Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 11:56
  #23773
Medlem
0x539s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Ja han stressar inte. Helhetsprofilappen ligger kvar på blädderblocksstadiet ännu efter sisådär 10-12 år. Säkert bara att han är noggrann och inte vill krossa systemet halvhjärtat sådär.
Han har ju iaf släpat med sig blädderblocket hela vägen från den "sålda" lägenheten via husvagnen. En sann kulturgärning, en riktig helig skrift.
2018-03-28, 12:04
  #23774
Medlem
TheLightstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0x539
Lennarts finurliga tankar om BMI i senaste videon är guld värt. Återigen (links below) måste man skriva ner det för att uppskatta hur dement, rörigt och efterblivet det är:

Det finns något fascinerande med en person som kan prata i flera minuter utan att egentligen säga någonting. Jag känner flera som kan göra det, och Lennart är nog mästaren. En nästan beundransvärd förmåga..
2018-03-28, 12:07
  #23775
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0x539
Han har ju iaf släpat med sig blädderblocket hela vägen från den "sålda" lägenheten via husvagnen. En sann kulturgärning, en riktig helig skrift.

Arkeologerna kommer tro att de funnit något likt Döda Havs-rullarna. Lennarts Evangelium.

Någon större utflykt på cykeln lär det inte bli, såvida han inte ändras helt, vilket jag har svårt att tro. Han är utmärglad, kissdricker, äter råveganskt och kollapsar i köket som följd. Inte en chans att kroppen ger sig iväg längre än någon mil.
2018-03-28, 12:08
  #23776
Avstängd
MantisSvantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Arkeologerna kommer tro att de funnit något likt Döda Havs-rullarna. Lennarts Evangelium.

Någon större utflykt på cykeln lär det inte bli, såvida han inte ändras helt, vilket jag har svårt att tro. Han är utmärglad, kissdricker, äter råveganskt och kollapsar i köket som följd. Inte en chans att kroppen ger sig iväg längre än någon mil.

8 mil häromdan, väl, när han hittade skevmusik och en stuga? Fast så fick han en bula efter det iof..
2018-03-28, 12:28
  #23777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLightstone
Det finns något fascinerande med en person som kan prata i flera minuter utan att egentligen säga någonting. Jag känner flera som kan göra det, och Lennart är nog mästaren. En nästan beundransvärd förmåga..

Kan bara instämma till fullo.
2018-03-28, 12:42
  #23778
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLightstone
Det finns något fascinerande med en person som kan prata i flera minuter utan att egentligen säga någonting. Jag känner flera som kan göra det, och Lennart är nog mästaren. En nästan beundransvärd förmåga..
Den förmågan är det alldeles för många som har, särskilt nu i valtider, men Lelle är bäst. Tror jag. Läser tacksamt vad andra skriver om hans pladder, eftersom ljudet är off, när det gäller honom.
2018-03-28, 12:44
  #23779
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0x539
Han var också astronom. Hmm. Frimurare? Eller? Jag kan inte hitta några uppgifter om det, men jag tar det för givet eftersom det bara i stort sett dom [sic] som lyfts fram


I hjärnan på alla sjuka konspirationsteoretiker.
"Jag bestämmer vem som är jude"

Tack till alla som sammanfattar och transskriberar!
2018-03-28, 13:07
  #23780
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han kikar på De fria nu, delade en länk på Google+:

http://www.defria.se/politik-15491254

Vi får väl se om han börjar sno deras tankar och begrepp i kommande klipp. De finns i Västerhaninge, så han kan ju ta sig en sväng med cykeln...
2018-03-28, 13:31
  #23781
Medlem
Frammes avatar
Det här kan bli spännande om Lelle tar till sej en del och anpassar efter sej själv. Mormonerna finns eller fanns ju där också. Är dom kvar så kan Lelle passa på att besöka dom. Alltid får han några tips.
__________________
Senast redigerad av Framme 2018-03-28 kl. 13:33.
2018-03-28, 13:35
  #23782
Medlem
EnSpeciellMans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Ol_RlUNGBUo

Ny video
2018-03-28, 13:59
  #23783
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSpeciellMan
https://www.youtube.com/watch?v=Ol_RlUNGBUo

Ny video


Ruggigt schyssta glajjor!
Någon har skickat en Stefan Sundström-platta till Lelle
2018-03-28, 14:02
  #23784
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Ruggigt schyssta glajjor!
Någon har skickat en Stefan Sundström-platta till Lelle

Riktigt fräna faktiskt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback