Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Spekulerar inför nästa helgs MM SBC. Ser att priserna på spelare i Grekland, Argentina och Portugal samt NLD redan börjat röra på sig. Inget extremt men vill du ha Kevin Wimmer (nonrare guld spurs) får man lägga ut ca 1k per kort. Samma i Grekland, Marcus Berg kostar mer än han är värd.
Med tanke på veckans antiklimax - satte alla mm och fick väl max 50-70k i vinst - nästan enbart på ryssar och Birmingham - funderar jag på om metoden är värd det i framtiden. För många verkar spekulera och investera vilket leder till överskott på marknaden och ingen häftig vinst. Dessutom så stiger priserna redan veckan före som det verkar.
Nu påverkade ju såklart att veckans MM hade sämsta belöningarna hittills, men det verkar bli svårt att hitta nästa Bajen-DIF-match.
Just nu kör jag IF trading. Köpt 12 st IF-kort som jag har ute ca 10-20% mer än vad lägsta BIN är på. Sålt en på 24h.... går jävla trögt måste jag säga.
Tror jag gjorde ca 200 k på Birmingham / Villa silverspelare och nu när nya SBC kom har jag säkert gjort samma summa.
Har inte orkat köpa inför nästa veckas MM eftersom man måste vara ute i två veckor innan , sån koll har jag inte på fotboll så jag kan kolla alla ligor och veta vilken match som är aktuell.
Har gjort 5-10 miljoner tidigare upplagor på IF trading , men i år har jag missat helt.
Köpt på måndag och sen har det kommit stora packs på tisdag.
Trott att det skall komma stora packs på tisdagen så väntat med att köpa så kommer det inga=(
Igår var jag väldigt säker på att det skulle komma stora packs , men icke sa Nicke.
Jag skulle nog haft 2 mill nu om jag inte spenderat nästan 1 mille på goldupgrade =(
Är rätt kass på spelet så trading är roligare för mig.