2017-02-10, 16:32
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
sett igenom många klipp nu . de senaste klippet är bara en i mängden . här misshandlar han ytterliggare en kund . https://www.youtube.com/watch?v=Q462e8pHPYA&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube .com%2Fwatch%3Fv%3DQ462e8pHPYA&has_verified=1

Vi svenskar är så jävla fega att ingen har anmält honom än är helt otroligt . jag själv har god lust att anmäla honom efter alla jävla klipp när han utdelar slag först mot kunderna .

Som att inte den där jäveln förtjänade en smäll? Nu är han ju lite som han är och spelarr ju på det men vilken korvgubbe skulle inte slå till en kund som försöker spotta över hans mat?
2017-02-10, 17:32
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redor
Fast det finns ju många andra yrken där man får stå ut med fulla dumma idoter hela tiden, men skulle nog med säkerhet kunna påstå att man inte kan bete sig eller säga som han gör då.
Visst är det kul när allting inte är strikt och "hej välkommen, ursäkta att jag finns" typ, men det finns väl en gräns för vad som är kul och okej, och vad som är rent oförskämt och kränkande.
Att ha attityd mot en berusad person är sällan lyckat

Håller med. Riktigt otrevlig utan att folk behöver mer än att fråga om de finns mer än senap till korven.
Hade ju blivit ramaskri om lokala falafelvagnen gjort samma sak, men nu är de mest skoj när en vit gubbe skriker saker till höger å vänster om folk. Hatsvansen har väl krypt upp i sig själv
2017-02-11, 22:48
Medlem
Silverkronans avatar
Han verkar satsa mycket på streamandet på Youtube och Facebook, som jag fattar det går han in i en roll när han står som korvgubbe som ska vara dryg och otrevlig. Men att använd sig av våld mot sina kunder är ju helt oacceptabelt. och varför handlar folk hos han överhuvudtaget när de vet att han är så dryg.
2017-02-12, 05:20
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, det finns aldrig en ursäkt att våldsamt misshandla någon. Jesper borde polisanmält isf.

Rymdkram.

Va snackar du för jävla skit....våldsam misshandel? VAR?????? Allt jag ser är försvarbart i en rättegång
A.En kille som spottar upp mat på en grillvagn och får en lättare propp i pannan...Båda parter är lika skyldiga som oskyldiga B.Kvinna spottar på vagnen och han slår henne med grilltången vilket inte gör ont då kunder frivilligt ställt upp och låtit han slå dom i huvudet för att understryka just detta.
Är det inte enklare att säga att du inte tål hans beteende och tycker han är en idiot istället för komma dragandes med de här incidenterna som inte bygger ditt argument?...
Jag tycker han ska ha beröm för att han står ut med alla jävla puckon som inte kan hantera alkoholens effekter.Han är onödigt stor i käften ibland ja men kom igen gå vidare liksom...
2017-02-12, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkronan
Han verkar satsa mycket på streamandet på Youtube och Facebook, som jag fattar det går han in i en roll när han står som korvgubbe som ska vara dryg och otrevlig. Men att använd sig av våld mot sina kunder är ju helt oacceptabelt. och varför handlar folk hos han överhuvudtaget när de vet att han är så dryg.
För att folk tycker det är en bra idé att handla av fanskapet efter en jävla massa pilsner å drinkar
2017-02-12, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Det har ju sagt lite fram och tillbaka, om att Jesper någon gång kommer säga fel saker till fel person. Vad jag lagt märke till så är den enda gången han sagt fel saker till fel person, var en person som spottade på hans vagn och sedan valde att kasta en stor senap flaska efter att hon fick några smällar ifrån hans föremål.

Ur klippet,mså verkade Jesper bli väldigt förvånad när hon slog tillbaka, genom att kasta någon bit på honom. Därefter kastade hon senapen.

Ni som sett klippet, upplever ni samma sak som mig?

Det verkade som om Jesper helt plötsligt vart försiktigare med kunderna efter incidenten. Hur han vart i de andra klippen vet jag inte, men man ser hur försiktigare han vart med kunderna. Intressant!
Nja känns snarare som att folk har blivit mer varse om att man filmas.
Inte kul och vakna dagen efter med ett klipp som trendar på Youtube när man gör bort sig.

Så många potentiella stjärnor kanske drar sig för att dra till korvvagnen.
2017-02-12, 11:49
Medlem
Någon som såg livestreamning igår?

De videoklippet verkar inte vara tillängliga, är det någon som vet varför?

Hände det någotn speciellt?
2017-02-12, 11:50
Medlem
Kan klippet finnas i repris någonstans, någon som hanns spara videon innan klippet försvann?
2017-02-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Nja känns snarare som att folk har blivit mer varse om att man filmas.
Inte kul och vakna dagen efter med ett klipp som trendar på Youtube när man gör bort sig.

Så många potentiella stjärnor kanske drar sig för att dra till korvvagnen.
Fattar inte vad du svarade på..

Jag skrev Jespers reaktion när hon slog tillbaka. För att sedan få senap flaska på sig.

Jag skrev också att tidigare som Jesper varit kaxig på, så är ingen som gjort något tillbaka riktigt ordentligt.

Jag skrev också att Jesper blev plötsligt mycket vänligare efter incidenten.
2017-02-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Någon som såg livestreamning igår?

De videoklippet verkar inte vara tillängliga, är det någon som vet varför?

Hände det någotn speciellt?
Vet inte vilket klipp du letar efter, men detta är upplagt igår.
1:20 in torkar han upp vad någon spillde och kletar av det på en annan kunds burgare.
https://www.youtube.com/watch?v=nbO9EYpLe0k
2017-02-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av att
Heter han Levin så torde han vara jude. Inget mer med det, bara en observation.

Inte speciellt framgångsrik jude. Trodde alla judar var skitrika och körde Maybach, bara en observation.

Ont, inte konstigt att en korvgubbe som måste dras med dryga kunder blir arg.
2017-02-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Vet inte vilket klipp du letar efter, men detta är upplagt igår.
1:20 in torkar han upp vad någon spillde och kletar av det på en annan kunds burgare.
https://www.youtube.com/watch?v=nbO9EYpLe0k
Det är nog ifrån den senaste livestreamning.

Det där kommer nog se till så han får sluta arbeta på korvkiosken.

Han har gjort massa fel, men det där går emot hygein-reglerna.

Kan någon spara videoklippet innan den tas bort ifrån Youtube?

Jesper har säkerligen gjort någoting igår som strider emot hårda regler. Det kanske var av denna anledning, eller så kanske det var någonting annat?

Jag hoppas på att någon kan spara videoklippet och vända sig till hälsoverket, eller vad det nu man kan vända sig till för att skicka videon. Låt alla få veta detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in