Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-05, 01:24
  #13
Medlem
Poliakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Haha du verkar ju ha blivi duktigt provocerad av mitt inlägg. Traumatiserad av anal-sex?
Förser är dessutom hon som är drivande i de samtal vi har om sex. Jag har försökt ligga lågt med de frågorna eftersom jag vill göra ett bra intryck så hon inte tror att jag ändast är ute efter sex.
Och nej jag blir inte störd av att hon inte vill prata om rövse men det stör mig att hon inte vill ha det.
Kommer såklart fortsätta satsa på henne även om hon inte vill ha rövsex.
Jag frågade inte om hennes rövhål var spräckt , jag undrade om man kan få komplikationer i anus efter en förlossning.
Tack för tipset gällande biologiboken men det intresserar inte mig.

Om det är hon eller du som initierar sexkonversationerna är irrelevant. Att du stör dig på att hon inte vill ha rövsex är ju fan värre än att störa sig på att hon inte vill prata om det.

Och ja, jag blev redigt rövknullad efter att ha tappat tvålen några gånger på anstalten, har satt sina spår som du märker.../suck.

Om du inte är ute efter endast sex och vill satsa på denna stackars kvinna så borde du kunna fråga henne istället för oss. "Varför vill du inte prata om det, har förlossningen påverkat ditt rövhål på något sätt?"

Och haha..om du inte är intresserad av att lära dig mer om kvinnokroppen så borde du hålla dig till Lena Handén. Hade du läst en biologibok så hade du inte startat en sån här tråd.
Citera
2016-08-05, 01:24
  #14
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Är du trög?!? Den enda som kan svara på din fråga är hon. Vi kan omöjligt veta orsaken.

Ni kan spekulera och skriva vad ni tror, trodde det var självklart att är folk skulle förstå det
Citera
2016-08-05, 01:26
  #15
Medlem
Jag menade att om hon inte vill diskutera det så lägg ner, kan tänka mig flertalet orsaker till varför man inte vill det och varför ska man behöva gå in i detalj på det om man inte gillar det så är väl det svar nog.

Det är äcklig
Det gör ont
Det är skämmigt
Det luktar
Det är ohygieniskt
Citera
2016-08-05, 01:26
  #16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Ni kan spekulera och skriva vad ni tror, trodde det var självklart att är folk skulle förstå det
Det är exakt vad folk gjort i tråden. Du bemöter det genom att fråga om vi är tröga.

Som analsexsälskare måste du ha träffat på folk som inte vill ha analsex tidigare.
Hon vill inte, men det betyder inte att hon döljer något.
__________________
Senast redigerad av DoraF 2016-08-05 kl. 01:28.
Citera
2016-08-05, 01:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poliakov
Varför vägrar du fatta att hon inte vill bli rövknullad, vare sig hon har gjort det förr eller inte - hon är uppenbarligen inte så jävla sugen på det till skillnad från dig som till och med blir "störd" av att hon inte vill prata om rövsex. Du verkar besatt och inte så jävla smart. Hennes rövhål är inte spräckt, även om hon öppnats 6-10cm under förlossning så har vaginan förmågan att dra ihop sig till sin normala storlek igen, dock kan muskler bli förslappade och behöva lite träning. Läs en biologibok eller nåt. Stackars brud asså.

Skulle vilja se den som får ut en bebis endast 6cm öppen 😅

Rövhålet kan påverkas enormt av en förlossning, t.o.m såpass mycket att man aldrig mer kan använda sitt rövhål. Herregud, går inte folk i skolan längre.
Citera
2016-08-05, 01:29
  #18
Medlem
Hon har ett barn på 10 månader, är redan ute och raggar en ny pappa till den. Det enda du tänker på är att du vill rövknulla henne. Detta är dessutom något som avhandlas innan första träffen och verkar vara det primära med att träffas (av TS)!
Citera
2016-08-05, 01:30
  #19
Medlem
Kan du själv tänka dig att bli rövknullad?
Om inte, varför ska hon?
Citera
2016-08-05, 01:32
  #20
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poliakov
Om det är hon eller du som initierar sexkonversationerna är irrelevant. Att du stör dig på att hon inte vill ha rövsex är ju fan värre än att störa sig på att hon inte vill prata om det.

Och ja, jag blev redigt rövknullad efter att ha tappat tvålen några gånger på anstalten, har satt sina spår som du märker.../suck.

Om du inte är ute efter endast sex och vill satsa på denna stackars kvinna så borde du kunna fråga henne istället för oss. "Varför vill du inte prata om det, har förlossningen påverkat ditt rövhål på något sätt?"

Och haha..om du inte är intresserad av att lära dig mer om kvinnokroppen så borde du hålla dig till Lena Handén. Hade du läst en biologibok så hade du inte startat en sån här tråd.

Att störa sig på att ens eventuella partner inte kan ge en den typ av sex man vill ha tycker jg inte är särskilt illa. Du överdramatiserar saker och ting.
Du hade ju kunnat ge mig ett ordentligt svar på de biologiska frågor jag har ställt istället för att komma med synpunkter angående vad jag stör mig på.
Du menar alltså att de som ej är intresserade av att läsa biologiboken (Sveriges majoritet) ska få nöja sig med att runka?
Citera
2016-08-05, 01:33
  #21
Medlem
Whitemaskulinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon har ett barn på 10 månader, är redan ute och raggar en ny pappa till den. Det enda du tänker på är att du vill rövknulla henne. Detta är dessutom något som avhandlas innan första träffen och verkar vara det primära med att träffas (av TS)!

Hade du läst tidigare inlägg hade du sett att det inte är det primära.
Moralpredika kan du göra någon annanstans
Citera
2016-08-05, 01:33
  #22
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Vad tror ni ?
Är det som hon säger att hon inte gillar analsex?

JA


Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Eller kan det ha med förlossningen och göra?

NEJ



Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Vilka kompöiltioner kan man få när man spräcks där nere? Och kan de vara bestående hela livet? Förstår ju självklart att hennes fitta inte är lila trång längre men kan rövhålet ta så mycket stryk ?


Varför bryr du dig, hon har sagt NEJ




Citat:
Ursprungligen postat av Whitemaskulinist
Är ni tröga? Jag vill veta orsaken. Klart jag accepterar hennes beslut har aldrig påstått något annat.

Orsaken är att hon inte vill. Ditt agerande visar att du inte accepterar hennes svar du fortsätter att fråga och tjata fast hon har svarat NEJ. Fatta hur obekvämt det troligen kändes för henne.
__________________
Senast redigerad av Passepartout 2016-08-05 kl. 01:35.
Citera
2016-08-05, 01:35
  #23
Medlem
hängballens avatar
Klart något här är riktigt fel. Det kan vara så att hon skäms över att hon får så kraftiga orgasmer av att bli rövknullad att hon inte riktigt törs visa den sidan än.
Ha tålamod broder!
Citera
2016-08-05, 01:37
  #24
Medlem
Poliakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weak
Skulle vilja se den som får ut en bebis endast 6cm öppen 😅

Rövhålet kan påverkas enormt av en förlossning, t.o.m såpass mycket att man aldrig mer kan använda sitt rövhål. Herregud, går inte folk i skolan längre.

Haha ja då måste det vara en 7månadersbebis förstås.

Det är mycket hemskt som KAN hända under förlossningar, dock mycket ovanligt att röv och vagina blir ett så att säga.
Och som svar på din fråga: nej jag går inte i skolan längre, har redan avtjänat min tid där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback