2016-10-11, 13:06
Medlem
Hur troligt är det att spelarna går ner i pris nu framöver?
Nu pratar jag inte om TOTW kort utan bara helt vanliga guldkort.

Känns ju redan som att spelare som brukade gå för 80k nu går för 60k.
Bara jag som märkt av det?
Citera
2016-10-11, 13:27
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Hur vanligt är det att folk köper coins och paket för riktiga pengar? Tycker alltid man får möta folk med dyra trupper. Har inte lagt en krona på det själv, än
Väldigt vanligt.
Citera
2016-10-11, 13:31
Medlem
Tror ni det är värt att spara dembele 77 svarta kort ??
Citera
2016-10-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Hur troligt är det att spelarna går ner i pris nu framöver?
Nu pratar jag inte om TOTW kort utan bara helt vanliga guldkort.

Känns ju redan som att spelare som brukade gå för 80k nu går för 60k.
Bara jag som märkt av det?
Priserna lär börja sjunka sakta inom ett par veckor, inte så jättelänge kvar till Black Friday.
Citera
2016-10-11, 14:03
Medlem
SBC går i stå för mig nu. Liga NOS och MLS går trögt då spelarna som krävs för att fylla ut trupperna smakar mer än de kostar. Jag menar, betala 3-5k per st för silverspelare - och sen få ett silver pack för besväret? Där har man ju iofs hela året på sig så ingen brådska.

Del Piero har jag lagt ner på Sydney FC-truppen. För det första finns det inte ens 8 olika sydneyspelare till salu på marknaden, för det andra kostar de 10k coins styck typ.

Sterling-challengen har jag inte ens börjat med. En Cityelva lär väl löst räknat gå på 5k per spelare, PL-elvans rare-krav + 83 i overall gör att den kostar skjortan, och englandselvan med 81 i overall gör att man måste pröjsa åtminstone 3k för de spelare som är tänkta att höja overallen.

Resten har jag dock nött av, tyvärr bara fått skräp.

Någon som är av annan åsikt?
Citera
2016-10-11, 14:10
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Tror ni det är värt att spara dembele 77 svarta kort ??

Om du behöver coins så kan du väl sälja, jag anser dock att det är bättre att sitta på kortet. Han är väldigt bra irl, så det är bara en tidsfråga innan IF-korten börjar komma och då bör priset på OTW kortet gå upp i pris.

Har själv en OTW Mane. Någon som ver hur han är för Liverpool? Går att få 100k för honom, men om han spelar bra irl så är der värt att vänta på IF och prisökning.
Citera
2016-10-11, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Har själv en OTW Mane. Någon som ver hur han är för Liverpool? Går att få 100k för honom, men om han spelar bra irl så är der värt att vänta på IF och prisökning.

Fullkomligt fenomenal är han den gode Sadio Mane! Bara en tidsfråga för honom också, tror det blir åka av redan i nästa omgång mot Man U.
Citera
2016-10-11, 14:20
Medlem
Citat:
Om du behöver coins så kan du väl sälja, jag anser dock att det är bättre att sitta på kortet. Han är väldigt bra irl, så det är bara en tidsfråga innan IF-korten börjar komma och då bör priset på OTW kortet gå upp i pris.

Mane har varit grym för Liverpool. Håller han sig fräsch så är det bara en tidsfråga innan han får ett IF-kort. Har själv tänkt köpa hans OTW men jag undrar hur mycket det egentligen kan vara värt? Säg att han får 82 i ett IF-kort, vad skulle hans värde bli då om han säljs för 130k nu på One? Tvivlar på att någon är villig att pröjsa 200k för ett sånt kort, isf finns ju andra billigare alternativ?
Citera
2016-10-11, 14:41
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:

Mane är nog ett av dom IF säkrare korten denna säsong. Han är grym och passar perfekt i Liverpools spelsätt, räkna med minst 2 IF detta år.

Själv sitter jag med Kante och Ben Arfa OTW, funderar på att sälja båda.
Citera
2016-10-11, 14:46
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Mane har varit grym för Liverpool. Håller han sig fräsch så är det bara en tidsfråga innan han får ett IF-kort. Har själv tänkt köpa hans OTW men jag undrar hur mycket det egentligen kan vara värt? Säg att han får 82 i ett IF-kort, vad skulle hans värde bli då om han säljs för 130k nu på One? Tvivlar på att någon är villig att pröjsa 200k för ett sånt kort, isf finns ju andra billigare alternativ?

Som du säger, jag tror inte att många kommer pröjsa 200k+ för ett 82 IF kort. Det som kanske väger upp är om det finns dåligt med Winger-alternativ i ligan.

Mane är bra, men är han så bra?
Citera
2016-10-11, 14:55
Medlem
Då jag tror att priserna kommer att sjunka ganska kraftigt imorgon när alla får paketen från weekend turneringen så sålde jag precis mitt förstalag. Efter 5% i "skatt" så fick jag i princip tillbaka vad jag gav för dem trots att priserna ska ha gått ner enligt många.
Citera
2016-10-11, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Mane är nog ett av dom IF säkrare korten denna säsong. Han är grym och passar perfekt i Liverpools spelsätt, räkna med minst 2 IF detta år.

Själv sitter jag med Kante och Ben Arfa OTW, funderar på att sälja båda.

Ben arfa ska du nog sälja, lär inte spela mer för PSG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in