2023-04-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Har han några tänder Jonas?
Har aldrig sett honom le.

Jag tror han är autistisk, iaf starka drag av det, hans ständiga användande av solglasögon oavsett årstid, väder eller om han är inne eller utomhus fyller nog en viktig funktion för honom. O inte för o vara cool o flashig utan dämpar alla intryck o avskärmar en del mot socialt samspel. Hans väldigt ofta uttryckslösa ansikte som inte visar några känslor alls är också ganska talande.

Jag menar absolut ingen kritik mot människor med autism, o människor fungerar olika, utan bara ett konstaterande från min sida vilket skulle kunna förklara en del om J!
Citera
2023-04-13, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
I senaste storyn så filmar My Jonas som uppenbarligen inte vill vara med. Hon skrattar o säger förminskande att ”har du lockat håret” samtidigt som han stänger dörren i ansiktet på henne. Varför är dom gifta??? Varför friade han? Han verkar hata henne?

Hon borde se sig i spegeln innan hon kommenterar andra. Ursäkta, men hur fan ser hon ut??? Vem är hennes frisör? Är hon självblind?
Citera
2023-04-13, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Hon borde se sig i spegeln innan hon kommenterar andra. Ursäkta, men hur fan ser hon ut??? Vem är hennes frisör? Är hon självblind?
Det kommer ingen glans från insidan heller. Hennes självgodhet gör att hela hon blir ett skämt. Undra vem som hjälper Caroline med alla pelargoner idag?
Citera
2023-04-13, 11:14
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Hånar och förlöjligar. Kallar de fåfänga.
Och där står hon med ankläppar, nyfixat hår (luggen, hur tänker hon) och nygjorda naglar.
Vem är fåfäng My?

https://postimg.cc/jDXF1W2v

Men vad har hänt? Hon ser ju förskräcklig ut. Var har lagt ut den bilden?
Citera
2023-04-13, 12:06
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Men vad har hänt? Hon ser ju förskräcklig ut. Var har lagt ut den bilden?

Från stories på Ig.
Citera
2023-04-13, 12:30
Medlem
På facebook har hon skrivit "finn fem fel🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣" och lagt upp bild tre bilder. En på Jonas, en på Jonas och L, en på My och L.

Jag fattar inte? Vad menar hon? Känner mig trög.
Citera
2023-04-13, 12:49
Nu gör hon reklam för sia kommande träningsresor.
En till Öland, sen Mikes gym och efter det Åre.

Snart kan hon ta emot 1 fysisk klient och 3 onlineklienter. Just nu jobbar hon vidare med sin rehab...

VAD är det hon behöver rehab för?
Citera
2023-04-13, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu gör hon reklam för sia kommande träningsresor.
En till Öland, sen Mikes gym och efter det Åre.

Snart kan hon ta emot 1 fysisk klient och 3 onlineklienter. Just nu jobbar hon vidare med sin rehab...

VAD är det hon behöver rehab för?
För sin utmattning är det just nu. Det var väl jobbigt för henne att spela en cancersjuk coach med stroke. Så cancer-stroke kortet har hon vilande. Det tar hon fram vid behov. Inte en träningsresa har blivit av för henne på länge. Inga klienter anmäler sig. Knappast kommer någon i fortsättningen göra det heller. My fantiserar om tävlingar och träningsresor, hon lever i det blå.
Citera
2023-04-13, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
För sin utmattning är det just nu. Det var väl jobbigt för henne att spela en cancersjuk coach med stroke. Så cancer-stroke kortet har hon vilande. Det tar hon fram vid behov. Inte en träningsresa har blivit av för henne på länge. Inga klienter anmäler sig. Knappast kommer någon i fortsättningen göra det heller. My fantiserar om tävlingar och träningsresor, hon lever i det blå.
Hennes obotbara sjukdom som genererade massor av blodprover och medicinjusteringar, vad hände med det? Hon skulle berätta, men jag har nog missat det.
Borderline/bipolär? Tur att strokecancern var på tillfälligt besök. Kommer den i skov, tro?
Citera
2023-04-13, 13:34
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hennes obotbara sjukdom som genererade massor av blodprover och medicinjusteringar, vad hände med det? Hon skulle berätta, men jag har nog missat det.
Borderline/bipolär? Tur att strokecancern var på tillfälligt besök. Kommer den i skov, tro?
Det var riktig lågkonjunktur för henne efter hon startade gymmet. Få likes och hjärtan. Men Elin K. hade i stort hela Sveriges uppmärksamhet och sympatier. Så Mytoman fick allt möjligt dödligt och obotligt. Gick med rollator. Medcinjusteringen blev det sluttjatat om för hon kom på att hon skulle starta en blombutiken. Nu orkar hon bara vara utmattad.
Citera
2023-04-13, 14:39
Medlem
Allvarligt vad har hänt med håret?? Vad hade hon för bild med sig till frisören? Det kan inte bli fulare 😂..helt ärligt! Nu har hon helt tappat det! Ser ut som att hon har en luggtupé i annan färg än övriga håret. Längderna är stripiga och tunna. Absolut den fulaste sk frisyr jag sett 🙈
Hela hon känns helt galen nu. Man skäms ju när man lyssnar på hennes stories - speciellt när hon pratar till andra som inte vill bli omnämnda eller vara med.. Hur fan orkar de med människan, det är en gåta??.
Stackars hennes son som mot sin vilja tvingas vara med. Åldern är känslig och jag fattar inte att han inte protesterar!
Min dotter hade skämts ihjäl.. Hade nog även påpekat att min frisyr är hemsk och att valet av kläder är fel osv. Vilket man själv blir less på men i det här fallet hade det hjälpt! 🤩🤩🤩 My har noll självinsikt!
Citera
2023-04-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLeonda
Allvarligt vad har hänt med håret?? Vad hade hon för bild med sig till frisören? Det kan inte bli fulare 😂..helt ärligt! Nu har hon helt tappat det! Ser ut som att hon har en luggtupé i annan färg än övriga håret. Längderna är stripiga och tunna. Absolut den fulaste sk frisyr jag sett 🙈
Hela hon känns helt galen nu. Man skäms ju när man lyssnar på hennes stories - speciellt när hon pratar till andra som inte vill bli omnämnda eller vara med.. Hur fan orkar de med människan, det är en gåta??.
Stackars hennes son som mot sin vilja tvingas vara med. Åldern är känslig och jag fattar inte att han inte protesterar!
Min dotter hade skämts ihjäl.. Hade nog även påpekat att min frisyr är hemsk och att valet av kläder är fel osv. Vilket man själv blir less på men i det här fallet hade det hjälpt! 🤩🤩🤩 My har noll självinsikt!

Håller med om allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in