2017-02-05, 20:14
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Men går man dit så vet man ju vad man får; en dryg jävla korvgubbe som håller på trakassera sina kunder, det ingår ju lixom i "showen" och priset på 50:- för en varmkorvsjävel, kan man inte ta det så ska man inte gå dit.

Nej, det vet man inte. Det är en jävla korvgubbe, inge nischad restaurang. Majoriteten av hans besökare är turister som passar på att köpa en korv då han håller till precis utanför krogen, de har ingen aning om vem fan han är.

Visst finns det några som kommer dit bara för att de tycker det är fränt också, men de är många färre än vad du verkar tro.
Senast redigerad av ArturoBandini 2017-02-05 kl. 20:40.
2017-02-05, 21:01
Bannlyst
kan inte sluta kolla på denna degenererade härva.

https://youtu.be/EZkxalHasjo här slår han en kund i huvuduet efter kunden spottar på maten.

Man kanske skulle skicka ett anonymt tips till myndigheterna som har hand om renligheten denna grisen både står och tsr sig i munnen och näsa .

Mest för laughs
2017-02-05, 21:16
Medlem
Varulvs avatar
Han är minst lika ansvarig för att situationorna uppstår. Jag har sett flera videos där han ber folk dra åt helvete för att dom frågar vad som är i en Texas-korv, som om det är allmänbildning?

Visst, nu betedde sig dom här också jävligt illa, man beter sig ju alltid som ett svin mot folk som inte gjort annat än att fråga om ingredienser eller sucka lite över priset.

"Oj det var dyrt"

"DRA NÅGON ANNANSTANS DÅ FÖRSVINN VILL INTE SE DIG"

Mupp.

Han har ju också fuskat med harikiriutmaningen, och när snubben fått i sig korven ger Jesper honom en dricka. När han dricker så får han veta att han nu"förlorat utmaningen".
2017-02-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Han är minst lika ansvarig för att situationorna uppstår. Jag har sett flera videos där han ber folk dra åt helvete för att dom frågar vad som är i en Texas-korv, som om det är allmänbildning?

Visst, nu betedde sig dom här också jävligt illa, man beter sig ju alltid som ett svin mot folk som inte gjort annat än att fråga om ingredienser eller sucka lite över priset.

"Oj det var dyrt"

"DRA NÅGON ANNANSTANS DÅ FÖRSVINN VILL INTE SE DIG"

Mupp.

Han har ju också fuskat med harikiriutmaningen, och när snubben fått i sig korven ger Jesper honom en dricka. När han dricker så får han veta att han nu"förlorat utmaningen".

Ja han verkar riktigt snål om t-shirtarna!
Sen att han tar en tjuga för drickan när korvarna kostar 50-100:- utan något mer än ketchup och senap!
Är det någon som har smakat på hans "vanligare" korvar och kan intyga ifall de ens är goda?
2017-02-05, 21:51
Medlem
OlegZigvardauskass avatar
Det gäller att vara konsekvent. Onyktra människor kan vara mycket jobbiga, bråkiga och krävande vilket polis, ordningsvakter, bartenders, de som säljer fyllekäk nattetid vet. Därför så krävs det antingen pondus om man skall diskutera med fyllon eller helt enkelt att man kan skärma av och bara nonchalera. Korvgubben har varken någon pondus när han diskuterar eller kan skärma av, med sitt uppkäftiga sätt så gör han det bara värre han heller bensin på sin egen eld konstant. Jag skulle säga att han är en guldgruva för samtliga fyllon som vill slå av sig lite energi efter en kanske dålig utekväll.

Han klarar helt enkelt inte av att jobba där onyktra människor befinner sig, han ska sälja korv vid någon annan tidpunkt.
2017-02-05, 23:11
Medlem
langaocbs avatar
Jag har sett lite videos förr och han är helt klart en fitta. Löjligt att tvinga folk slicka rent händerna etc.
Men det här?! Han smäller till någon på fingrarna som beter sig som en idiot. Vad är det att bli upprörd över?
2017-02-06, 00:10
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Nog för att den judiske korvgubben som tar 50 kr för en korv har en dryg framtoning. Men den här jävla dåren förtjänade mer än en smäll på fingrarna. Efter hon kastade senapen på han borde han gått ur vagnen och sänkt henne.
2017-02-06, 01:28
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
kan inte sluta kolla på denna degenererade härva.

https://youtu.be/EZkxalHasjo här slår han en kund i huvuduet efter kunden spottar på maten.

Du hade inte klippt till mig om jag kom till din arbetsplats och spottade ut mitt tuggade käk på ditt skrivbord?
2017-02-06, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Jobbar man i ett serviceyrke så får man tas med idioter!
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Står man och säljer fyllekäk mitt i natten till asfulla miffon får man förvänta sig att folk kan bete sig illa. Ingen tvingar honom att stå där på natten, kör på dagen istället eller byt jobb.
Precis.
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så du tycker båda två är förkastliga människor, där båda två begår en olaglig handling. Vad får korvgubbens att vara så mycket värre att bara han ska anmälas?
Eftersom denna snubbe betett sig lika idiotiskt mot massor av andra personer, vissa helt oskyldiga.
Han är ett svin helt enkelt.
2017-02-06, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Åsikter och känsloyttringar...
Knappast.
Jag har sett en mängd olika videos på när den här idioten beter sig illa mot folk som inte förtjänar det.
Detta är inte en enskild händelse, varför fattar du inte?

Att du, som inte har en jävla aning om vem snubben är, kommer med åsikter och känsloyttringar, det är såklart otroligt korkat, men projicera inte det på mig.
2017-02-06, 02:50
Medlem
Här har vi en helt icke-PK korvgubbe som gör ett bra jobb och lurar idioter på pengar.

Jag kan inte på något sätt förstå att halva Flashback dissar honom.
2017-02-06, 04:01
Medlem
sett igenom många klipp nu . de senaste klippet är bara en i mängden . här misshandlar han ytterliggare en kund . https://www.youtube.com/watch?v=Q462e8pHPYA&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube .com%2Fwatch%3Fv%3DQ462e8pHPYA&has_verified=1

Vi svenskar är så jävla fega att ingen har anmält honom än är helt otroligt . jag själv har god lust att anmäla honom efter alla jävla klipp när han utdelar slag först mot kunderna .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in