Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-30, 02:30
  #1
Medlem
De otrevligaste/sämsta ställena jag varit på och där jag varit misstänksam mot handlaren (misstänkt att de är diagnosterade med antisocial personlighetsstörning) och där de tagit väldigt lång tid på sig att fixa maten har också korrelerat med att de går bakom kassan. Jag utrstålar autism och det kan missuppfattas och leda till oönskade repressalier.

Har det att göra med att de spottar i maten eller kilar de och värmer maten?
Citera
2016-08-30, 04:44
  #2
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Fråga dem istället. Om du vill vara 100% säker på att sånt inte händer så laga din egna pizza istället.
Citera
2016-08-30, 13:47
  #3
Medlem
Gianellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiltanten
De otrevligaste/sämsta ställena jag varit på och där jag varit misstänksam mot handlaren (misstänkt att de är diagnosterade med antisocial personlighetsstörning) och där de tagit väldigt lång tid på sig att fixa maten har också korrelerat med att de går bakom kassan. Jag utrstålar autism och det kan missuppfattas och leda till oönskade repressalier.

Har det att göra med att de spottar i maten eller kilar de och värmer maten?


På vilket sätt utstrålar du autism?
Citera
2016-08-30, 13:59
  #4
Avstängd
GETSTRONGs avatar
Det är väl äckligt när samma man som står i kassan sen går och rör maten med sina äckliga fingrar? Sedlar och mynt är de värsta smittobovarna.
Citera
2016-08-30, 14:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETSTRONG
Det är väl äckligt när samma man som står i kassan sen går och rör maten med sina äckliga fingrar? Sedlar och mynt är de värsta smittobovarna.

Hah. En snubbe gick direkt från toan, till kassan till maten. Tjock och antisocial som in i helvette.
Citera
2016-08-30, 19:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gianello
På vilket sätt utstrålar du autism?

Står i en autism-pose, rör mig autistiskt, reagerar/svarar och pratar autistiskt på ett sätt som lätt uppfattas som att jag ogillar folk eller något vilket besvaras med hämnd med spott i maten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback