Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-05, 10:06
  #1
Medlem
yamamotos avatar
Vart har dessa tagit vägen? De hade ju mer koll än de flesta nötter som sitter här på brädan nu.
Citera
2005-12-05, 10:09
  #2
Medlem
yamamotos avatar
Hehe, jo jag vet.
Ville bara upplysa alla om förlusten av 2 stora kunskaps-källor. Just denna del av forumet hålls uppe av några få människor som svarar (ni vet vilka ni är) och när två av de försvinner så börjar forumet bli lite för mycket sandlåda. Men vill man diskutera potenta mediciner med 15-åringar och 70 kgs snubbar med komplex så är detta helt rätt ställe.
Citera
2005-12-05, 10:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamamoto
Hehe, jo jag vet.
Ville bara upplysa alla om förlusten av 2 stora kunskaps-källor. Just denna del av forumet hålls uppe av några få människor som svarar (ni vet vilka ni är) och när två av de försvinner så börjar forumet bli lite för mycket sandlåda. Men vill man diskutera potenta mediciner med 15-åringar och 70 kgs snubbar med komplex så är detta helt rätt ställe.

Tur att dom finns på andra forum då så slipper folk ligga sömnlösa på nätterna över att flashback inte har några kunniga, men om detta forum är så dålig varför skriver du här? Eller har du kommit för att lära upp oss som skriver här?
Citera
2005-12-05, 10:33
  #4
Medlem
yamamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Tur att dom finns på andra forum då så slipper folk ligga sömnlösa på nätterna över att flashback inte har några kunniga, men om detta forum är så dålig varför skriver du här? Eller har du kommit för att lära upp oss som skriver här?

Nej, det har jag inte tid och ork med.
Dessutom är du liksom inräknad i gruppen "ni vet vilka ni är" då jag tycker att du lämnar vettiga svar, Ikh en annan kille med huvudet på skaft. Men jag förstår inte att man inte värnar mer om kunskap i ett ämne som detta. Med tanke på att en stor mängd människor fortfarande bl a tror på att man blir resistant mot prepp och att receptorerna tröttas ut så krävs det ju uppenbarligen mer kunskap.
Citera
2005-12-05, 10:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamamoto
Nej, det har jag inte tid och ork med.
Dessutom är du liksom inräknad i gruppen "ni vet vilka ni är" då jag tycker att du lämnar vettiga svar, Ikh en annan kille med huvudet på skaft. Men jag förstår inte att man inte värnar mer om kunskap i ett ämne som detta. Med tanke på att en stor mängd människor fortfarande bl a tror på att man blir resistant mot prepp och att receptorerna tröttas ut så krävs det ju uppenbarligen mer kunskap.

Själv ser jag så här på saken, flashback är nog det forum som drar många unga och nya för det är ett forum med så mycket olika kategorier. Synd att inte fler läser dom klistrade trådarna då dom innehåller mycket nyttiga saker, sen är kunskapen på andra forum sjukt mycket högre. PB är ett kanonforum med mycket kunnigt folk, med undanta även där för newbie frågor, och fler moderatorer som håller koll.
Citera
2005-12-05, 10:54
  #6
Medlem
yamamotos avatar
Nu börjar vi komma någonstans! För det är många unga på den här bräden och väldigt många orkar inte läsa stickys men just därför borde Chewdog och Alladin vara kvar. Desto fler kunniga som orkar svara på frågor desto fler är det som får vettiga svar. Jag tycker att man borde sätta folks hälsa (för det är ju det det handlar om när det kommer till AAS) före några löjliga forum-regler. En varning kanske man skulle kunna ha gett men att leka diktator med gud-komplex ger ingen någonting.
Citera
2005-12-05, 11:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamamoto
Nu börjar vi komma någonstans! För det är många unga på den här bräden och väldigt många orkar inte läsa stickys men just därför borde Chewdog och Alladin vara kvar. Desto fler kunniga som orkar svara på frågor desto fler är det som får vettiga svar. Jag tycker att man borde sätta folks hälsa (för det är ju det det handlar om när det kommer till AAS) före några löjliga forum-regler. En varning kanske man skulle kunna ha gett men att leka diktator med gud-komplex ger ingen någonting.

Jag kan förstå varför Alladin blev bannad när jag läste varför men inte Chewdog, men när man frågar så slutar det med att tråden raderas. Moget! Sen som du skriver så har man bara en kropp och framför allt en hälsa som man vill ska vara "normal", vad spelar storleken på kroppen då personen mår rent ut sagt bajs.

Sen när det kommer till mediciner (AAS) ska man tänka både en och fler gånger om detta är något för en då det blir rätt svårt att bara köra en gång, för det händer ju att förhållande brakar samman och missbruk (även med andra mediciner), misshandelfall bara för att man ville ha större kropp som 20-23åring. Så tänk efter först, och underskatta ej ren träning som ung.
Citera
2005-12-05, 11:50
  #8
Medlem
El Zorros avatar
Öppnar denna, men diskussionen ska handla om kunskapsnivån i forumet. Frågor om banningar och liknande tas via PM eller genom tråd i flashbackforumet. Respektera detta så att jag slipper låsa denna.

/Mod
Citera
2005-12-05, 20:52
  #9
Medlem
Ju fler år som går, desto erfarnare blir jag inklusive alla andra "snorungar" här i forumet. Värt att tänka på att tiden inte står still
Citera
2005-12-18, 14:50
  #10
Medlem
oiva_87s avatar
yamamoto

han e vell kunnig

min åsikt ialla fall. o han har ju börjat ge råd till mig
Citera
2005-12-18, 15:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oiva_87
han e vell kunnig

min åsikt ialla fall. o han har ju börjat ge råd till mig

Bara för att en person ger dig råd behöver det inte betyda att han kan något, dock så vet jag att yamamoto har koll på det han säger :P
Citera
2005-12-18, 15:21
  #12
Medlem
oxidates avatar
Jag är fett duktig. Tyck om mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback