2016-08-05, 00:44
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Förnågon vecka sedan började jag träffa en tjej som har ett barn på 10 månader
Vi känner varandra sen innan och har haft sex när vi var yngre.
För cirka två veckor sen började vi ta upp kontakten via Skype och telefon. Vi träffades för första gången på många år för tre dagar sen och har inte haft sex än.

Vi har under våra samtal pratat mycket om sex och hon berättade att hon inte gillade analsex.
När jag frågade henne varför så började hon prata om något annat.
Jag själv uppskattar analsex väldigt mycket så det störde mig lite.
Jag frågade henne åter igen men då blev hon plötsligt upptagen med något annat.
Den tredje gången jag frågar så svarar hon att hon aldrig har haft det, vilket jag tror är högst osannolikt. Hon verkar vara en väldigt sexuell tjej som har testat det mästa.
Jag började misstänka att det kanske hade något med förlossningen att göra. Hon har redan berättat att hon spräcktes under graviditeten så det känns ju ganska sannolikt att det kan ha med det att göra.

Vad tror ni ?
Är det som hon säger att hon inte gillar analsex?
Eller kan det ha med förlossningen och göra?
Vilka kompöiltioner kan man få när man spräcks där nere? Och kan de vara bestående hela livet?
Förstår ju självklart att hennes fitta inte är lila trång längre men kan rövhålet ta så mycket stryk ?
Citera
2016-08-05, 01:00
Medlem
Poliakovs avatar
Varför vägrar du fatta att hon inte vill bli rövknullad, vare sig hon har gjort det förr eller inte - hon är uppenbarligen inte så jävla sugen på det till skillnad från dig som till och med blir "störd" av att hon inte vill prata om rövsex. Du verkar besatt och inte så jävla smart. Hennes rövhål är inte spräckt, även om hon öppnats 6-10cm under förlossning så har vaginan förmågan att dra ihop sig till sin normala storlek igen, dock kan muskler bli förslappade och behöva lite träning. Läs en biologibok eller nåt. Stackars brud asså.
Citera
2016-08-05, 01:03
Medlem
elastikmandens avatar
Kan du inte bara acceptera att hon inte vill ha det? Vad är problemet? Tjafs? Knulla en melon i stället, om du inte kan respektera hennes beslut!
Citera
2016-08-05, 01:04
Moderator
BigFatCones avatar
Jag tror att hon inte är intresserad av analsex. Jag vill gå så långt som att påstå att det till och med är normalt att inte vara det.
Citera
2016-08-05, 01:06
Medlem
Vad är det att diskutera hon sa NEJ acceptera.
Citera
2016-08-05, 01:10
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliakov
Varför vägrar du fatta att hon inte vill bli rövknullad, vare sig hon har gjort det förr eller inte - hon är uppenbarligen inte så jävla sugen på det till skillnad från dig som till och med blir "störd" av att hon inte vill prata om rövsex. Du verkar besatt och inte så jävla smart. Hennes rövhål är inte spräckt, även om hon öppnats 6-10cm under förlossning så har vaginan förmågan att dra ihop sig till sin normala storlek igen, dock kan muskler bli förslappade och behöva lite träning. Läs en biologibok eller nåt. Stackars brud asså.

Haha du verkar ju ha blivi duktigt provocerad av mitt inlägg. Traumatiserad av anal-sex?
Förser är dessutom hon som är drivande i de samtal vi har om sex. Jag har försökt ligga lågt med de frågorna eftersom jag vill göra ett bra intryck så hon inte tror att jag ändast är ute efter sex.
Och nej jag blir inte störd av att hon inte vill prata om rövse men det stör mig att hon inte vill ha det.
Kommer såklart fortsätta satsa på henne även om hon inte vill ha rövsex.
Jag frågade inte om hennes rövhål var spräckt , jag undrade om man kan få komplikationer i anus efter en förlossning.
Tack för tipset gällande biologiboken men det intresserar inte mig.
Citera
2016-08-05, 01:13
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Är ni tröga? Jag vill veta orsaken . Klart jag accepterar hennes beslut har aldrig påstått något annat.
Vad som är normalt bryr jag mig inte om heller.
Citera
2016-08-05, 01:15
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Vad är det att diskutera hon sa NEJ acceptera.
Tycker du ska läsa trådstarten igen om du inte förstår vad som ska diskuteras.
Citera
2016-08-05, 01:16
Medlem
Många okunniga här inne men för att svara helt seriöst så finns det 3 alternativ här.

1. Hon har aldrig haft det förr och känner sig obekväm. (Trots allt jävligt vidrigt att doppa kuken där det kommer ut bajskorvar, fy fan)

2. Hon vill helt enkelt inte ha det mer/nu - med dig.

3. Vid en förlossning kan mycket gå fel, tex kan hela mellangården spricka upp så att vagina och ändtarm blir "ett" och vid för stor skada på ändtarm tas denna helt enkelt bort och man syr igen rövhålet och får en stomipåse på magen.

Förmodligen är det 1 som gäller här.
Citera
2016-08-05, 01:19
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weak
Många okunniga här inne men för att svara helt seriöst så finns det 3 alternativ här.

1. Hon har aldrig haft det förr och känner sig obekväm. (Trots allt jävligt vidrigt att doppa kuken där det kommer ut bajskorvar, fy fan)

2. Hon vill helt enkelt inte ha det mer/nu - med dig.

3. Vid en förlossning kan mycket gå fel, tex kan hela mellangården spricka upp så att vagina och ändtarm blir "ett" och vid för stor skada på ändtarm tas denna helt enkelt bort och man syr igen rövhålet och får en stomipåse på magen.

Förmodligen är det 1 som gäller här.

Tacksam för en seriös kommentar.
Citera
2016-08-05, 01:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Är ni tröga? Jag vill veta orsaken . Klart jag accepterar hennes beslut har aldrig påstått något annat.
Vad som är normalt bryr jag mig inte om heller.

Är du trög?!? Den enda som kan svara på din fråga är hon. Vi kan omöjligt veta orsaken.
Citera
2016-08-05, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Är du trög?!? Den enda som kan svara på din fråga är hon. Vi kan omöjligt veta orsaken.

Han frågade dock vad vi tror.

Vill du inte skriva vad du tror så skriv inget alls? Märkligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback