2016-08-28, 11:24
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
När jag pratar raggare menar jag ju folk i raggarbilar, dessa är åldermässigt alltifrån 18 till 70. Tror anledning till att dessa var i omlopp var pga Lergökarallyt i Ängelholm och Bjuvsfestivalen i Bjuv.
Raggarbilar? Finns det några sådana kvar i Sverige?
Citera
2016-08-28, 13:18
Medlem
gissar vilt på att det är sprutdödsknarkare som bråkat om en 50lapp fullmunderade med sina support 81 t-shirts från någon webshop
Citera
2016-08-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Raggarbilar? Finns det några sådana kvar i Sverige?
Nu får du väl ändå krypa fram från under din sten eller menar du att dom alla skulle ha blivit uppeldade nu senaste månaden?
Citera
2016-08-28, 17:57
Medlem
Fredags kvällens händelse var Mc relaterat ... Lördagens händelse var av våra kära ny anlända ...
Citera
2016-08-28, 20:35
Medlem
chillimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsf22
Fredags kvällens händelse var Mc relaterat ... Lördagens händelse var av våra kära ny anlända ...

Stämmer vad jag hört också
Citera
2016-08-28, 23:26
Medlem
jocke51s avatar
Ett boende för ensamkommande lycksökare finns runt hörnet. I huset där polisen stod finns en massa lägenheter som kommunen upplåter till sandapor. Resten får ni räkna ut.
Citera
2016-08-28, 23:30
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Nu får du väl ändå krypa fram från under din sten eller menar du att dom alla skulle ha blivit uppeldade nu senaste månaden?
Sten? Du menar nån av dem som invandrarungdomarna kastar på poliser, brandkår och ambulans? Nej, gudskelov har jag inte träffats av någon sådan än, men det är väl bara en tidsfråga.

Nej, raggarbilarna har inte blivit uppeldade. Men det beror enbart på att de flesta av dem var skrotade redan innan vi fick den galopperande invandringen.
Citera
2016-08-29, 07:57
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Sten? Du menar nån av dem som invandrarungdomarna kastar på poliser, brandkår och ambulans? Nej, gudskelov har jag inte träffats av någon sådan än, men det är väl bara en tidsfråga.

Nej, raggarbilarna har inte blivit uppeldade. Men det beror enbart på att de flesta av dem var skrotade redan innan vi fick den galopperande invandringen.
Finns tusentals " raggarbilar" i vårt land om inte tiotusentals.
Citera
2016-08-29, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Finns tusentals " raggarbilar" i vårt land om inte tiotusentals.

Det kom 3500 bilar bara till powermeet, att MagisterBister aldrig ser en "raggarbil" är för att dom aldrig kör runt på Söder i Stockholm.
Lokalt här & sommartid vid bra väder kan man se många fina gamla bilar rastas en sväng.
Citera
2016-08-29, 12:06
Medlem
Finns sk raggar bilar i området dvs amerikanska bilar ala 50-60-70 tal som kostar mer än en ny Volvo och ägs av personer i medelåldern och uppåt med stabil ekonomi. Knappast sådana som är ute och slås eller ens ställer till med bråk!
Men mc killar, pundare och jag vill såååå gärna vara mc kille finns det får många av på orten. Pack och slödder med andra ord.
Citera
2016-08-29, 12:18
Medlem
Låter som en uppgörelse mellan falanger. Dags för polisen att sopa ut dessa MC och raggarklubbar.
Citera
2016-08-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Låter som en uppgörelse mellan falanger. Dags för polisen att sopa ut dessa MC och raggarklubbar.

Fast nu är det väl dementerat att det var MC gäng?

Det är nog som vanligt ska du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in