2016-10-02, 10:24
Medlem
Nån mer som upplever ett konstigt slags lagg i fut champions kvalet?
När de laggar så snabbspolas matchen så de kan gå hur som helst.
Citera
2016-10-02, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Som är? Playstation Store?
squad building challenge
Citera
2016-10-02, 10:38
Medlem
Någon som har ta koll på hur priserna ligger nu jämfört med tidigare i helgen, har de gått ner lite tro?
Citera
2016-10-02, 11:36
Medlem
Vilken spelare skulle ni bygga ett lag runt för max 550k? Känns lite tråkigt att ha så bra lag redan så kanske blir roligare om man får kämpa lite fast ändå har en bra spelare. Är lite inne på Bale just nu.
Citera
2016-10-02, 12:09
Medlem
eshkoshkas avatar
Blir nog Serie A till en början ändå. Någon med fin koll på vad man kan behöva lägga ut för ett hyfsat lag. Då pratar vi spelare som t.ex. Dybala & Miranda
Citera
2016-10-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Någon som har ta koll på hur priserna ligger nu jämfört med tidigare i helgen, har de gått ner lite tro?

Har suttit och försökt hänga med lite i hur priserna går, de spelare jag har (serie a spelare) har gått uppåt! Hur det ser ut i andra ligor vågar jag inte såga.

Dock undrar jag om någon kanske hade kunnat förklara lite enkelt varför spelare ökar nu när spelet är ute och att ett shitload of packs öppnas? Borde inte det generera till att spelarna sänks? Jag köpte in ett serie a lag som jag skrev ovan och de spelarna har bara ökat bara på någon dag! Inget jag klagar över utan bara en fundering.

Måste även dela med mig av att jag drog min första walkout i fredags Griezmann fick se till att jag har ett någorlunda lag nu hehe
Citera
2016-10-02, 12:33
Medlem
rasmusens avatar
Behöver tips! I dagsläget måste jag passa mig fram hela vägen tills jag bara kan passa in den i mål. Att avsluta på frilägen eller skott går ju inte för min delilla. Vad bör jag tänka på?
Citera
2016-10-02, 12:35
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Behöver tips! I dagsläget måste jag passa mig fram hela vägen tills jag bara kan passa in den i mål. Att avsluta på frilägen eller skott går ju inte för min delilla. Vad bör jag tänka på?

Träna avslut på träningsplanen utanför FUT och testa lite olika kombinationer, mitt problem kan vara att jag kör för mycket finesskott eller skjuter för tidigt när jag är inne i boxen. Behöver bli bättre på att lägga strumprullare närmare målvakten
Citera
2016-10-02, 12:37
Medlem
Det roligaste hände min igårkväll.
Drar målvakten i en match online,
Men målvakten hinner ändå slänga sig efter mins fötter, domaren blåser straff, inga konstigheter där.
Men gissa till min förvåning, när domaren drar fram det röda kortet och visar ut målvakten hahaha. Har iallafall inte hänt mig under dessa år jag lirat fifa..

Den roligaste är att han jag möter inte har extramålvakt så jag lägger traffen i målet .
Fan vad jag skratta var ju liksom småroligt.

Sedan körde vi på , och inte fuck byta in en målis heller så det spelet kör det på som vanligt, tills han lyckades byta in en spelare i mål.. har detta hänt någonsin dela med er...
Citera
2016-10-02, 12:50
Medlem
En grej jag inte lyckats förstå än är frisparkarna, hur gör man? Tränade lite på träningsplanen men det verkar ju inte ens vara samma sak? Räckte med 2 staplar på träningsplanen så blev det bra, i FUT så blir det en lös ballongboll 10 meter över med samma styrka. Hur gör man?
Citera
2016-10-02, 12:54
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Köpa upp alla MLS-lag, få SBC-Giovinco och hoppas på tur i paketen eller investera sina coins?
Citera
2016-10-02, 12:55
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Blir nog Serie A till en början ändå. Någon med fin koll på vad man kan behöva lägga ut för ett hyfsat lag. Då pratar vi spelare som t.ex. Dybala & Miranda

Futbin funkar. Dybala känns omotiverad dyr just nu tycker jag personligen.

http://www.futbin.com/17/squad/45892

Byt ut 4-5 spelare o det blir ett fint budgetlag med klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in