2017-02-26, 20:32
Medlem
Ostskivorna är Garants och lär inte vara högklassig Mozzarella.

Han använder ju bara billiga råvaror och anser hamburgarna vara de bästa på marknaden.

Baconen är säkert något billig tysk eller polsk skit

Riksfettot klarar inte ens av att grilla hamburgana utan köper färdiggrillade.

Sen att en sådan intelligent person inte klarar av teorin till körkortet och bara klagar
på typ alla 54 frågorna säger väl allt
2017-02-26, 20:33
Medlem
cattivos avatar
Något säger mig att korvgubben har haft en kriminellt förflutet, någon som sitter på info?
2017-02-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Men dom känns lite för små, det är klart det märket men kanske finns andra än 90g? Fast som inte är med på martinservera, då.

Jag håller med. De känns för små. Det är möjligt att det finns annan vikt med liknande paket men det lutar ju åt att det är just dem.
2017-02-26, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
https://www.youtube.com/watch?v=lNPDJS39AYE

Runt 1:12:00 tycker jag man ganska tydligt kan se att det är http://www.martinservera.se/restaurangbutiker/foreningsbutiken/produkter/hamburgare-grillad/
han änvänder.

Tror ni har rätt där.
Ja kan ju inte vara någon annan
2017-02-26, 20:35
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Liten pojke i en stor farbrors kropp säger jag, hur kan han bete sig som han gör? Finns väl ingen normal människa som kan anse att han beter sig normalt..

Jag tror exakt likadant.. och det va man får höra i intervjun.. om att hans föräldrar sparkat han till gatan fösta gången när han bara va 12år tor jag.. måste ju sätta enorma ärr i själen på ett barn. Tror att han stannat i den åldern. Därför beter han sig som han gör.. omoget.
2017-02-26, 20:37
Bannlyst
Igår såg jag honom sälja korv i påse.. Alltså ta med. Om vi har tur var det någon som är han på spåren.

Annars om någon klarar av att betala storsnusk 50kr kan man köpa och jämföra. Hur ingående är upp till personen.

Ryktet säger att harakiri inte är stark utan att det är såsen. Han är väldigt mån om att kunden inte spiller då blir det GUUULT kort.
Sen RÖTT kort.

Man riktigt känner hur han bara önskar att han hade mer makt. Stå skrika på någon som kämpar med att få ner en av hans snuskkorvar. För en tshirt.
2017-02-26, 20:37
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Något säger mig att korvgubben har haft en kriminellt förflutet, någon som sitter på info?

Han ska ha blivit utkastad hemifrån som 16-åring enligt honom själv, fick sedan hjälp av socialen i några år. Vad som hände därnäst har han inte nämnt men visst tror jag att han hållt på med diverse kriminella aktiviteter runt 20-års åldern.
2017-02-26, 20:38
Medlem
Citat:
Tror han varit pundare/hemlös, därav sin välvilja till andra uteliggare. Han skulle aldrig göra något för andra utan att själv ha egen erfarenhet.

Rätt roligt hur otrevlig han är mot uteliggarna han tycker så synd om för övrigt.
2017-02-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Igår såg jag honom sälja korv i påse.. Alltså ta med. Om vi har tur var det någon som är han på spåren.

Annars om någon klarar av att betala storsnusk 50kr kan man köpa och jämföra. Hur ingående är upp till personen.

Ryktet säger att harakiri inte är stark utan att det är såsen. Han är väldigt mån om att kunden inte spiller då blir det GUUULT kort.
Sen RÖTT kort.

Man riktigt känner hur han bara önskar att han hade mer makt. Stå skrika på någon som kämpar med att få ner en av hans snuskkorvar. För en tshirt.

Såsen är inte så stark enligt dem som ätit harakirin. Men vetskapen om att han sitter hemma
och tillverkar den själv är värre.
2017-02-26, 20:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Han ska ha blivit utkastad hemifrån som 16-åring enligt honom själv, fick sedan hjälp av socialen i några år. Vad som hände därnäst har han inte nämnt men visst tror jag att han hållt på med diverse kriminella aktiviteter runt 20-års åldern.

I en livestream sa han att han blev i luven på sin far pga han hade jobbat i Sverige men restskatten kom senare och pappan och han bodde egentligen i Spanien så pengarna kom till pappans konto. Så Jesper ska ha ifrågasatt detta och fick dom inte. Så morsan gav honom 500kr. Sen flyget till Arlanda. Så plockade någon upp honom vid bögringen och han fattade ju inte det då. Så sa han sen när dom kom till han som plockade upp (~25 år) att han inte gillade killar. Så då hjälpte han honom att komma till ett socialkontor. Sen var det något med någon som kände igen honom och hjälpte in honom i någon branch i Sverige. Minns inte vilken nu dock.

Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Såsen är inte så stark enligt dem som ätit harakirin. Men vetskapen om att han sitter hemma
och tillverkar den själv är värre.

Nja.. Sisådär en 1,4-1,8 miljoner scoville är väl dock inget som gemeneman inte tycker är stark..
2017-02-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4

Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Tror han varit pundare/hemlös, därav sin välvilja till andra uteliggare. Han skulle aldrig göra något för andra utan att själv ha egen erfarenhet.

Rätt roligt hur otrevlig han är mot uteliggarna han tycker så synd om för övrigt.

Nu är jag ingen beteendevetare eller kriminolog men jag tror att det där översittarbeteendet har utvecklats när han langat och pundat som ung. I vilken ställning i den kriminella världen kan man betee sig så där? Som gatu-langare mot lägsta led så klart.
2017-02-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
I en livestream sa han att han blev i luven på sin far pga han hade jobbat i Sverige men restskatten kom senare och pappan och han bodde egentligen i Spanien så pengarna kom till pappans konto. Så Jesper ska ha ifrågasatt detta och fick dom inte. Så morsan gav honom 500kr. Sen flyget till Arlanda. Så plockade någon upp honom vid bögringen och han fattade ju inte det då. Så sa han sen när dom kom till han som plockade upp (~25 år) att han inte gillade killar. Så då hjälpte han honom att komma till ett socialkontor. Sen var det något med någon som kände igen honom och hjälpte in honom i någon branch i Sverige. Minns inte vilken nu dock.

Nja.. Sisådär en 1,4-1,8 miljoner scoville är väl dock inget som gemeneman inte tycker är stark..

Såsen är inga 1.4 scoville. Den slurpar vem som helst i sig.
Varm sås ihop med stark korv gör det bara svårare att äta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in