2017-03-18, 20:46
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=B3443Q39Qy8
Den här har åtminstone aldrig jag sett förut.
Jesper blir lack på en kille som ifrågasätter om harakirin är världens starkaste korv vilket Jesper inte kan bevisa
2017-03-18, 22:08
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jesper blir lack på en kille som ifrågasätter om harakirin är världens starkaste korv vilket Jesper inte kan bevisa

Det där är en typisk packad idiot som bara vill provocera fram en reaktion från Jesper.
Som en 5-åring som inte får glass i butiken och spottar ut 15 frågor på raken om saker som han inte ens vill veta på ett jävligt stelt sätt.

Kanske en sthlmsgrej som folk där borta tycker är ok men jag tycker kunden är irriterande.
2017-03-18, 22:12
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=8Caq4U13Giw
Runt 2:00 börjar han snacka om "backflash" och kallar oss alla för idioter och fittor.
Har följt han i flera månader nu och det börjar bli mer och mer uppenbart att han lider av någon psykisk störning. Den korvgubben ni ser när han står i vagnen är hans riktiga jag. Jag undrar för övrigt vad som hände med dom där pengarna som samlades in till något barn som Jesper skulle köpa en speldator till? Han lovade även att han skulle lägga upp kvittot på köpet för alla som tvivlar, men det har varit helt tyst sedan dess och inte har han lagt upp något kvitto. Någon vecka efteråt köpte han en dator till sig själv om jag inte har helt fel. Konstigt samband, eller?

Jesper, du är så jävla dum din dumma jävel.
2017-03-18, 22:23
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
https://www.youtube.com/watch?v=8Caq4U13Giw
Runt 2:00 börjar han snacka om "backflash" och kallar oss alla för idioter och fittor.
Har följt han i flera månader nu och det börjar bli mer och mer uppenbart att han lider av någon psykisk störning. Den korvgubben ni ser när han står i vagnen är hans riktiga jag. Jag undrar för övrigt vad som hände med dom där pengarna som samlades in till något barn som Jesper skulle köpa en speldator till? Han lovade även att han skulle lägga upp kvittot på köpet för alla som tvivlar, men det har varit helt tyst sedan dess och inte har han lagt upp något kvitto. Någon vecka efteråt köpte han en dator till sig själv om jag inte har helt fel. Konstigt samband, eller?

Jesper, du är så jävla dum din dumma jävel.

Instämmer helt. Han har ju köpt en greenscreen nu också. Men han har även investerat i ett 800 dollars programvara för hans stream.
2017-03-18, 22:25
Medlem
Faxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig

Bästa frågan från kunden 2.09 in i klippet...du har inte lagt något skit på det här nu, syftar väl på harakirisås och Jesper blir upprörd. Jag minns något klipp där han smetar på något på en burgare....så frågan är befogad...
2017-03-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Instämmer helt. Han har ju köpt en greenscreen nu också. Men han har även investerat i ett 800 dollars programvara för hans stream.

Han spenderar som en miljonär samtidigt som han påstår han är fattig som en kyrkråtta på vintern.

Inte svårt att räkna ut varifrån pengarna kommer...
Rätt tyst om dom där 26k till hemlösa som skulle ge dem mat under julen.
Vagnen skulle varit klar om max två veckor ett par månader nu.

Men smartskaftet klarar ju inte körkortet
Senast redigerad av DHAB 2017-03-18 kl. 22:41.
2017-03-18, 23:02
Medlem
cromos avatar
Han har hållt på en timme att försöka få igång livesändningen ordentligt, men ännu inte lyckats.

När han åkte till eller från Gamla stan i onsdag så sa han att tjejen som jobbat med honom i vagnen "inte kunde skilja mellan vad som är mitt och ditt" och att hon inte skulle få jobba mer, men nu är hon ändå där.
2017-03-18, 23:18
Medlem
Många underhållande klipp den gubben har bjudit på. Satan vad arg han låter/är för det mesta. Låter ju sur när han försöker vara trevlig till och med

Han måste ju iaf sälja 300 korvar/burgare per kväll. Blir ju en helt sinnessjuk vinst varje månad. Jobbar han även dagtid eller är det bara fredag/lördag kvällar?
2017-03-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DHAB
Han spenderar som en miljonär samtidigt som han påstår han är fattig som en kyrkråtta på vintern.

Inte svårt att räkna ut varifrån pengarna kommer...
Rätt tyst om dom där 26k till hemlösa som skulle ge dem mat under julen.
Vagnen skulle varit klar om max två veckor ett par månader nu.

Men smartskaftet klarar ju inte körkortet

Ska han fixa en ny vagn? Tycker den han har verkar ha det mesta
2017-03-18, 23:24
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Ska han fixa en ny vagn? Tycker den han har verkar ha det mesta
Varför köpa en vagn och inte en sådan foodtruck?
Känns enklare med foodtruck
2017-03-19, 00:08
Medlem
cattivos avatar
Något jag stör mig extremt på hos korvgubben är att han skall uttala sig om saker och ting som han inte har någon som helst aning om...
2017-03-19, 01:30
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Något jag stör mig extremt på hos korvgubben är att han skall uttala sig om saker och ting som han inte har någon som helst aning om...

Ge oss exempel!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in