2017-03-25, 00:23
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Spelat 10 matcher. Fy fan vad tråkigt jag haft fast det gått rätt hyfsat. Trött på att spela typ. Roligare med att bygga lag och sbc typ.

Vilka lag är värda att göra i PL-sbc? Skiter i Kane-kortet. Men kan va kul att köpa några paket "billigare" om ni förstår vad jag menar.

Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
skumt man alltid får storpisk av NIF-lag men inte av de med bästa spelarna..
IF eller annat specialkortvbetyder ju inte bättre spelare. Jag har en special-spelare i mitt lag men typ bästa NIF-spelarna förutom Ronaldo.
Citera
2017-03-25, 03:56
Medlem
Mycket om delay nu, ber om ursäkt ifall det är tråkigt!

Iaf: Krasi, en youtuber som gör tutorials etc o har kommit top100 monthly fastän han spelar med massiv delay kanske har hittat problemet.

Han har tidigare connectat till en server i USA i fut champions:
https://twitter.com/WWkrasi/status/845339155974492160 - Kanske är samma för mig o alla andra som får delay.

Iaf så har han med hjälp av en router som heter netduma nu lyckats connecta till en server i europa så får vi se om det hjälper: https://twitter.com/WWkrasi/status/845344199205629952
Citera
2017-03-25, 06:19
Medlem
EnLitenFryss avatar
37 packs att öppna, 98 spelare på transferlistan...
Citera
2017-03-25, 08:00
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
37 packs att öppna, 98 spelare på transferlistan...

Då kommer du ju ha kul längre!

Tjänar du storkovan så måste jag rekommendera (lite humble brag också!) det här gänget:

https://www.futbin.com/17/squad/2555140

Känns verkligen som att man kan ställa till med bekymmer för motståndaren med varenda spelare.
Citera
2017-03-25, 09:56
Medlem
eshkoshkas avatar
Inte mycket för snubben Nick som streamar men fan vad han steppat upp sitt fifa-game sedan jag såg honom första gången. Det finns hopp för alla.

Hur går det i WL för er?
Citera
2017-03-25, 11:05
Medlem
Raxies avatar
Värre med det här gänget:

https://www.futbin.com/17/squad/2400779

Nu sabbade ju jäkla Kane-SBC allt här. Skulle ju in en 92 Lewa där så jag kunde lagt allt fokus på att uppgradera Pogba till OTW..

Men nu stundar ju TOTS verkligen.. vad kan det vara 7 veckor kvar? Vilket man kanske borde sälja för. Hur tänker ni andra?

Säljer ni av innan och isåfall när?
Citera
2017-03-25, 12:14
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Inte mycket för snubben Nick som streamar men fan vad han steppat upp sitt fifa-game sedan jag såg honom första gången. Det finns hopp för alla.

Hur går det i WL för er?
Vann 9 av 13 igår, spelet flöt på bättre än vanligt. Vet inte om det beror mest på mig eller spelet, testade att bara spela matcher med full latency bar, kan ha att göra med det.

Man kan ha kvar sina packs, exempelvis WL-rewards hur länge man vill va? Kanske dum fråga men bättre att vara säker. Tänker inför TOTS
Citera
2017-03-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Vann 9 av 13 igår, spelet flöt på bättre än vanligt. Vet inte om det beror mest på mig eller spelet, testade att bara spela matcher med full latency bar, kan ha att göra med det.

Man kan ha kvar sina packs, exempelvis WL-rewards hur länge man vill va? Kanske dum fråga men bättre att vara säker. Tänker inför TOTS

Mäktat med 3 matcher och 2 vinster... blir nog en lång natt sen och nöta! Är det måndag morgon det tar slut? Är ledig måndag så då skall jag väl kunna köra på imorrn natt också med lite matcher.

Ja det skall gå bra! Jag sparade 60-70 paket inför TOTY när det var. Svinkul att öppna så mycket paket på samma gång. Sen att jag mest fick skit var en annan sak. Bästa jag fick var en walkout i sista paketet, Lloris...
Citera
2017-03-25, 13:05
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Mäktat med 3 matcher och 2 vinster... blir nog en lång natt sen och nöta! Är det måndag morgon det tar slut? Är ledig måndag så då skall jag väl kunna köra på imorrn natt också med lite matcher.

Ja det skall gå bra! Jag sparade 60-70 paket inför TOTY när det var. Svinkul att öppna så mycket paket på samma gång. Sen att jag mest fick skit var en annan sak. Bästa jag fick var en walkout i sista paketet, Lloris...
Spelat två matcher idag, båda vinster Märker dock stor skillnad mot inatt när jag spelade, då flöt det bättre. Så det beror inte bara på latency bar i alla fall.
Gott! Då sparar jag kanske mina packs från och med nu.. Blir iofs segt med många packs när man alltid har fullt i trade pile
Citera
2017-03-25, 14:33
Medlem
eshkoshkas avatar
Lirar Pjanic och Naingfolan som R/LCM. Vilken spelare rekommenderas som CDM i Seria A? Lirar Medel idag men han är oduglig.
Citera
2017-03-25, 15:21
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Lirar Pjanic och Naingfolan som R/LCM. Vilken spelare rekommenderas som CDM i Seria A? Lirar Medel idag men han är oduglig.

Asamoah! Sjukt bra. Fin Box till Box dessutom.
Citera
2017-03-25, 15:22
Medlem
Citat:
IF Parolo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in