2017-02-22, 11:10
Medlem
Grahnen Tänk på att Dembele kanske får 5*skills därför han är så hypad. men hört att de ändrar skills och wf till sist så har man tur får han ingen upgrade, dalar i pris köper man upp honom sen får han 5*skills och skjuter i höjden igen.
Citera
2017-02-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Morata funkar svinbra i dom lägre divisionerna, men har svårt att tänka mig att han håller hela vägen. Men stark, snabb och bra klipp i foten, absolut. Pato är ju också en riktig joker, alltid kul att slänga in och springa sönder trötta backar

Morata blir klen för mig. Torres är mer robust. Gör fan mål hela tiden och står rätt. Sen har jag Asenjo i målet. Hans IF. Men satan han tar ju ingenting?

Är de fler än jag som råkar ut för folk som tigger coins???
Citera
2017-02-22, 11:30
Medlem
Förstår inte hur folk tänker. Köpte på mig 5 st Sif Falcao igår för 15k, när han hade gjort andra målet mot City sålde jag av 4 av dem för 28k....Förstår man inte att om han nu blir motm får han ett nytt bättre kort. Förövrigt är han inte alls skön att spela med.
Citera
2017-02-22, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
ja samma här, är inne konstant i app och här på fb på jobbtid 8 timmar kontor så det blir perfekt, även om jag inte delar så mkt tankar som ni andra här inne så läser jag varenda rad!

Florenzi tipsa du mig om då jag gick över till Serie A inget att orda om han är ju magisk, dock inte prövat IF kortet kanske finns coins för de i framtiden, tills dess håller NIF helt klart. Jag har prövat IF Alonso och fick det inte alls att funka, han var och fladdra lite överallt. Känns som en ren mittfältare faktiskt och det är väl lite så han kommer till IRL i Chelsea, hoppas du lyckas bättre med han. IF gomez är magisk, stänker in mål för mig så lite sugen på SIF kortet är man ju men det kostar ju därefter också. Dybala finns inte mkt att säga om, gör det han skall i vanlig ordning.

Gött de, kul med hög aktivitet här. Försöker skära ner lite på det hemma då sambon tycker jag lever och andas fifa trots att jag inte spelar så mycket hehe. Blir mer aktivitet här och mer pill i apparna än själva spelandet

Kul att han funkar bra, Florenzi. Okej, får se hur Alonso funkar för mig. Egentligen en på pappret perfekt LWB då han klarar av alla aspekter på kanten, kanske skulle haft mer speed bara. Har haft SBC Kurzawa som vänsterback nu och han gör bra ifrån sig. Kul testa någon ny bara!

Lite sugen på att gå tillbaka till ett Calcio-lag senare. Fått mycket roliga ny kort nu sedan jag körde den ligan för nån månad sedan. Samt att jag har mer kapital nu och kan kolla på lite dyrare kort.

Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Tjena!

Angående Martial If.
Som många vet är hans vanliga kort OP.
Dt nya hade jag höga förväntningar på, med tanke på hans höra pris 340k.

Jag är inte besviken!
Han är beast, han långskott och placeringarfrån långa avstånd, eller strax utanför boxen är fan sjuka.
Dessutom är han stark 80 vilket gör att du ä en kan spela ut på hono, vända och ta skott..
Så jag rekommenderar han lätt..
Speed känns bra och dribblarav allt i sin väg...
Tillsammans med martial gray is mane otw 87 dödar jag allt just nu.
Kör en formation 4321 håller i defensiven med yaya kante och tysken/turken ifrån man C..

Låter lovande. Funderat på att testa honom. Kör nu ST Hazard och varierar med spelare på LW-positionen. Funderat på IF Hazard och TIF Lukaku. Men kanske skall satsa på IF Martial som LW då... lite kluven! Han har börjat stiga i pris igen såg jag.

Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Grahnen Tänk på att Dembele kanske får 5*skills därför han är så hypad. men hört att de ändrar skills och wf till sist så har man tur får han ingen upgrade, dalar i pris köper man upp honom sen får han 5*skills och skjuter i höjden igen.

Just de. De har jag hört något om men trodde även det skulle kunna komma nu i samband med upgrades. Då ska jag nog fan skeppa iväg mina två OTW Dembele under förmiddagen. Försöka få upp emot 300k... fast fan, ser redan nu att han börjat gå ner, nere på 270k nu. Får skeppa iväg snabbt nu för de priset innan de sjunker mer. Tack för input!
Senast redigerad av grahnen 2017-02-22 kl. 12:17.
Citera
2017-02-22, 12:11
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Du verkar ha koll på dybala och gomez, måste passa på att fråga då, lirar själv 5212, med SIF Balo, SIF immobile som strikers och IF giovinco som cam, bör jag byta ut dem mot IF muriel och SIF gomez strikers och Dybala(85) som cam eller vad säger du?

Har ej prövat något av ballos IF kort så kan inte uttala mig om han tyvärr, har prövat immobeles kort samtliga IF, upplevde att han brände alldeles för mkt lägen.gio har jag ej prövat.

Tkr du om att rulla upp genom mitten så kan Icardis TIF vara vettig som CAM men jag har hellre en liten "nättare" dribble skicklig då jag söker instick (Dybala), och då är Gomez IF Gud som sagt. Sen är även Muriel bra komplement till taktiken vi spelar, han tar mkt djup vilket kan vara skönt i denna taktik så det ej blir så statiskt rullande i mitten och sprintar riktigt bra. Skall du avsluta med han så använd ingen specialknapp alls, rikta bara skottet och skottknappen.
Citera
2017-02-22, 12:54
Medlem
Citat:
Har ej prövat något av ballos IF kort så kan inte uttala mig om han tyvärr, har prövat immobeles kort samtliga IF, upplevde att han brände alldeles för mkt lägen.gio har jag ej prövat.

Tkr du om att rulla upp genom mitten så kan Icardis TIF vara vettig som CAM men jag har hellre en liten "nättare" dribble skicklig då jag söker instick (Dybala), och då är Gomez IF Gud som sagt. Sen är även Muriel bra komplement till taktiken vi spelar, han tar mkt djup vilket kan vara skönt i denna taktik så det ej blir så statiskt rullande i mitten och sprintar riktigt bra. Skall du avsluta med han så använd ingen specialknapp alls, rikta bara skottet och skottknappen.

Balotelli är tung om vi säger så, sen hans reactions på typ 60 möjliggör inte särskilt mycket instick. Immobile är lite kantig av sig om vi säger så. Men är sugen på att testa IF gomez som striker och då inte ekonomin tillåter hans SIF som striker. SÅ skulle nog sluta med något sånt här; https://www.futbin.com/17/squad/1959010 visst giovinco hamnar på 7 i kemi, men finns inte så otroligt många "smidiga dribblers" som passar in på cam platsen i serie A. SKulle vara att dra ner antingen Dybala eller gomez och slänga in TIF icardi som striker eller köpa muriel som striker..
Citera
2017-02-22, 13:14
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Balotelli är tung om vi säger så, sen hans reactions på typ 60 möjliggör inte särskilt mycket instick. Immobile är lite kantig av sig om vi säger så. Men är sugen på att testa IF gomez som striker och då inte ekonomin tillåter hans SIF som striker. SÅ skulle nog sluta med något sånt här; https://www.futbin.com/17/squad/1959010 visst giovinco hamnar på 7 i kemi, men finns inte så otroligt många "smidiga dribblers" som passar in på cam platsen i serie A. SKulle vara att dra ner antingen Dybala eller gomez och slänga in TIF icardi som striker eller köpa muriel som striker..

Gör om Dybala till CAM och spela Muriel med IF Gomez på topp, du kommer inte bli besviken! sen tkr jag du skall byta ut någon cm mot Nainggolan, hans 84 kort går att få för runt 45k nu!
Citera
2017-02-22, 13:42
Medlem
Citat:
Gör om Dybala till CAM och spela Muriel med IF Gomez på topp, du kommer inte bli besviken! sen tkr jag du skall byta ut någon cm mot Nainggolan, hans 84 kort går att få för runt 45k nu!

Tack för input! Valde att lira gomez och dybala nu första matchen som strikers, oj oj så vassa, 3 respektive 4 mål.. Det kan bli verklighet med muriel som striker inget snack sen nainggolan känns som ett givet byte!
Citera
2017-02-22, 14:02
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Tack för input! Valde att lira gomez och dybala nu första matchen som strikers, oj oj så vassa, 3 respektive 4 mål.. Det kan bli verklighet med muriel som striker inget snack sen nainggolan känns som ett givet byte!

Kul! Dybala har ju såna avslut, placerar allt perfekt i bortre hörnet varenda gång. Och Gomez talar ju för sig själv

Hur funkar Marchisio? Är han vass som cm? Bra från Box till Box?
Citera
2017-02-22, 14:06
Medlem
Citat:
Kul! Dybala har ju såna avslut, placerar allt perfekt i bortre hörnet varenda gång. Och Gomez talar ju för sig själv

Hur funkar Marchisio? Är han vass som cm? Bra från Box till Box?

Skeppade parolo och köpte nainggolan bara för att få kunna testa SIF gomez istället
Tycker marchisio funkar riktigt bra, kör kraftverk på han så han får lite bättre def,men har inget att klaga på!
Citera
2017-02-22, 14:17
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Skeppade parolo och köpte nainggolan bara för att få kunna testa SIF gomez istället
Tycker marchisio funkar riktigt bra, kör kraftverk på han så han får lite bättre def,men har inget att klaga på!

Se där, hur tyckte du Naing. funkade? Hör av dig när du prövat SIF Gomez, kan ju ta de i PM så förstår vi inte tråden helt och hållet.
Citera
2017-02-22, 14:44
Medlem
Frågar igen. Vilka är BPL's två bästa strikers för en budget på ca 8-900k? Funderar på NIF Aguero och SIF Lukaku. Några andra förslag? Spelar 4-2-1-2-1-2(2)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in