Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-06, 10:33
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Och jag är inte intresserad av att testa att bli penetrerar för det intresserar inte mig (kan nog bero på att jag relaterar det till homosexualitet)

Fan vad torr du är, nånsin funderat på att släppa din förlegade moral och vara lite utforskande eller blir det missionären med släkt lampa resten av livet?
Citera
2016-08-06, 12:31
  #122
Medlem
Cartomanis avatar
Utifall någon inte har sagt det till TS än: spring, lägg benen på ryggen och gör något vettigt av din tid.

Vem fan bryr sig om din ohälsosamma, sociopatiskt självberättigade böjning för pruttsex? Du missar poängen här, hon letar inte efter en sexpartner hon letar efter en kuvad snubbe som kan mata henne och ungen, givetvis tar hon en snubbe som hellre knullar fishål än att sätta skott där de gör nytta.
Citera
2016-08-06, 12:40
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är en bild där jag tar 2 zucchinis analt, http://img244.imagevenue.com/img.php..._123_362lo.jpg så hur är det en big deal att ta 1 kuk analt?

2) Det är ingen big deal att ställa upp på analt om man är kvinna. Och det är legit för män att kräva det. Efter ett tag kommer kvinnan att börja gilla det om hon gör det regelbundet.

3) Ja det är manligt att kräva sex och alla kvinnor gillar när män gör det. Det känns feminint och sexigt att "ställa upp för mannens skull".

4) När man har fött barn har man ett lägre värde på köttmarknaden och då måste man erbjuda mer sexuellt. Vad är problemet?

1. Fan vad slapp du är. Nej tänker inte kolla. Skulle inte ens klara 2 zucchinis i fittan. Det kallas att vara tight.
Citera
2016-08-06, 12:55
  #124
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
1. Fan vad slapp du är. Nej tänker inte kolla. Skulle inte ens klara 2 zucchinis i fittan. Det kallas att vara tight.

1) Här är en tjej som tar 3 kukar analt samtidigt,

http://asspic.a.s.pic.centerblog.net/o/32793ef1.jpg

http://asspic.a.s.pic.centerblog.net/o/5411904d.jpg

om hon kan ta 3 kan vilken kvinna som helst ta 1 eller 2 right? Speciellt om hon har fött barn.

2) Om ni visar det här för era tjejer är jag ganska säker på att de kommer att bli inspirerade till att testa själva. Mycket av kvinnors motstånd mot analt beror på att de har fått höra av andra kvinnor att det inte är okay. Om de får se andra kvinnor som gör det kommer de att inse att det inte är en big deal.

3) Men det beror ju på att du inte har en fitta.
Citera
2016-08-06, 13:08
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Förnågon vecka sedan började jag träffa en tjej som har ett barn på 10 månader
Vi känner varandra sen innan och har haft sex när vi var yngre.
För cirka två veckor sen började vi ta upp kontakten via Skype och telefon. Vi träffades för första gången på många år för tre dagar sen och har inte haft sex än.

Vi har under våra samtal pratat mycket om sex och hon berättade att hon inte gillade analsex.
När jag frågade henne varför så började hon prata om något annat.
Jag själv uppskattar analsex väldigt mycket så det störde mig lite.
Jag frågade henne åter igen men då blev hon plötsligt upptagen med något annat.
Den tredje gången jag frågar så svarar hon att hon aldrig har haft det, vilket jag tror är högst osannolikt. Hon verkar vara en väldigt sexuell tjej som har testat det mästa.
Jag började misstänka att det kanske hade något med förlossningen att göra. Hon har redan berättat att hon spräcktes under graviditeten så det känns ju ganska sannolikt att det kan ha med det att göra.

Vad tror ni ?
Är det som hon säger att hon inte gillar analsex?
Eller kan det ha med förlossningen och göra?
Vilka kompöiltioner kan man få när man spräcks där nere? Och kan de vara bestående hela livet?
Förstår ju självklart att hennes fitta inte är lila trång längre men kan rövhålet ta så mycket stryk ?

Anal är väl inget förväntat heller...

Är du smygbög, eller?

Jag är hetero och har aldrig gillat tanken på att knulla ett anus...även om bruden vill.
Citera
2016-08-06, 13:15
  #126
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är en bild där jag tar 2 zucchinis analt, http://img244.imagevenue.com/img.php..._123_362lo.jpg så hur är det en big deal att ta 1 kuk analt?

2) Det är ingen big deal att ställa upp på analt om man är kvinna. Och det är legit för män att kräva det. Efter ett tag kommer kvinnan att börja gilla det om hon gör det regelbundet.

3) Ja det är manligt att kräva sex och alla kvinnor gillar när män gör det. Det känns feminint och sexigt att "ställa upp för mannens skull".

4) När man har fött barn har man ett lägre värde på köttmarknaden och då måste man erbjuda mer sexuellt. Vad är problemet?
självklart ska kvinnan bli rövknullad, är kukomkretsen under 15cm så är det inga problem(köp dildo och testa om ni inte tror mig). En lösning på dessa problem är att hjärntvätta kvinnorna till en religion som kräver att de ställer upp på analsex, tänkte själv bli någon form av sektledare.

Jag gjorde misstaget att dejta en singelmamma en gång, blev väldigt uppenbart att hon ville ha mig som ersättningspappa mot sex en gång i månaden(om ens det) hon hade inte ens vett att knulla på första dejten. TS bords vara stenhård, sex enligt hans villkor eller DUMPA.
__________________
Senast redigerad av adolf512 2016-08-06 kl. 13:19.
Citera
2016-08-06, 13:22
  #127
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Vi har under våra samtal pratat mycket om sex och hon berättade att hon inte gillade analsex.
Jag själv uppskattar analsex väldigt mycket så det störde mig lite.


Om du vill ta den i röven är det din sak, men du ska inte tvinga någon annan.
Citera
2016-08-06, 13:25
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
självklart ska kvinnan bli rövknullad, är kukomkretsen under 15cm så är det inga problem(köp dildo och testa om ni inte tror mig). En lösning på dessa problem är att hjärntvätta kvinnorna till en religion som kräver att de ställer upp på analsex, tänkte själv bli någon form av sektledare.

Jag gjorde misstaget att dejta en singelmamma en gång, blev väldigt uppenbart att hon ville ha mig som ersättningspappa mot sex en gång i månaden(om ens det) hon hade inte ens vett att knulla på första dejten. TS bords vara stenhård, sex enligt hans villkor eller DUMPA.

Att gilla att knulla arslet tyder nog att man har större benägenhet till bisexualitet, i alla fall kan en sådan man bortförklara kön genom att tänka att anus är anus.

Jag är i alla fall 100 % hetero och för mig är anus bajsbakterier och bögaktigt.

Då kan jag bättre förstå när en svenne frågade mig om jag var bi och jag sade nej. Han sade då "Det är väl alla?". Nej, inte fan jag i alla fall. Jag är enbart hetero. Stick...jävla fjolla.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2016-08-06 kl. 13:27.
Citera
2016-08-06, 13:26
  #129
Medlem
dovAkins avatar
Kvinnor kan få problem med att "hålla" tätt efter förlossning. Kan vara därför.
Citera
2016-08-06, 13:28
  #130
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Att gilla att knulla arslet tyder nog att man har större benägenhet till bisexualitet, i alla fall kan en sådan man bortförklara kön genom att tänka att anus är anus.

Jag är i alla fall 100 % hetero och för mig är anus bajsbakterier och bögaktigt.

Då kan jag bättre förstå när en svenne frågade mig om jag var bi och jag sade nej. Han sade då "Det är väl alla?". Nej, inte fan jag i alla fall. Jag är enbart hetero. Stick...jävla fjolla.

1) Och om är en kvinna som gillar analt hur är det då?

2) För 100 år sen var det tabu med oralsex. Idag är man konstig om man inte gör det. Samma sak gäller analt det är konstigt att inte göra det då och då.

3) Analt känns mycket mer än vaginalt för kvinnan.
Citera
2016-08-06, 13:40
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Och om är en kvinna som gillar analt hur är det då?

2) För 100 år sen var det tabu med oralsex. Idag är man konstig om man inte gör det. Samma sak gäller analt det är konstigt att inte göra det då och då.

3) Analt känns mycket mer än vaginalt för kvinnan.

Analt känns mer för kvinnan?

Det har jag svårt att tänka mig om hon nu inte bara inbillar det själv, för jag vet nämligen hur den kvinnliga anatomin är uppbyggd och fungerar. Flesta kvinnor vet inte ens själva om sin egna kropp.

Kvinnans primära källa till stimulans är klitoris som har "benförlängningar" invärtes. Själva klitoris som du ser är toppen av ett isberg, då benförlängningarna sträcker sig ca. 9 cm om slidans sidor och vid upphetsning omsluter slidan på vardera sida.

Därför är beröring av klitoris och smekning av slidans innerväggar genom att massera med ballen källa till njutning för kvinnan plus att hennes G-spot blir till njutning genom tryck, inte smekning. Därför är det bra att du slickar hennes fitta och samtidigt med två fingrar aktiverar hennes G-spot genom tryck för att öka hennes njutning.. Detta vet ni grabbar redan.

Klitoris har 8000 nervpunkter, våran KUK har 4000. Flesta kvinnor vet säkert inte om att deras anatomi föredrar tjocklek framför längd, för det är just smekning av så stor yta av slidväggarna som möjligt som ger större njutning.

Så, hur kan anus vara en större källa till njutning för kvinnan? Förklara! För att hon säger det? Ok..må så vara då. Men jag är fortfarande ingen smygbög eller potentiell bi. Missförstå mig inte. Jag har själv provat att knulla damer analt, men jag besväras av det..för jag tänker på bögar.
__________________
Senast redigerad av FakYuToo 2016-08-06 kl. 13:53.
Citera
2016-08-06, 13:47
  #132
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Analt känns mer för kvinnan?

Det har jag svårt att tänka mig om hon nu inte bara inbillar det själv, för jag vet nämligen hur den kvinnliga anatomin är uppbyggd och fungerar. Flesta kvinnor vet inte ens själva om sin egna kropp.

Kvinnans primära källa till stimulans är klitoris som har "benförlängningar" invärtes. Själva klitoris som du ser är toppen av ett isberg, då benförlängningarna sträcker sig ca. 9 cm om slidans sidor och vid upphetsning omsluter slidan på vardera sida.

Därför är beröring av klitoris och smekning av slidans innerväggar genom att massera med ballen källa till njutning för kvinnan plus att hennes G-spot blir till njutning genom tryck, inte beröring. Därför är det bra att du slickar hennes fitta och samtidigt med två fingrar aktiverar hennes G-spot genom tryck för att öka hennes njutning.. Detta vet ni grabbar redan.

Klitoris har 8000 nervpunkter, våran KUK har 4000. Flesta kvinnor vet säkert inte om att deras anatomi föredrar tjocklek framför längd, för det är just smekning av så stor yta av slidväggarna som möjligt som ger större njutning.

Så, hur kan anus vara en större källa till njutning för kvinnan? Förklara! För att hon säger det? Ok..må så vara då. Men jag är fortfarande ingen smygbög eller bi.

1) Vaginalt är som ett finger i munnen. Analt är som ett finger i örat.

2) Man känner sig också mer dominerad mentalt när man blir påsatt analt. Det är en mer intensiv upplevelse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback