2016-12-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Fan har inget att göra så blev sugen på Fifa. Ser att priset på mitt framtida lag för dryga millen minskat lite lite. Är det värt att köpa nu eller borde jag vänta tills imorgon eller till TOTY kanske?

När brukar TOTY och winter upgrades komma?

6 eller 7 januari tror jag att jag läst....
Citera
2016-12-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Fan har inget att göra så blev sugen på Fifa. Ser att priset på mitt framtida lag för dryga millen minskat lite lite. Är det värt att köpa nu eller borde jag vänta tills imorgon eller till TOTY kanske?

När brukar TOTY och winter upgrades komma?

Låter lite dumt kanske men tycker inte om att stirra mig blind på värde.
Dubbelmoralen flödar nu kanske då jag precis postade om mina spelare jag köpte för att sälja inför SBC inatt, men är det en spelare jag vill ha spelar det inte så stor roll om spelaren minskar med +- 10% i värde. Så länge det är kul att spela med spelarna är jag nöjd

Självklart betyder det inte att jag köper till grova överpriser, men du fattar
Citera
2016-12-25, 01:03
Medlem
Någon som kör 4-3-1-2? Vad tycker ni i så fall?
Tycker den funkar rätt bra. Är inte den som kör två strikers i normala fall, men den är killer.
Citera
2016-12-25, 01:04
Medlem
Är det sista SBC nu natt 25: eller kommer det fler..........
Citera
2016-12-25, 01:09
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Låter lite dumt kanske men tycker inte om att stirra mig blind på värde.
Dubbelmoralen flödar nu kanske då jag precis postade om mina spelare jag köpte för att sälja inför SBC inatt, men är det en spelare jag vill ha spelar det inte så stor roll om spelaren minskar med +- 10% i värde. Så länge det är kul att spela med spelarna är jag nöjd

Självklart betyder det inte att jag köper till grova överpriser, men du fattar
Jo men när det är så dyrt lag är det ju skillnad. T.ex. Suarez (som dessutom är med i TOTW) som går 530k. Trist om han då kostar 400k om två veckor om TOTY kommit då.

Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Är det sista SBC nu natt 25: eller kommer det fler..........
FUTMAS ska hålla på fram till början av Januari så kanske kommer fler.

Edit: Müller var fan rätt enkel att göra. Hoppar den själv dock då jag inte har en enda spelare övdr 85 kvar i klubben.
Citera
2016-12-25, 01:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Tror stenhårt på Muller vilket borde innebära ett 87-rated lag att byta in. Har därför köpt på mig ett gäng Ribery nu ikväll när han går för ca 22k. Om det nu blir Muller så lär han bli eftertraktad och förhoppningsvis stiga till 30k+ som han gjorde när det var Vidal-Sbc.. kanske kommer det krävas något scream-kort med??

Tackar för tipset. Sitter på fem Ribery nu som jag köpte före Sbc släpptes. Med tanke på req bör det finnas efterfrågan men inte alls samma som med Vidal. Bör gå plus minus noll som sämst iaf. Riktigt låg Max bin på Ribery bara.
Citera
2016-12-25, 01:35
Medlem
Stjerna7s avatar
88 rated Muller för ett lag med 85 i rating. Känns galet värt med take på att hans Scream kort ligger på strax över 120k, och då har den gått ner lite nu när Muller SBCn kom.
Citera
2016-12-25, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tackar för tipset. Sitter på fem Ribery nu som jag köpte före Sbc släpptes. Med tanke på req bör det finnas efterfrågan men inte alls samma som med Vidal. Bör gå plus minus noll som sämst iaf. Riktigt låg Max bin på Ribery bara.

Japp tyvärr vart det lite lägre krav än jag trodde men Ribery har i detta nu stigit till 27 K BIN vilket innebär 3,6k vinst per kort om man köpte för 22.. Förhoppningsvis stiger han lite till men vinst på dessa kort lär det bli iallafall
Citera
2016-12-25, 01:47
Medlem
Citat:
Japp tyvärr vart det lite lägre krav än jag trodde men Ribery har i detta nu stigit till 27 K BIN vilket innebär 3,6k vinst per kort om man köpte för 22.. Förhoppningsvis stiger han lite till men vinst på dessa kort lär det bli iallafall
Håller med. Samma med Leno, inköpta för 16.5k går nu för drygt 23k!
Citera
2016-12-25, 04:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Funkar Iniesta, Modric eller Kroos i 41212(2) som CAM?

Spelat 5 matcher såhär: https://www.futbin.com/17/squad/843618 Men hade bara Rodriguez som lånespelare. Han känns okej men har missat massa lägen. 0 mål och ass på 5 matcher. Ska jag köpa han ändå eller testa med en som är CM från början?

Griezmann är sådär också :/

Konstigt nog har Isco varit bästa spelaren. Suarez har 3mål och 2ass och har varit bra också.
Citera
2016-12-25, 07:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Inköpspris 20.250, nu ligger BIN på 29k. Så, en vinst på drygt 6k per kort för mig, 30k totalt Inte alls dumt

Ska försöka återgälda tipset och säger bara: OTW Stones. Snacket går att han startar på boxing day och det lär innebära en bump i priset när elvan släpps. Även om han inte startar är matchandet så pass tajt i PL nu är chansen god att han startar någon av matcherna och då blir det profit. Kanske inte 6k per kort men... ligger på 28k typ.
Citera
2016-12-25, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Inköpspris 20.250, nu ligger BIN på 29k. Så, en vinst på drygt 6k per kort för mig, 30k totalt Inte alls dumt

Ska försöka återgälda tipset och säger bara: OTW Stones. Snacket går att han startar på boxing day och det lär innebära en bump i priset när elvan släpps. Även om han inte startar är matchandet så pass tajt i PL nu är chansen god att han startar någon av matcherna och då blir det profit. Kanske inte 6k per kort men... ligger på 28k typ.

Härligt! Hade 15 st så de blev ca 90k vinst så har återinvesterat i några otw-Stones nu och hoppas du får rätt Som du säger så är det tätt matchande nu i en vecka så troligtvis lär han få chansen i någon av matcherna vilket borde leda till en liten bump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in