2016-08-17, 11:32
Medlem
TjackPastas avatar
Såg att CUMYL-CB-PINACA kommit in på rctjugofyra, någon som hunnit testa?
Citera
2016-08-17, 18:48
Medlem
Bara namnet får mig att vilja avstå.
Citera
2016-08-18, 17:01
Medlem
OdCaBos avatar
Värsta jag någonsin provat. Hade 20 g damiana så körde en 1:20-blandning. Rökte en pyttenypa vid tvåtiden och fick flera timmars "dödskänslor". Glömmer bort att andas och det känns fruktansvärt obehagligt. Stoppade huvudet under iskallt rinnande vatten i en halvtimme för att hantera det hela. Lyckades somna till slut och nu när jag vaknar är det rätt skönt, men absolut inte värt det som kom tidigare.

Har provat mängder droger från alla möjliga klasser och det här var den överlägset mest obehagliga upplevelsen jag någonsin varit med om. Slängde skiten.
Citera
2016-08-18, 17:13
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Värsta jag någonsin provat. Hade 20 g damiana så körde en 1:20-blandning. Rökte en pyttenypa vid tvåtiden och fick flera timmars "dödskänslor". Glömmer bort att andas och det känns fruktansvärt obehagligt. Stoppade huvudet under iskallt rinnande vatten i en halvtimme för att hantera det hela. Lyckades somna till slut och nu när jag vaknar är det rätt skönt, men absolut inte värt det som kom tidigare.

Har provat mängder droger från alla möjliga klasser och det här var den överlägset mest obehagliga upplevelsen jag någonsin varit med om. Slängde skiten.

Kan ju vara pga den är så pass potent.
Hade du blandat 20/1 på mmb så hade du haft samma . Jag blandar 80 på mmb. Röker ej själv. Men enligt mina vänner så är det potent
Citera
2016-08-18, 17:31
Medlem
DirtyNorths avatar
Jag la en beställning kring 12:00 idag men står inte att det är skickat än.
Alla beställningar innan 14:00 skickas samma dag står det så borde få det imorgon (om det nu är skickat).

Jag beställde färdig mix så man får testa den före man köper pulver.
Citera
2016-08-19, 11:47
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Jag la en beställning kring 12:00 idag men står inte att det är skickat än.
Alla beställningar innan 14:00 skickas samma dag står det så borde få det imorgon (om det nu är skickat).

Jag beställde färdig mix så man får testa den före man köper pulver.
Rctjugofyran?

Återkom gärna med hur den är.
Citera
2016-08-19, 12:25
Medlem
För fan! !! Köp inte den här jag handla en mix igår vägde upp 0 15 å rökte 2 bloss. Sen minns jag ingenting ner. . Vakna naken ute på gården slagit sönder hela lägenheten brutit foten och fåTT sy i skallen. Rena giftet
Citera
2016-08-19, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Metadonritalin
För fan! !! Köp inte den här jag handla en mix igår vägde upp 0 15 å rökte 2 bloss. Sen minns jag ingenting ner. . Vakna naken ute på gården slagit sönder hela lägenheten brutit foten och fåTT sy i skallen. Rena giftet

Ja visst var det vad som hände.
Citera
2016-08-19, 23:44
Medlem
Tror det var denna som även OBF tog in för ett tag sedan. De skrev att den är i klass med MMB-CHMINACA:n. Så om ni tvunget ska testa denna så var OTROLIGT försiktiga.
Citera
2016-08-20, 00:15
Medlem
vad är en bra blandning på den hära om man ska sälja den?
Citera
2016-08-20, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david123456
vad är en bra blandning på den hära om man ska sälja den?

Är den lika potent som MMB-CHMINACA så rekommenderar jag som starkast en blandning på 1:80 men förmodligen ännu svagare, så ca 1:100. Kanske ännu svagare än så t.om. För folk utan tolerans då.
Citera
2016-08-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHermann
Är den lika potent som MMB-CHMINACA så rekommenderar jag som starkast en blandning på 1:80 men förmodligen ännu svagare, så ca 1:100. Kanske ännu svagare än så t.om. För folk utan tolerans då.
Ok tack så mycket, skönt att det äntligen kommit in en potent cannabinoid inrikes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in