2016-12-18, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag har använt mig mig av vanliga untradable brons/silver/guldkort i olika SBC's. Så tycker att det borde vara samma med TOTW-kort?

Jag fick en IF när jag gjorde den där SBC där man byter in 11 guldspelare för 2 rare guld. Den använde jag i en SBC utan problem trots att den var untradable. Kanske annorlunda med WL-awards.
Citera
2016-12-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Är det någon som vet varför man inte kan använda sina untradeable informs från WL i SBC, tänkte fixa Fekir har typ 4-5 som jag inte kmr att använda känns så surt att inte kunna utnyttja dem
Om jag förstår rätt så menar du de röda-vita IF-korten man får som monthly rewards? De går inte att använda i SBC. Men vanliga svarta IF går att använda oavsett om de är tradeable eller inte.
Citera
2016-12-18, 12:15
Medlem
Trist att de bara blev spelar sbc..sålt alla if redan. Någon som har någon vettig trading idé? IF lär väl fortsätta upp o inte ea kör något annat.
Citera
2016-12-18, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Om jag förstår rätt så menar du de röda-vita IF-korten man får som monthly rewards? De går inte att använda i SBC. Men vanliga svarta IF går att använda oavsett om de är tradeable eller inte.
Precis det är dem rödvita! Jag testade med ett silverkort som var rödvit, den kunde jag skicka iväg. Men mina rödvita guldspelare går inte att använda.. När det står alltså 4 totw spelare så räknas dem som vanliga spelare verkar det som. Det var det som gjorde mig lite sur, varför ska det spela någon roll om jag har köpt eller vunnit dessa spelare totw är totw tänker jag men tyvärr så funkar det inte, EA måste alltid tjäna massa coins, vilket inte är så konstigt egentligen..
Citera
2016-12-18, 13:00
Medlem
Mrwomanizers avatar
Snabb och viktig fråga.
Zlatan? Är det något att satsa på, jag skaffade hans Movemberkort via en sbc, men enbart i 15 matcher. Trivdes ruggigt bra med honom, han snittade två mål per match. Men är hans nif kort något att plöja ner nästintill 400 kakor i?

Detta är laget jag tänkte lira med: https://www.futbin.com/17/squad/743207
Citera
2016-12-18, 14:23
Medlem
FDYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Snabb och viktig fråga.
Zlatan? Är det något att satsa på, jag skaffade hans Movemberkort via en sbc, men enbart i 15 matcher. Trivdes ruggigt bra med honom, han snittade två mål per match. Men är hans nif kort något att plöja ner nästintill 400 kakor i?

Fellaini istället för Schweinsteiger?
Citera
2016-12-18, 14:45
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Snabb och viktig fråga.

Ser okej ut, men för guds skull spela inte med Schweini
Citera
2016-12-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Mitt första fut champ o har 12 vinster o 17 kvar känns rätt ok, har lirat sen 2010 o man märker ju att dom flesta har respekt för detta o drar sig ur d flesta matcher, vilket innebär att jag vet jag möter dom bättre lirarna vilket inte är fel. Kör 4411 Costa sif som CF han e en giftig jävel. Vila nu o resten imorgon ha d gött ute i fifa världen.

Ska inte dissa dig, du är säkert grym. Men som jag fick förklarat för mig så drar folk sig ur för att de inte får hemmamatch Anyway, det är då satan vad motståndaren får tryck på mig när jag gör första målet. De bara pushar o pushar och tillslut sitter en balja och gärna en till efter det. Finns det något sätt att motarbeta denna helvetes pressen? Har försökt allt från att gå offensivt ut med hög press och parkera bussen. Inget funkar. Gör jag första målet så har motståndaren superduperbra press på mig hela matchen
Citera
2016-12-18, 14:50
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Ska inte dissa dig, du är säkert grym. Men som jag fick förklarat för mig så drar folk sig ur för att de inte får hemmamatch Anyway, det är då satan vad motståndaren får tryck på mig när jag gör första målet. De bara pushar o pushar och tillslut sitter en balja och gärna en till efter det. Finns det något sätt att motarbeta denna helvetes pressen? Har försökt allt från att gå offensivt ut med hög press och parkera bussen. Inget funkar. Gör jag första målet så har motståndaren superduperbra press på mig hela matchen

Spela långsammare. Ha inte bråttom framåt för då vinner motståndaren bara bollen och får press igen. Spela säkert och sakta ner spelet så ska du se att de går bättre.
Citera
2016-12-18, 15:02
Medlem
Vad betyder futmas? För inte fan är det rabatt på spelarna. Det sköter ju marknaden.

Egentligen bara massa onödiga packs och ett jultema, typ?
Citera
2016-12-18, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

tror mer klubbens ålder som folk drar sig för. händer för mig med fastän man hamnar på bortaplan....
Citera
2016-12-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Vad betyder futmas? För inte fan är det rabatt på spelarna. Det sköter ju marknaden.

Egentligen bara massa onödiga packs och ett jultema, typ?
EA skulle aldrig ha rabatt eller liknande på packs, dom tjänar så otroligt mycket pengar på alla teman dom sätter igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in