Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 09:22
  #23761
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och då hade han varit hos sin mamma i två månader, om han kom dit i mitten av augusti. Det var "radiotystnad" från då till i början av september, undrar vad han gjorde då? Han kan ju ha varit inlagd, blivit utredd och fått ett tråkigt besked --> YOLO...

Var det inte då som Polisen hade beslagtagit hans telefon??
2018-03-28, 09:42
  #23762
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Var det inte då som Polisen hade beslagtagit hans telefon??
Jo, men vi vet väldigt lite om vad han gjorde om dagarna då. Antagligen samma som nu: inget vettigt.
2018-03-28, 10:17
  #23763
Avstängd
MantisSvantiss avatar
Lennart har inte ställt om till sommartid. Kl10-videon kommer runt kl 11 numera..


Jag vill veta vad han får för post....

2018-03-28, 10:25
  #23764
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MantisSvantis
Lennart har inte ställt om till sommartid. Kl10-videon kommer runt kl 11 numera..


Jag vill veta vad han får för post....


Sommartiden är ju skapad av SYSTEMET.....
2018-03-28, 10:29
  #23765
Avstängd
MantisSvantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Sommartiden är ju skapad av SYSTEMET.....

Det är sannolikt så att vi ska köpa nya klockor, tycker systemet. Det här måste vi belysa. Eller var tycker du?
2018-03-28, 10:42
  #23766
Medlem
Foruejsonlys avatar
Jag har lagt om mina arbetstider så att jag kan se dagens första video innan arbetet! Förlorar ca 3000 i månaden......men det ör det värt
2018-03-28, 10:45
  #23767
Avstängd
MantisSvantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Jag har lagt om mina arbetstider så att jag kan se dagens första video innan arbetet! Förlorar ca 3000 i månaden......men det ör det värt

18 kronor av mamma....

Lite Holistiska tankar kring BMI och hur vi nog behöver tänka om" https://www.youtube.com/watch?v=Z0tx1avyljM
__________________
Senast redigerad av MantisSvantis 2018-03-28 kl. 11:29.
2018-03-28, 11:30
  #23768
Medlem
EnSpeciellMans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Z0tx1avyljM

Ny video, mycket informativ
2018-03-28, 11:45
  #23769
Medlem
0x539s avatar
Lennarts finurliga tankar om BMI i senaste videon är guld värt. Återigen (links below) måste man skriva ner det för att uppskatta hur dement, rörigt och efterblivet det är:

Jag har gjort lite spaningar kring BMI, body mass index. För jag har ju tänkt det, att det verkar lite märkligt att man har bara body mass index i ett system, och vad är det egentligen? Jo, det är ju liksom ett medelvärde på hur det ser ut, med den kost vi äter, och den livsstil vi har kan man säga. Och det var en Belgare, Adolphe Quetelet som utvecklade det, utifrån statistik, till myndigheterna i Belgien. Han var också astronom. Hmm. Frimurare? Eller? Jag kan inte hitta några uppgifter om det, men jag tar det för givet eftersom det bara i stort sett dom [sic] som lyfts fram, och hålls kvar så länge. Statistiken har ju varit för systemet hela tiden liksom. Nu är ju min uppfattning att statistiken ska vara för indivden...s utveckling, ingenting annat. Och ingen statistik över uppgifter om dig ska läcka ut till någon annan. Annat än, i grupp. Så att inte du kan identifieras.

Tillbaka till BMI, ja, pratade med mamma igår. Vad skulle hända om människor fick reda på exakt vad deras optimala vikt är? Hur många skulle söka, försöka nå den optimala vikten? Det är en intressant fråga, om man nu ger den uppgiften till tusen personer. En procent? Tio procent? Eller mer? Ja... jag tror i alla fall att en hel del skulle sträva efter den. Och då är det ju inte att äta frukost, lunch, middag, mellanmål. Utan då är det ju att äta råvegan en gång om dan, tror jag. För jag verkar hålla min 60 kilo nu [sic], på den kosten. Eftersom man måste ha med helheten , det är 50 triljoner celler, vi vibrerar... vi innehåller 65% vatten vad jag förstår, 70, kan inte exakt, mycket vatten. Och det är mycket vatten i råvegan, frukt och grönt, många vetenskapliga belägg för att det är liksom direktkopplat till kroppen. Mycket mycket intressant.
2018-03-28, 11:47
  #23770
Avstängd
EternalGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Jag har lagt om mina arbetstider så att jag kan se dagens första video innan arbetet! Förlorar ca 3000 i månaden......men det ör det värt
Har även jag anpassat arbetet efter Lennart. Förlorar inga pengar men på morgonen vill jag läsa ifatt så jag får en onödigt stressig morgon bara för att jag fått lägga om arbetsuppgifterna för att få Lennart dosen till kaffet.

Livet som Lennartolog är inte lätt minsann
2018-03-28, 11:47
  #23771
Medlem
Lennarts tidplan för knäckning av, och byte av system tycker jag verkar lite luddig... "så småningom" i hans version.
Jag tycker gott lelle kunde bli lite mer revolutionär, t.ex utropa mammas lägenhet som fristat med ett nytt system där lekskaspengarna inte gäller längre och som styrs av en matriarkal (mamma?). Imsevimsevatten ska vara en rättighet och extern post som inte innehåller gåvor är fejk.
2018-03-28, 11:54
  #23772
Avstängd
EternalGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Lennarts tidplan för knäckning av, och byte av system tycker jag verkar lite luddig... "så småningom" i hans version.
Jag tycker gott lelle kunde bli lite mer revolutionär, t.ex utropa mammas lägenhet som fristat med ett nytt system där lekskaspengarna inte gäller längre och som styrs av en matriarkal (mamma?). Imsevimsevatten ska vara en rättighet och extern post som inte innehåller gåvor är fejk.
Ja han stressar inte. Helhetsprofilappen ligger kvar på blädderblocksstadiet ännu efter sisådär 10-12 år. Säkert bara att han är noggrann och inte vill krossa systemet halvhjärtat sådär.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback