Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Har JM-fallet och JM själv väckt någon uppmärksamhet utomlands?
Även om alla länder har sina brottslingar är detta fall ändå tämligen unikt. Hur allting kunde sammanstråla så från invandringsindustrin, batikhäxor, familjebråk, familjer med en hel del pengar att röra sig med, sexskandalen som föregick det -- till mord på både barnens fader och den egna fadern - och mordförsök på modern, och utfört av en sådan som i Sverige kommit att kallas "barn" trots uppenbart vuxen, alltså inte bara JM:s egna lögner och föreställningar utan också hela etablissemangets samlade dårskap och politik brutalt avslöjat.
Just detta påpekade jag tidigt i tråden. Bara i en stat i fritt fall har detta kunnat ske. Har för mig att jag även i min nominering till årets tråd var inne på det.
Korruption över alla gränser, poliser som knullar henne via någon porrsajt, rektorn som går in i guldgruvan kring pensionsräddarna, ingen utredning avseende den grova misshandeln av de som läkt sexfilmen, pengaregnet över detta flyktingmottagande och dess totala avsaknad av kontrollmekanismer avseende transfereringar osv. osv.
Som vanligt när samhället faller så granskas det aldrig av dem, som har så till uppgift att göra!