Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-03, 20:21
  #145
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahwlh
Produkter märkta med *** är inte tillgängliga i önskat antal!

Hur kommer jag förbi det här? Måste jag maila dom eller?
Vad snackar du om?
Citera
2017-06-04, 09:14
  #146
Medlem
ahwlhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Vad snackar du om?

Det står så på drogshoppen jag ska beställa ifrån, fattar inte varför. Har två drogshoppar, den ena har inte spice men går att beställa ifrån, den andra har spice (och den psykedeliska jag vill ha) men går inte att beställa ifrån (vill gärna beställa båda i samma våg)
Citera
2017-06-04, 11:03
  #147
Medlem
ta bort
Citera
2017-06-04, 11:08
  #148
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahwlh
Det står så på drogshoppen jag ska beställa ifrån, fattar inte varför. Har två drogshoppar, den ena har inte spice men går att beställa ifrån, den andra har spice (och den psykedeliska jag vill ha) men går inte att beställa ifrån (vill gärna beställa båda i samma våg)
Jaha! Dra ett PM så kan jag hjälpa.
Citera
2017-06-04, 11:13
  #149
Medlem
ahwlhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jaha! Dra ett PM så kan jag hjälpa.

Kanske fler som undrar varför det står så på rc24 kan du inte skriva här vad problemet är?
Citera
2017-06-04, 18:02
  #150
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahwlh
Kanske fler som undrar varför det står så på rc24 kan du inte skriva här vad problemet är?
Jaha du syfta på den sidan. Nej, dom har problem med lagen skulle jag tro då dom inte varit aktiv sen hösten förra året.
Citera
2017-06-04, 20:58
  #151
Medlem
ahwlhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jaha du syfta på den sidan. Nej, dom har problem med lagen skulle jag tro då dom inte varit aktiv sen hösten förra året.

Jaha. Jaja okej då, tack för hjälpen.
Citera
2018-03-17, 21:43
  #152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metadonritalin
För fan! !! Köp inte den här jag handla en mix igår vägde upp 0 15 å rökte 2 bloss. Sen minns jag ingenting ner. . Vakna naken ute på gården slagit sönder hela lägenheten brutit foten och fåTT sy i skallen. Rena giftet

Jag testade föregångaren FUBINACA och jag hallucinerade i 1 vecka. Detta är galet farlig skit.

Rökmixarna med spice funkar ju men de kemiska varianterna är helt livsfarliga.
Citera
2018-05-23, 13:00
  #153
Medlem
tjackknugens avatar
Fann denna mysig i rätt dos, sådär halv trippigt i skallen och allmänt skön i kropp å knopp.
Citera
2018-05-23, 19:35
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sslegion
Jag testade föregångaren FUBINACA och jag hallucinerade i 1 vecka. Detta är galet farlig skit.

Rökmixarna med spice funkar ju men de kemiska varianterna är helt livsfarliga.

Gammal tråd men.. nu är det ju så att det som gör dig påverkad av spice är de kemiska varianterna du kallar livsfarliga, enda skillnaden är att det är lättare att kontrollera doser när det blandas med valfritt knaster..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback