2016-08-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Vaginalt är som ett finger i munnen. Analt är som ett finger i örat.

2) Man känner sig också mer dominerad mentalt när man blir påsatt analt. Det är en mer intensiv upplevelse.

Ok...kör på då.

Knulla så många arslen du kan.

Ta inte bara getter också..

Heeeh!
Citera
2016-08-06, 14:27
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Den ända gången jag faktiskt ljugit i tråden är att ett nej blev ett testa, klart att jag inte tjatar. Slutade med det när jag förstod att det var något känsligt och det var ju inte heller tjat snarare upprepNina av samma fråga.
Ville se vilken typ av reaktion jag skulle få av dessa nya fbare.
Antingen har halvfeminister börjat röra sig mot fb eller så har väll sven målandet påverkat gamla användare med kollektiv skuld-tramset
Är inte det, typ, definitionen av tjat.

Citat:
Har faktiskt inte tänkt på att det kan ha med dålig upplevelse att göra. Att hon inte gillar analsex bara för att köper jag inte
Är väl en aning impulsiv och inte alltid särskilt eftertänksam, tack för tipset

Citat:
Inte alla som delar min humor, den är en aning udda.
Tack för det, tycker om tjejen men måste ta ett beslut ganska så omgående om jag vill köra all in i detta.
Oavsett vad hon vill så måste jag nog fatta ett beslut själv ganska så snart. Känns ju inte så sjysst mot barnet om jag blir en del av deras liv för att sedan lämna dom.
Tror dett är något som den här tjejen verkligen inte behöver just nu.

Hon är ganska så "på" vilket nog beror på att gamla känslor som blommat upp, vilket det har gjort för mig med till viss del.

Vad tycker du var det ansvarslöst att jag äns flörta med henne från början med tanke på att hon har en så ung bäbis?
Bra! Tänkte just säga att du verkar inte mogen att involvera dig i en barnfamilj än. Om du ska leva med barn behöver du kunna sätta andras behov framför dina egna ibland. Innan detta inlägg har allt bara handlat om att få allt efter dina preferenser och inte så mycket som visar på att du bryr dig om vad hur hon har det. Men du har visst en del tankar på andra och vilket ansvar du (eventuellt) tar på dig.

För om detta med analsex är det viktiga för dig just nu, då kanske det är bättre att ta det lite lugnt med att slå sina påsar ihop. Om ni ändå inte kan vara ifrån varandra, då är det kanske menat att bli så att säga.

Tjata inte - om analsex är en dealbreaker och det viktigaste för dig - hitta någon som gillar det och är på ditt stadium i livet. Eller lev som singel och roa dig ett tag.
Citera
2016-08-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är en tjej som tar 3 kukar analt samtidigt,

http://asspic.a.s.pic.centerblog.net/o/32793ef1.jpg

http://asspic.a.s.pic.centerblog.net/o/5411904d.jpg

om hon kan ta 3 kan vilken kvinna som helst ta 1 eller 2 right? Speciellt om hon har fött barn.

2) Om ni visar det här för era tjejer är jag ganska säker på att de kommer att bli inspirerade till att testa själva. Mycket av kvinnors motstånd mot analt beror på att de har fått höra av andra kvinnor att det inte är okay. Om de får se andra kvinnor som gör det kommer de att inse att det inte är en big deal.

3) Men det beror ju på att du inte har en fitta.

Till skillnad från dig är jag inte lebb så jag kollar inte på nakna tjejer.
Citera
2016-08-06, 19:00
Medlem
"Jag vill veta orsaken", ja men då får du fråga henne. Ingen här kan ju veta vad hon vill eller inte.
Citera
2016-08-06, 19:07
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Förnågon vecka sedan började jag träffa en tjej som har ett barn på 10 månader
Vi känner varandra sen innan och har haft sex när vi var yngre.
För cirka två veckor sen började vi ta upp kontakten via Skype och telefon. Vi träffades för första gången på många år för tre dagar sen och har inte haft sex än.

Vi har under våra samtal pratat mycket om sex och hon berättade att hon inte gillade analsex.
När jag frågade henne varför så började hon prata om något annat.
Jag själv uppskattar analsex väldigt mycket så det störde mig lite.
Jag frågade henne åter igen men då blev hon plötsligt upptagen med något annat.
Den tredje gången jag frågar så svarar hon att hon aldrig har haft det, vilket jag tror är högst osannolikt. Hon verkar vara en väldigt sexuell tjej som har testat det mästa.
Jag började misstänka att det kanske hade något med förlossningen att göra. Hon har redan berättat att hon spräcktes under graviditeten så det känns ju ganska sannolikt att det kan ha med det att göra.

Vad tror ni ?
Är det som hon säger att hon inte gillar analsex?
Eller kan det ha med förlossningen och göra?
Vilka kompöiltioner kan man få när man spräcks där nere? Och kan de vara bestående hela livet?
Förstår ju självklart att hennes fitta inte är lila trång längre men kan rövhålet ta så mycket stryk ?
Men tjenare. Jag är snubbe och jag gillar verkligen inte analsex. Tror du verkligen att alla gillar det? Det är okej om man gör det, men vad är det för fixering vid att man måste sticka in den där bak. Eller att tjejen ska vilja ha den där bak. Somliga av oss tycker bara det känns konstigt.
Citera
2016-08-06, 20:58
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Fan vad torr du är, nånsin funderat på att släppa din förlegade moral och vara lite utforskande eller blir det missionären med släkt lampa resten av livet?

Haha det är jag som har skapat tråden så klart jag utforskar, men tycker det är avtändande med tanken att få nått i mig för jag är man
Citera
2016-08-06, 21:00
Medlem
Citat:
Haha det är jag som har skapat tråden så klart jag utforskar, men tycker det är avtändande med tanken att få nått i mig för jag är man

Du såg verkligen inte poängen va?
Citera
2016-08-06, 21:18
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Till skillnad från dig är jag inte lebb så jag kollar inte på nakna tjejer.
Babianen är en man som trollar, bäst att inte uppmuntra honom med svar.
Citera
2016-08-06, 22:15
Medlem
TLAMHNSUSJJs avatar
Oj, oj, oj det var värst vad butthurt folk blev när man frågade om rumpsex. Du får väl helt enkelt kasta en blick på hennes rövhål nästa gång du har sex med henne TS. Ser det ut som en härjad jordskorpa så håller du dig borta, annars är hon nog bara lite blyg.
Citera
2016-08-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLAMHNSUSJJ
Oj, oj, oj det var värst vad butthurt folk blev när man frågade om rumpsex. Du får väl helt enkelt kasta en blick på hennes rövhål nästa gång du har sex med henne TS. Ser det ut som en härjad jordskorpa så håller du dig borta, annars är hon nog bara lite blyg.

Heeh!

Det förstår man från dig då man i ditt anv.namn kan urskilja ANUS!!!

Så, du gillar bara rumpsex för din balle är liten, eller?
Citera
2016-08-06, 22:37
Medlem
TLAMHNSUSJJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Heeh!

Det förstår man från dig då man i ditt anv.namn kan urskilja ANUS!!!

Så, du gillar bara rumpsex för din balle är liten, eller?

A men duuuraaa!
Citera
2016-08-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLAMHNSUSJJ
A men duuuraaa!

Jag?

Nej, min balle är över medel i både längd och omfång.

Jag har inte en liten balle...jag är en fittknullare och jag är "Fit For Fight 24/7"....tills slidan får skavsår. Tyvärr har jag för mycket testosteron...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in