjuk. Faktum är att han har slagit människor flera gånger, när det gäller mathygienen har den varit undermålig länge.

Han har dock en stor skara följare som tycker han är en go gubbe. Dessa fans är vad jag skulle beskrivit som extrema wts.

Att han låter ungarna jobba för honom natt är en annan intressant sak.

i ett sunt samhälle skulle den här pervogubben inte haft några kunder, men nu är det som det är. Får vi göra vårt bästa för att attackera hans verksamhet som har många frågetecken kring sig
2017-02-26, 03:30
Medlem
ArturoBandinis avatar
Jag förstår verkligen inte hur Jesper kan ha mage att stå och säga att "kvalitet kostar" och "det jag har, det har ingen annan" när hela stan är full av schyssta hamburgarhak, typ Prime och Phils. Samt att Taylors & Jones dessutom levererar korvar som Jespers halvfabrikat aldrig kommer i närheten av.

Jag förstår inte heller varför man aldrig hör någon kund säga emot galenskaperna.
2017-02-26, 03:32
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Fyfan vilket äckel han är, gick in o kollade och på ca 5 minuter har han hunnit hosta 2 ggr, torka näsan 3 ggr och pillat sig i örat 1 gång. Utöver detta har han varit otrevlig emot varenda kund och direkt förolämpat ett par stycken.
2017-02-26, 03:46
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag förstår verkligen inte hur Jesper kan ha mage att stå och säga att "kvalitet kostar" och "det jag har, det har ingen annan" när hela stan är full av schyssta hamburgarhak, typ Prime och Phils. Samt att Taylors & Jones dessutom levererar korvar som Jespers halvfabrikat aldrig kommer i närheten av.

Har dom verkligen öppet denna timme? Tror inte det är fel på maten. Något dyrt men verkar vara goda korvar och burgare

Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag förstår inte heller varför man aldrig hör någon kund säga emot galenskaperna.

För dom är fulla såklart

Citat:
Ursprungligen postat av TeleporteraTaliban
Fyfan vilket äckel han är, gick in o kollade och på ca 5 minuter har han hunnit hosta 2 ggr, torka näsan 3 ggr och pillat sig i örat 1 gång. Utöver detta har han varit otrevlig emot varenda kund och direkt förolämpat ett par stycken.

Han har ju haft munskydd på sig typ hela streamen. Dessutom rör han ju inte burgarna eller korvarna med händerna. Och det är rätt bra spatt på grillen och bakterier dör vid sisådär 70% allt som oftast. Tycker du det är äckligt ska du nog inte ta ett andetag, iallafall inte om du börjar ta en funderare på alla mikrober och dyligt som du inhalerar.
Senast redigerad av pyro860 2017-02-26 kl. 03:51.
2017-02-26, 04:13
Medlem
Med tanke på alla inlägg i tråden så har juden lyckas bra
2017-02-26, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Har dom verkligen öppet denna timme? Tror inte det är fel på maten. Något dyrt men verkar vara goda korvar och burgare

För dom är fulla såklart

Han har ju haft munskydd på sig typ hela streamen. Dessutom rör han ju inte burgarna eller korvarna med händerna. Och det är rätt bra spatt på grillen och bakterier dör vid sisådär 70% allt som oftast. Tycker du det är äckligt ska du nog inte ta ett andetag, iallafall inte om du börjar ta en funderare på alla mikrober och dyligt som du inhalerar.

Många bra inlägg här men du skrev något fel så dig citerar jag.
Är man full blir man inte en cuck, tvärtom.

En redig man är ingen cuck, och då talar vi inte drogpåverkad.

Cuck och alphamale är sådana svåra begrepp att definiera, lite som med sociala koder för en autist. En cuck förstår inte hur man uncuckar sig, lika lite som en autist kan skaka av sig sin problematik. Detta borde jag skapa en tråd om. en genial iakttagelse av mig

Att denna snuskgubbe ikkädd rollen som korvförsäljare får fortsätta är för atta alla är cuckifierade, man vet inte hur man beter sig längre. Sociala koder och korrekt beteende byts ut mot etablisemangets värdegrundspolicy.
När man inte längre tar avstånd från en rom som klänger på en eller ber en snuskförsäljare attvstoppa upp korven i röven så har vi slutprodukten av the masterplan.

Anledningen att snuskkorven har kunder är att det är cuksens tidevarv

Jag ger mig fan på att många av de hjärndöda kunderna kan tycka det är ett spännande inslag i att bli förnedrade. Där storsnusk är ännu ett uttryck för mångfalden i samhället. Exotisk
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 04:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in