Citat:
Ursprungligen postat av
Poliakov
Varför vägrar du fatta att hon inte vill bli rövknullad, vare sig hon har gjort det förr eller inte - hon är uppenbarligen inte så jävla sugen på det till skillnad från dig som till och med blir "störd" av att hon inte vill prata om rövsex. Du verkar besatt och inte så jävla smart. Hennes rövhål är inte spräckt, även om hon öppnats 6-10cm under förlossning så har vaginan förmågan att dra ihop sig till sin normala storlek igen, dock kan muskler bli förslappade och behöva lite träning. Läs en biologibok eller nåt. Stackars brud asså.
Haha du verkar ju ha blivi duktigt provocerad av mitt inlägg. Traumatiserad av anal-sex?
Förser är dessutom hon som är drivande i de samtal vi har om sex. Jag har försökt ligga lågt med de frågorna eftersom jag vill göra ett bra intryck så hon inte tror att jag ändast är ute efter sex.
Och nej jag blir inte störd av att hon inte vill prata om rövse men det stör mig att hon inte vill ha det.
Kommer såklart fortsätta satsa på henne även om hon inte vill ha rövsex.
Jag frågade inte om hennes rövhål var spräckt , jag undrade om man kan få komplikationer i anus efter en förlossning.
Tack för tipset gällande biologiboken men det intresserar inte mig.