• 2
  • 3
2016-08-31, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alsaof
Men herregud skild mamma med pojkvän är ju den största riskgruppen får våld mot barn. Dessutom står det ju klart att mannen är kriminell och inte har några resurser att uppfostra ett barn med.

TS. Försök få hel vårdnad för ditt barn om du bryr dig alls. Denna kvinna är uppenbart störd.(Nu är väl kanske inte du skuldfri om du väljer en sådan mamma till dina barn.)

Exakt, plocka fram de domar som finns och begär vårdnad. Ditt ex utsätter ditt barn för stora risker. Räkna inte med så stora reaktioner från samhället, de har lämnat walk-over till kriminella som din buksvåger. Men skatteverket funkar hyggligt fortfarande.
Citera
2016-08-31, 16:44
Medlem
Inaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Tack för all input. Undrar mest hur man lever på sikt,, hur lever man så pass utanför samhället?

En manlig Bimbo ?

Stackare, måste kännas kass att hon tycker att hon bytt upp sig från dig för ett sånt rötägg...

Skulle tippa att han kör allt svart sen konken, om han ens har några pengar. Kan ju vara så att hans existensminimum går till bilen och sen låter ditt ex stå för levnadskostnader. Det behövs mer info, men du kan ju alltid anmäla om du misstänker att han håller på och kör svartjobb.
Citera
2016-08-31, 16:53
Medlem
Yinool0401s avatar
nya målvakter, nya bolag osv. Antar att det är så man får köra.

Det finns nog outsinliga mängder målvakter därute.

Sen är det uteslutande från mitt barns perspektiv jag är orolig. Hade det inte varit för honom så hade jag tyckt det var helt underbart med en skojare jämte bimbon.

typ det här

https://www.dropbox.com/s/iunkdls3m2...73030.jpg?dl=0
Senast redigerad av Yinool0401 2016-08-31 kl. 17:36.
Citera
2016-08-31, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Men du, och med risk för att gå off-topic -jag har sett att du i nästan alla dina inlägg i den hör tråden titt som tätt skriver flera kommatecken på rad.
Så här alltså: ,,,
Varför gör du så?

Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Nu gör du det igen, fast denna gång bara två kommatecken.
Varför?!

Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
nya målvakter, nya bolag osv. Antar att det är så man får köra.

Det finns nog outsinliga mängder målvakter därute.

Sen är det uteslutande från mitt barns perspektiv jag är orolig. Hade det inte varit för honom så hade jag tyckt det var helt underbart med en skojare jämte bimbon.

typ det här

https://www.dropbox.com/s/iunkdls3m2...73030.jpg?dl=0

Var vänlig att för i helvete svara på ovanstående.
Citera
2016-08-31, 18:17
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Var vänlig att för i helvete svara på ovanstående.

Har numera gått en intensivkurs i interpunktion.

Har du en infektion i lysmaskarna eller ser du inte en uppenbar förbättring?
Citera
2016-08-31, 19:03
Medlem
Observerads avatar
Låter som en bra man i mina öron. Att roffa åt sig från staten och pissa på kronofogden uppmuntras starkt från min sida. Detsamma gäller hans s.k MC-polare. Good on them!
Citera
2016-08-31, 19:44
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Låter som en bra man i mina öron. Att roffa åt sig från staten och pissa på kronofogden uppmuntras starkt från min sida. Detsamma gäller hans s.k MC-polare. Good on them!

Faktum är att jag förstår vad du säger.

Jag har sett liraren många ggr nu och han mår prima, kör fina bilen och har en bra MILF (visserligen med min son som bihang, ändock).

Jag ser inte någonstans sett att han har fogden/masen/farbror-blå hack i hälarna. Han har säker madrassen fylld med kontanter. Han åker på resor med exet. Det är softa livet.

Faktum är att jag funderar på att tömma mina besparingar snart och ta ett fetlån/agera målvakt åt honom för att sedan köra audi och glassa friskt, samtidigt som jag skrattar åt alla myndigheter.

Skämt å sido, tanken har i alla fall förekommit.
Senast redigerad av Yinool0401 2016-08-31 kl. 20:28.
Citera
2016-09-02, 01:37
Medlem
Frågan är väl om han är ett uppköp eller nerköp från dej
Citera
2016-09-02, 10:15
Medlem
Yinool0401s avatar
Garanterat ett uppköp från dig i alla fall
Citera
  • 2
  • 3