2017-02-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Men skojjar du eller.

Kärringen får väl skylla sig själv som hålle på o dumma sig.

SLÅR MED FULL KRAFT? driver du, han slog henne på fingrarna lite med tången för hon spotta på vagnen?

Men alltså, han slår ju en snubbe rakt i ansiktet. Enligt mig i det tillfället så ska man fån få puckla ner gubben, men då det är sverige och man inte får idka självförsvar utan att få straff, så får man kalla in polisen så får dom göra sitt. Klart och tydligt ett oprovocerat slag på ansiktet, med knuten näve, då är det misshandel och inte ringa. Jag tror inte åklagaren kommer köpa att han kräktes ut den starka korven som provocering.
2017-02-04, 23:43
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Skulle aldrig få för mig att umgås med luder som henne.

Anmält har jag redan gjort, korgubben är en jäva idiot!

Skit ska skit ha!
Så du tycker båda två är förkastliga människor, där båda två begår en olaglig handling. Vad får korvgubbens att vara så mycket värre att bara han ska anmälas?
2017-02-04, 23:43
Medlem
erpers avatar
Nästa gång jag är på Ica så ska jag spotta och spruta senap på ett butiksbiträde, det är ju tydligen ett okej beteende enligt Flashbackeliten
2017-02-04, 23:56
Bannlyst
Jag står på gubbens sida. Han har alltid varit trevlig mot mig. En gång såg jag honom kalla en "afrikan" för neger dock, då blev jag lite sur.
2017-02-05, 00:02
Bannlyst
Haha, har folk ingen humor? Korvgubben är ju en av få anledningar till att man överhuvudtaget vill gå på Gamla Stan!! Härlig gubbe som kryddar gatubilden och ser till att det händer saker.
2017-02-05, 00:33
Avslutad
I vanliga fall så hade jag stått på hans sida men känner igen han sedan innan. Alltid otrevlig och gör allt för att vara aggresiv mot kunderna och lurar dem när de käkar "världens" starkaste korv. Hoppas någon bränner ned hela hans jävla kiosk.

https://www.youtube.com/watch?v=P9V7Oj8hRQo

https://www.youtube.com/watch?v=Hse4dVPXA4E

https://www.youtube.com/watch?v=2_iRJNikioo

https://www.youtube.com/watch?v=7UDLTMj9Y8E

https://www.youtube.com/watch?v=bhw6y_ubTao
Senast redigerad av Anabolatorsken97 2017-02-05 kl. 00:48.
2017-02-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Seriöst, kolla 5 min på denna livestreamen. Att en majoritet av hans kunder spottar på hans disk eller är otrevliga är långt från sanningen.

https://www.youtube.com/watch?v=lNPDJS39AYE
Haha.. va fan, kan han inte hämta ny senap då till stackars farbrorn som kämpar med 2 tomma senapsflaskor!! Nä han bara står där o vänder på sina korvar och låtsas inte se!! Allvarligt talat, han är så jävla äcklig och arrogant mot sina kunder!! Jag fick även blocka honom från fb då han börja skriva sjuka saker på min wall !!
2017-02-05, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TykoSweden
Du din blatte till neandertalare! Vad gör gubben för fel?
Åk hem med dig ditt arabsvin!

Ha ha blatte , jag är arier från topp till tå!

Den judiska äckliga gubben gör en jävla massa fel, han är otrevlig och häcklar människor han drar sig även inte för att dra folk på käften!

Sätt dig in i samma scenario när du besöker en ariskt ren restaurang, du munhugger med ägaren och han slår dig på käften IOM att ni är oense!?

Det händer aldrig "oss" för vi beter oss inte som "blattar" men OM!

Tror du den Svenska Ariska kocken hade kommit ut och slagits och försökt kränka er!?
Senast redigerad av 17Tusen 2017-02-05 kl. 00:55.
2017-02-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Du har väl hört talas om "Stockholmssyndromet" , det måste vara en släng av det!

Något sånt måste det vara. Själv skulle jag gå långa omvägar för att slippa se gubbjäveln överhuvudtaget.

Varför irritera sig på en idiot. En medelålders, överviktig, outbildad och ociviliserad idiot som uppenbarligen bär en mindrevärdeskomplex…? Så fort det dyker upp någon som HAN anser vara lite förmen då slår han bakut. Man får inte fråga om hans korvar, han själv snackar i telefon och tittar inte ens på kunden..

Det bästa straffet vore förstås att göra honom arbetslös..

Men folk är lika dumma som han: de går till hans korvkiosk och förnedrar sig inför idioten kväll efter kväll..
2017-02-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Något sånt måste det vara. Själv skulle jag gå långa omvägar för att slippa se gubbjäveln överhuvudtaget.

Varför irritera sig på en idiot. En medelålders, överviktig, outbildad och ociviliserad idiot som uppenbarligen bär en mindrevärdeskomplex…? Så fort det dyker upp någon som HAN anser vara lite förmen då slår han bakut. Man får inte fråga om hans korvar, han själv snackar i telefon och tittar inte ens på kunden..

Men folk är lika dumma som han: de går till hans korvkiosk och förnedrar sig inför idioten kväll efter kväll..

Vilken jävla obehaglig typ! Finns han kvar i sin kur eller har maffian plockat honom redan?
2017-02-05, 00:58
Medlem
Citat:

Exakt! O vem fan vill dessutom bli filmad när man köper korv?? Bara det skulle ju få en att gå ner till pressbyrån på Slussen istället!
2017-02-05, 01:00
Medlem
Citat:

Men den outbildade gubbjäveln jobbar. Så han borde hyllas. Han ser till att du har en inkomst från samhället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in