Citat:
Ursprungligen postat av
Whitemaskulinist
Den ända gången jag faktiskt ljugit i tråden är att ett nej blev ett testa, klart att jag inte tjatar. Slutade med det när jag förstod att det var något känsligt och
det var ju inte heller tjat snarare upprepNina av samma fråga.
Ville se vilken typ av reaktion jag skulle få av dessa nya fbare.
Antingen har halvfeminister börjat röra sig mot fb eller så har väll sven målandet påverkat gamla användare med kollektiv skuld-tramset

Är inte det, typ, definitionen av tjat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Whitemaskulinist
Har faktiskt inte tänkt på att det kan ha med dålig upplevelse att göra.
Att hon inte gillar analsex bara för att köper jag inte 
Är väl en aning impulsiv och inte alltid särskilt eftertänksam, tack för tipset
Citat:
Ursprungligen postat av
Whitemaskulinist
Inte alla som delar min humor, den är en aning udda.
Tack för det, tycker om tjejen men måste ta ett beslut ganska så omgående om jag vill köra all in i detta.
Oavsett vad hon vill så måste jag nog fatta ett beslut själv ganska så snart. Känns ju inte så sjysst mot barnet om jag blir en del av deras liv för att sedan lämna dom.
Tror dett är något som den här tjejen verkligen inte behöver just nu.
Hon är ganska så "på" vilket nog beror på att gamla känslor som blommat upp, vilket det har gjort för mig med till viss del.
Vad tycker du var det ansvarslöst att jag äns flörta med henne från början med tanke på att hon har en så ung bäbis?
Bra! Tänkte just säga att du verkar inte mogen att involvera dig i en barnfamilj än. Om du ska leva med barn behöver du kunna sätta andras behov framför dina egna ibland. Innan detta inlägg har allt bara handlat om att få allt efter dina preferenser och inte så mycket som visar på att du bryr dig om vad hur hon har det. Men du har visst en del tankar på andra och vilket ansvar du (eventuellt) tar på dig.
För om detta med analsex är det viktiga för dig just nu, då kanske det är bättre att ta det lite lugnt med att slå sina påsar ihop. Om ni ändå inte kan vara ifrån varandra, då är det kanske menat att bli så att säga.
Tjata inte - om analsex är en dealbreaker och det viktigaste för dig - hitta någon som gillar det och är på ditt stadium i livet. Eller lev som singel och roa dig ett tag.