2016-10-28, 16:06
Medlem
jedimindshits avatar
Varför quitar folk när dom/jag gjort ett mål? Vad är meningen? Så oerhört tråkigt.
Citera
2016-10-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Varför quitar folk när dom/jag gjort ett mål? Vad är meningen? Så oerhört tråkigt.

Lirar du draft på ps4an? Är nån jävla glitch som gör att du vinner matchen om du gör första målet o quitar, släpper du in första o quitar så får du spela om matchen igen bara
Citera
2016-10-28, 16:17
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sistaplats
Lirar du draft på ps4an? Är nån jävla glitch som gör att du vinner matchen om du gör första målet o quitar, släpper du in första o quitar så får du spela om matchen igen bara

Japp. Haha så värdelöst.
Citera
2016-10-28, 17:24
Medlem
nitinitis avatar
Av alla buggar på fifa så är ju denna den bästa. Det går ju inte åka ut en draft för spelet pausar och matchen avbryts när man ligger under sen får man spela om matchen fast mot en annan motståndare. Och om man leder så händer samma sak fast man går vidare. Tar 20 minuter att vinna en draft
Citera
2016-10-28, 17:27
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Att "it takes money to make money" är jag helt införstådd med.

Däremot förstår jag inte varför Lukakus vanliga kort går upp i pris när han får en IF?

Hans vanliga kort finns ju inte i packs den veckan han är in form = färre kort på marknaden. Jättesvårt att förstå...
Citera
2016-10-28, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Av alla buggar på fifa så är ju denna den bästa. Det går ju inte åka ut en draft för spelet pausar och matchen avbryts när man ligger under sen får man spela om matchen fast mot en annan motståndare. Och om man leder så händer samma sak fast man går vidare. Tar 20 minuter att vinna en draft
Är detta något som händer automatiskt eller vadå...?
Citera
2016-10-28, 17:30
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sistaplats

Ingen risk för ban?
Citera
2016-10-28, 17:31
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Är detta något som händer automatiskt eller vadå...?

Händer helt automatiskt. Först trodde jag att folk ragequittade, men sen förstod man att det var en bugg. Det händer alltid vid avspark efter reprisen.
Citera
2016-10-28, 18:06
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Händer helt automatiskt. Först trodde jag att folk ragequittade, men sen förstod man att det var en bugg. Det händer alltid vid avspark efter reprisen.
Är det ps4? Och funkar det bara i draften?
Citera
2016-10-28, 18:35
Medlem
Citat:
Haha, vad i helvete.... Hur är det ens möjligt att en sån bugg kan finnas...? Är alltid någon form av glitch varje år... Kan ju hoppas att de löser detta snabbare än de har gjort tidigare.
Citera
2016-10-28, 18:41
Medlem
Spelar på xbox och har stött på folk som stänger av matchen efter att dom gör mål.
Antar att dom testar om de funkar men de är bara på ps4 de är så och jönsarna får en torsk?
Fut champions kan ju inte vara värt att spela då för ps4 användare...
Citera
2016-10-28, 18:44
Medlem
Boringjamesmilners avatar
När uppgraderas halloween-korten? Tänkt köpa en matip till mitt Liverpool lag innan han får upgrade. Eller tror ni han sjunker när hypen precis kommer och många säljer direkt i ett försök till trading?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in