2017-03-19, 02:56
Medlem
svepets avatar
Är det verkligen ok att man som korvgubbe signerar åt kunden när kortköpet kräver signatur?
2017-03-19, 03:42
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
https://www.youtube.com/watch?v=B3443Q39Qy8
Den här har åtminstone aldrig jag sett förut.
Jesper blir lack på en kille som ifrågasätter om harakirin är världens starkaste korv vilket Jesper inte kan bevisa

Haha. Besserwissern mot surgubben.
2017-03-19, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Är det verkligen ok att man som korvgubbe signerar åt kunden när kortköpet kräver signatur?
Låter inte rimligt . . .
2017-03-19, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Ge oss exempel!
En livestream som han sände, och valde att hänga ut människor som anmälde honom. Han påstod att han hade rätt till det för att det är allmänhandling.

Innan han hängde ut, började han babbla om att han har alla lagrättigheter om att hänga ut de på videon och bla, bla, bla. Och sedan började han säga deras namn och även bild på de som han hittade.

Det var en person som till och med valde att vara anonym och hade ett alternativ E-post adress, och det var den Jesper bara kunde visa upp. Men resten av personerna som hade anmält honom hängde han ut.
2017-03-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
https://www.youtube.com/watch?v=8Caq4U13Giw
Runt 2:00 börjar han snacka om "backflash" och kallar oss alla för idioter och fittor.
Har följt han i flera månader nu och det börjar bli mer och mer uppenbart att han lider av någon psykisk störning. Den korvgubben ni ser när han står i vagnen är hans riktiga jag. Jag undrar för övrigt vad som hände med dom där pengarna som samlades in till något barn som Jesper skulle köpa en speldator till? Han lovade även att han skulle lägga upp kvittot på köpet för alla som tvivlar, men det har varit helt tyst sedan dess och inte har han lagt upp något kvitto. Någon vecka efteråt köpte han en dator till sig själv om jag inte har helt fel. Konstigt samband, eller?

Jesper, du är så jävla dum din dumma jävel.

Jag undrar vem som lider av en psykisk störning
2017-03-19, 12:14
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Många underhållande klipp den gubben har bjudit på. Satan vad arg han låter/är för det mesta. Låter ju sur när han försöker vara trevlig till och med

Han måste ju iaf sälja 300 korvar/burgare per kväll. Blir ju en helt sinnessjuk vinst varje månad. Jobbar han även dagtid eller är det bara fredag/lördag kvällar?
Nu jobbar han bara fredags och lördagskvällar eftersom folk inte går på krogen övriga kvällar men han jobbar oftare under sommaren då folk är ute mer.
Men det är endast kvälls och nattetid som han jobbar, det trodde jag alla visste. Han kan ju sälja sin dyra korv och hamburgare för att folk är packade nog att inte bry sig, under dagtid så hade han på sin höjd sålt korv till någon förvirrad turist.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2017-03-19 kl. 12:20.
2017-03-19, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Nu jobbar han bara fredags och lördagskvällar eftersom folk inte går på krogen övriga kvällar men han jobbar oftare under sommaren då folk är ute mer.
Men det är endast kvälls och nattetid som han jobbar, det trodde jag alla visste. Han kan ju sälja sin dyra korv och hamburgare för att folk är packade nog att inte bry sig, under dagtid så hade han på sin höjd sålt korv till någon förvirrad turist.

Va? Finns ju inga som helst problem att gå ut och hitta folk på krogen varenda kväll i innerstan. Han är bara lat.
2017-03-19, 12:40
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Va? Finns ju inga som helst problem att gå ut och hitta folk på krogen varenda kväll i innerstan. Han är bara lat.
Inte i samma omfattning som det är på helgerna eller på sommaren.
Plus att folk som är ute på vardagar på en after work tar några glas och blir inte dyngraka i samma utsträckning.
Och då förlorar han hela sin affärsidé, nämligen att sälja korv till folk som inte vet bättre
På sommaren kommer dessutom fler turister som han kan roffa åt sig pengar ifrån.
2017-03-19, 12:45
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svepet

Urkundsförfalskning, om jag inte minns fel.
2017-03-19, 13:12
Medlem
Husvagnens avatar
Att den här korvgubben fortfarande kan ha en blomstrande (?) verksamhet är ett enormt under. Här har jag gått hela mitt liv och trott att kundservice och kundnöjdhet är prio nummer hos ett företag, men Jesper går tydligen sin egna lilla väg genom att vara så otrevlig och vidrig som det bara går. Maken till äckligare människa får man leta efter. Karman kommer segra inom kort. Det är bara en tidsfråga innan han får sitt ansikte omdekorerat.
2017-03-19, 13:21
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Ligger ett klipp uppe på tuben där Jeppe blir rejält mordhotad. Någon som sett?
2017-03-19, 14:02
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Här har du bl.a en video om mat till hemlösa https://m.youtube.com/watch?v=90jOhh9f_HU (ursäkta mobillänken).

Men folk kommer väl bara klaga på att han gör det för "likes"...

Han har sagt att han ska anordna något större med massa mat till hemlösa när han nått en viss summa (var det 15k eller något sådant?).

Senast han redovisade för någon månad sen var han uppe i 26 k. Så de hemlösa lär knappast få smaka på irländskt billigt skittrött på ett tag. Räkna med att alla swishpengar går till hans datorer, skärmar och blue screens.

Hans nya korvvagn börjar jag misstänka är bluff då det hela tiden kommer nya mytomani anledningar till varför delningen kan börja användas än!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in