Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-12, 10:41
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiphoppucko1337
Jo med auto är jag nöjd, tänkte om det drog mer pga. Att en till sensor ska vara på.


Hehe, ja du vilket tror du drar mest?

En liten sensor som mäter ljus eller en 5.5" högupplöst skärm?
Citera
2016-08-12, 10:59
  #14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphoppucko1337
Aa har senaste versionen av snapchat, är det buggar i den?

60% brukar jag ha utomhus och 100% i solljus. Skärmen är inte så ljusstark på z5 p enligt mig...
Vet inte men tänkte att buggarna kan ha fixats med senaste versionen.

Nu har inte jag likadan mobil men höjer själv bara tillfälligt när det behövs utomhus eller ställer mig i skugga och har annars batterisparläge med väldigt lågt ljus eftersom man ändå har lampor omkring sig ...du har inte dålig syn?
Citera
2016-08-12, 11:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vet inte men tänkte att buggarna kan ha fixats med senaste versionen.

Nu har inte jag likadan mobil men höjer själv bara tillfälligt när det behövs utomhus eller ställer mig i skugga och har annars batterisparläge med väldigt lågt ljus eftersom man ändå har lampor omkring sig ...du har inte dålig syn?


Desto mer lampor du har omkring dig, desto högre ljusstyrka måste skärmen ha. I mörker går skärmen på lägsta styrka, ute i solljus går den på högsta. Prova själv.
Citera
2016-08-12, 11:16
  #16
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Desto mer lampor du har omkring dig, desto högre ljusstyrka måste skärmen ha. I mörker går skärmen på lägsta styrka, ute i solljus går den på högsta. Prova själv.
Okej, jag menar inte att man skall ha en lampa riktad mot mobilen men för det mesta klarar jag mig med lågt ljus på.
Citera
2016-08-12, 12:54
  #17
Medlem
Aja, kan väl vara så att jag fått ett måndagsexemplar till batteri. Får höra med Telenor, tack för hjälpen!
Citera
2016-08-12, 13:30
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Hehe, ja du vilket tror du drar mest?

En liten sensor som mäter ljus eller en 5.5" högupplöst skärm?

Haha men tänkte mer från min s5 mini, med auto funktionen på så drog den så inne helvete mycket batteri, men utan auto höll den 3 dagar, annars typ en halv dag..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback